Stránka 24 z 44

Napsal: 01 říj 2009, 19:11
od bent
nema nekdo zaslepku na EGR na 2.5tdi AKE ???? je jina nez na 1.9ku. ma jinou roztec

Napsal: 02 říj 2009, 19:00
od vlcek
Carlos TDI píše:Našel sem na netu tyhle nadřený spreje na čištění EGR a sání motoru, používáte to někdo? (crazy) http://obchod.top-oil.cz/www/prilohy/os ... gr3_cz.pdf

Tak to by mě také zajímalo, jestli to funguje.

Napsal: 05 říj 2009, 18:29
od gojf
Dnes som zaslepil ERG.Dal som iba jednu záslepku na to kolienko s prirubou ktoré je priamo na ERG ventile. Čo sa môže stať ak hadičku od ventilu necham pripojenu a ventil bude pracovať ved i tak pôjde iba naprázdno a vyfukove plyny sa tade do potrubia nedostanú.

Napsal: 05 říj 2009, 18:40
od Slajchy
gojf píše:Dnes som zaslepil ERG.Dal som iba jednu záslepku na to kolienko s prirubou ktoré je priamo na ERG ventile. Čo sa môže stať ak hadičku od ventilu necham pripojenu a ventil bude pracovať ved i tak pôjde iba naprázdno a vyfukove plyny sa tade do potrubia nedostanú.
Já jí mam taky připojenou a nic se neděje!

Napsal: 24 pro 2009, 17:22
od tibiz
-------

Napsal: 09 led 2010, 17:26
od valchaaa
Po přečtení všech stránek jsem si říkal že kouknu na ten svůj EGR.1.9 TDi 96kw AVF najeto 160tkm.Čekal jsem to horší podle některých fotek co jsem tady viděl.Ale tak když už jsem ho měl venku tak jsem ho vyčistil.Teď ještě přemýšlím že bych ho zaslepil.
Můžu tu trubku co jde z EGRu do turba "vyhodit" a místo ní dát na EGR a turbo záslepku?
Co s hadičkou na EGRu?Taky zaslepit a bude hotovo?
Díky.

Napsal: 09 led 2010, 22:06
od Toledak
valchaaa píše:Po přečtení všech stránek jsem si říkal že kouknu na ten svůj EGR.1.9 TDi 96kw AVF najeto 160tkm.Čekal jsem to horší podle některých fotek co jsem tady viděl.Ale tak když už jsem ho měl venku tak jsem ho vyčistil.Teď ještě přemýšlím že bych ho zaslepil.
Můžu tu trubku co jde z EGRu do turba "vyhodit" a místo ní dát na EGR a turbo záslepku?
Co s hadičkou na EGRu?Taky zaslepit a bude hotovo?
Díky.
Trubku je dobré nechat a jen mezi EGR ventil a tu kovovou trubku co vede k výfuku vložit plech, který znemožní proudění výfukových plynů do sání.Pokud to uděláš takto, nikdo nepozná, že jsi něco provedl s emisním systémem.Někteří trubku dají ven, ale je to moc nápadné a na ME to lehce poznají a nemuseli by tě pustit.
Co se týče hadičky od podtlaku, tak tu nech na svém místě, EGR ventil se dál bude hýbat, ale jinak se nic dít nebude.

Napsal: 09 led 2010, 22:13
od Tomas.cz
Já si osobně myslím že není dobré aby se EGR ventil zbytečně hýbal když je zaslepení překážkou, plechem nebo vypálenou záslepkou.
Zbytečně se zvyšuje možnost že EGR začne týct.

Mě EGR rosil, zaslepil jsem ho a odpojil do něj podtlak a po čase se to nějak ucpalo a je čistej.

Napsal: 09 led 2010, 22:23
od Toledak
Tomas.cz píše:Já si osobně myslím že není dobré aby se EGR ventil zbytečně hýbal když je zaslepení překážkou, plechem nebo vypálenou záslepkou.
Zbytečně se zvyšuje možnost že EGR začne týct.

