EGR .zaslepit ,nezaslepit ??? anketka :-))

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bent
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 24 pro 2007, 14:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od bent »

nema nekdo zaslepku na EGR na 2.5tdi AKE ???? je jina nez na 1.9ku. ma jinou roztec
vlcek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 zář 2009, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od vlcek »

Carlos TDI píše:Našel sem na netu tyhle nadřený spreje na čištění EGR a sání motoru, používáte to někdo? (crazy) http://obchod.top-oil.cz/www/prilohy/os ... gr3_cz.pdf

Tak to by mě také zajímalo, jestli to funguje.
gojf
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 22 zář 2009, 13:24
Odpovědi: 0
Bydliště: P U

Příspěvek od gojf »

Dnes som zaslepil ERG.Dal som iba jednu záslepku na to kolienko s prirubou ktoré je priamo na ERG ventile. Čo sa môže stať ak hadičku od ventilu necham pripojenu a ventil bude pracovať ved i tak pôjde iba naprázdno a vyfukove plyny sa tade do potrubia nedostanú.
VW Golf IV 1,9 TDI 85kW
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

gojf píše:Dnes som zaslepil ERG.Dal som iba jednu záslepku na to kolienko s prirubou ktoré je priamo na ERG ventile. Čo sa môže stať ak hadičku od ventilu necham pripojenu a ventil bude pracovať ved i tak pôjde iba naprázdno a vyfukove plyny sa tade do potrubia nedostanú.
Já jí mam taky připojenou a nic se neděje!
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
tibiz
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 kvě 2007, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od tibiz »

-------
Naposledy upravil(a) tibiz dne 25 led 2018, 01:54, celkem upraveno 1 x.
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

Po přečtení všech stránek jsem si říkal že kouknu na ten svůj EGR.1.9 TDi 96kw AVF najeto 160tkm.Čekal jsem to horší podle některých fotek co jsem tady viděl.Ale tak když už jsem ho měl venku tak jsem ho vyčistil.Teď ještě přemýšlím že bych ho zaslepil.
Můžu tu trubku co jde z EGRu do turba "vyhodit" a místo ní dát na EGR a turbo záslepku?
Co s hadičkou na EGRu?Taky zaslepit a bude hotovo?
Díky.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

valchaaa píše:Po přečtení všech stránek jsem si říkal že kouknu na ten svůj EGR.1.9 TDi 96kw AVF najeto 160tkm.Čekal jsem to horší podle některých fotek co jsem tady viděl.Ale tak když už jsem ho měl venku tak jsem ho vyčistil.Teď ještě přemýšlím že bych ho zaslepil.
Můžu tu trubku co jde z EGRu do turba "vyhodit" a místo ní dát na EGR a turbo záslepku?
Co s hadičkou na EGRu?Taky zaslepit a bude hotovo?
Díky.
Trubku je dobré nechat a jen mezi EGR ventil a tu kovovou trubku co vede k výfuku vložit plech, který znemožní proudění výfukových plynů do sání.Pokud to uděláš takto, nikdo nepozná, že jsi něco provedl s emisním systémem.Někteří trubku dají ven, ale je to moc nápadné a na ME to lehce poznají a nemuseli by tě pustit.
Co se týče hadičky od podtlaku, tak tu nech na svém místě, EGR ventil se dál bude hýbat, ale jinak se nic dít nebude.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já si osobně myslím že není dobré aby se EGR ventil zbytečně hýbal když je zaslepení překážkou, plechem nebo vypálenou záslepkou.
Zbytečně se zvyšuje možnost že EGR začne týct.

Mě EGR rosil, zaslepil jsem ho a odpojil do něj podtlak a po čase se to nějak ucpalo a je čistej.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Tomas.cz píše:Já si osobně myslím že není dobré aby se EGR ventil zbytečně hýbal když je zaslepení překážkou, plechem nebo vypálenou záslepkou.
Zbytečně se zvyšuje možnost že EGR začne týct.

Mě EGR rosil, zaslepil jsem ho a odpojil do něj podtlak a po čase se to nějak ucpalo a je čistej.
Zkus rozvést pojem rosil.Nějak si to nedovedu představit, který díl konkrétně se ti rosil?
Nafta patří do TDi!
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

Toledak píše:
valchaaa píše:Po přečtení všech stránek jsem si říkal že kouknu na ten svůj EGR.1.9 TDi 96kw AVF najeto 160tkm.Čekal jsem to horší podle některých fotek co jsem tady viděl.Ale tak když už jsem ho měl venku tak jsem ho vyčistil.Teď ještě přemýšlím že bych ho zaslepil.
Můžu tu trubku co jde z EGRu do turba "vyhodit" a místo ní dát na EGR a turbo záslepku?
Co s hadičkou na EGRu?Taky zaslepit a bude hotovo?
Díky.
Trubku je dobré nechat a jen mezi EGR ventil a tu kovovou trubku co vede k výfuku vložit plech, který znemožní proudění výfukových plynů do sání.Pokud to uděláš takto, nikdo nepozná, že jsi něco provedl s emisním systémem.Někteří trubku dají ven, ale je to moc nápadné a na ME to lehce poznají a nemuseli by tě pustit.
Co se týče hadičky od podtlaku, tak tu nech na svém místě, EGR ventil se dál bude hýbat, ale jinak se nic dít nebude.
OK.Udělám záslepky a pokud mi tam vlezou i s trubkou tak ji tam nechám.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

valchaaa píše:
Toledak píše:
valchaaa píše:Po přečtení všech stránek jsem si říkal že kouknu na ten svůj EGR.1.9 TDi 96kw AVF najeto 160tkm.Čekal jsem to horší podle některých fotek co jsem tady viděl.Ale tak když už jsem ho měl venku tak jsem ho vyčistil.Teď ještě přemýšlím že bych ho zaslepil.
Můžu tu trubku co jde z EGRu do turba "vyhodit" a místo ní dát na EGR a turbo záslepku?
Co s hadičkou na EGRu?Taky zaslepit a bude hotovo?
Díky.
Trubku je dobré nechat a jen mezi EGR ventil a tu kovovou trubku co vede k výfuku vložit plech, který znemožní proudění výfukových plynů do sání.Pokud to uděláš takto, nikdo nepozná, že jsi něco provedl s emisním systémem.Někteří trubku dají ven, ale je to moc nápadné a na ME to lehce poznají a nemuseli by tě pustit.
Co se týče hadičky od podtlaku, tak tu nech na svém místě, EGR ventil se dál bude hýbat, ale jinak se nic dít nebude.
OK.Udělám záslepky a pokud mi tam vlezou i s trubkou tak ji tam nechám.
Záslepka ti tam vleze určitě, stačí jen jedna a tloušťka v pohodě 1mm.Odzkoušeno, najeto cca 100 000 km a záslepka bez poškození.Jen je dobré ji dát až k EGR ventilu, je tam o dost menší teplota, než u výfuku.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Toledak píše:
Tomas.cz píše:Já si osobně myslím že není dobré aby se EGR ventil zbytečně hýbal když je zaslepení překážkou, plechem nebo vypálenou záslepkou.
Zbytečně se zvyšuje možnost že EGR začne týct.

Mě EGR rosil, zaslepil jsem ho a odpojil do něj podtlak a po čase se to nějak ucpalo a je čistej.
Zkus rozvést pojem rosil.Nějak si to nedovedu představit, který díl konkrétně se ti rosil?
Nejen mě, neznáš, když EGR propouští tlak s olejem ven?
tibiz
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 kvě 2007, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od tibiz »

----
Naposledy upravil(a) tibiz dne 25 led 2018, 01:54, celkem upraveno 1 x.
valchaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 16 úno 2009, 16:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od valchaaa »

Takže zaslepil jsem, ale vypadá to , že to bude potřeba ošetřit i softem asi po 15 km se rozsvítila žlutá kontrolka "Elektronika motoru".
tibiz
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 15 kvě 2007, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od tibiz »

-----
Naposledy upravil(a) tibiz dne 25 led 2018, 01:53, celkem upraveno 3 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“