Mě EGR rosil, zaslepil jsem ho a odpojil do něj podtlak a po čase se to nějak ucpalo a je čistej.
Zkus rozvést pojem rosil.Nějak si to nedovedu představit, který díl konkrétně se ti rosil?

Napsal: 09 led 2010, 22:40
od valchaaa
Toledak píše:
valchaaa píše:Po přečtení všech stránek jsem si říkal že kouknu na ten svůj EGR.1.9 TDi 96kw AVF najeto 160tkm.Čekal jsem to horší podle některých fotek co jsem tady viděl.Ale tak když už jsem ho měl venku tak jsem ho vyčistil.Teď ještě přemýšlím že bych ho zaslepil.
Můžu tu trubku co jde z EGRu do turba "vyhodit" a místo ní dát na EGR a turbo záslepku?
Co s hadičkou na EGRu?Taky zaslepit a bude hotovo?
Díky.
Trubku je dobré nechat a jen mezi EGR ventil a tu kovovou trubku co vede k výfuku vložit plech, který znemožní proudění výfukových plynů do sání.Pokud to uděláš takto, nikdo nepozná, že jsi něco provedl s emisním systémem.Někteří trubku dají ven, ale je to moc nápadné a na ME to lehce poznají a nemuseli by tě pustit.
Co se týče hadičky od podtlaku, tak tu nech na svém místě, EGR ventil se dál bude hýbat, ale jinak se nic dít nebude.
OK.Udělám záslepky a pokud mi tam vlezou i s trubkou tak ji tam nechám.

Napsal: 10 led 2010, 00:15
od Toledak
valchaaa píše:
Toledak píše:
valchaaa píše:Po přečtení všech stránek jsem si říkal že kouknu na ten svůj EGR.1.9 TDi 96kw AVF najeto 160tkm.Čekal jsem to horší podle některých fotek co jsem tady viděl.Ale tak když už jsem ho měl venku tak jsem ho vyčistil.Teď ještě přemýšlím že bych ho zaslepil.
Můžu tu trubku co jde z EGRu do turba "vyhodit" a místo ní dát na EGR a turbo záslepku?
Co s hadičkou na EGRu?Taky zaslepit a bude hotovo?
Díky.
Trubku je dobré nechat a jen mezi EGR ventil a tu kovovou trubku co vede k výfuku vložit plech, který znemožní proudění výfukových plynů do sání.Pokud to uděláš takto, nikdo nepozná, že jsi něco provedl s emisním systémem.Někteří trubku dají ven, ale je to moc nápadné a na ME to lehce poznají a nemuseli by tě pustit.
Co se týče hadičky od podtlaku, tak tu nech na svém místě, EGR ventil se dál bude hýbat, ale jinak se nic dít nebude.
OK.Udělám záslepky a pokud mi tam vlezou i s trubkou tak ji tam nechám.
Záslepka ti tam vleze určitě, stačí jen jedna a tloušťka v pohodě 1mm.Odzkoušeno, najeto cca 100 000 km a záslepka bez poškození.Jen je dobré ji dát až k EGR ventilu, je tam o dost menší teplota, než u výfuku.

Napsal: 10 led 2010, 14:42
od Tomas.cz
Toledak píše:
Tomas.cz píše:Já si osobně myslím že není dobré aby se EGR ventil zbytečně hýbal když je zaslepení překážkou, plechem nebo vypálenou záslepkou.
Zbytečně se zvyšuje možnost že EGR začne týct.

Mě EGR rosil, zaslepil jsem ho a odpojil do něj podtlak a po čase se to nějak ucpalo a je čistej.
Zkus rozvést pojem rosil.Nějak si to nedovedu představit, který díl konkrétně se ti rosil?
Nejen mě, neznáš, když EGR propouští tlak s olejem ven?

Napsal: 10 led 2010, 14:52
od tibiz
----

Napsal: 12 led 2010, 20:11
od valchaaa
Takže zaslepil jsem, ale vypadá to , že to bude potřeba ošetřit i softem asi po 15 km se rozsvítila žlutá kontrolka "Elektronika motoru".

Napsal: 13 led 2010, 09:06
od tibiz
-----