Stránka 24 z 24

Napsal: 19 črc 2010, 21:31
od fighter
Co to vidim?? :o , kde sa ti podarilo tych 14,5...?, sorry za (offtopic)

Napsal: 19 črc 2010, 23:10
od dongrofo
Satu Mare, Rumunsko (offtopic)

Napsal: 20 črc 2010, 19:00
od cupra
ja to vidim realne...na ten vykon a super sofer...neni problem...si myslim ;)

Napsal: 02 srp 2010, 10:43
od dolar100
pekné lineárne krútiaky od BH, pekne naladené ako turbo benzin :-D

Napsal: 02 srp 2010, 22:01
od Markus01
Děje se ještě něco v DP? Dlouho jsem tu neviděl graf nějaký extrémní konfigurace. :(

Napsal: 09 srp 2010, 08:03
od turbo kamna power
Kilingman: moc pěkný průběh kroutícího momentu ;) jaké jsou úpravy?

Napsal: 09 srp 2010, 08:48
od Killingman
turbo kamna power píše:Kilingman: moc pěkný průběh kroutícího momentu ;) jaké jsou úpravy?
Jen SW úprava ŘJ od Motordesign, nic dalšího nemá v poměru cena/nárustek výkonu pro mě smysl :-) Podle webu tam má být sice víc (150KW, 300Nm), ale i tak si myslím že je to hodně slušný, díky :-)

Napsal: 09 srp 2010, 09:50
od Forest
Killingman píše: Jen SW úprava ŘJ od Motordesign, nic dalšího nemá v poměru cena/nárustek výkonu pro mě smysl :-) Podle webu tam má být sice víc (150KW, 300Nm), ale i tak si myslím že je to hodně slušný, díky :-)
Mno podle webu se Tebou uvadene hodnoty tykaji 1.8 Turbo RS (uprava Plus 25, tedy 132 kW / 235 Nm -> 150 kW / 304 Nm a jestli jsem to dobre pochopil, tak Ty jsi majitelem motoru AXR, takze 1.8 Turbo (uprava Plus 50, tedy 110 kW / 210 Nm -> 148 kW / 295 Nm ... by me zajimalo, kde je zbytek, tedy 15koni a 28Nm (10% vykonu a 13% krouticiho momentu z puvodnich hodnot). Kdyz vezmu v potaz, ze vykon byl navysen o 2,9% dle ISO, tak i tak je to podle me na reklamaci, nemyslis? :roll:

Navic ten prubeh se mi zda prinejmensim hodny dotazu, ktery si neodpustim: co je duvodem toho cetneho kolisani, resp. znacneho zvlneni? :o

Napsal: 09 srp 2010, 11:03
od Killingman
Tak kam se poděl zbytek netuším, ale je pravdou, že teď má auto najeto 170.000 a při čipu mělo 110, je tomu již 5 let co jsem to nechal dělat.

Co je duvodem zvlnění nevím, na to tu jsou určitě jiní odborníci kteří to dokážou vysvětlit, pro mě je podstatné to, že k nárůstu oproti seriovým hodnotám došlo, je to dokázaný měřením a nikoliv pocitově, auto vcelku vydrželo bez dalšího zásahu či odejití spojky a podobných kravin 60.000km a jezdí pořád dál bez problémů. Nejsem typ člověka, který by řešil +- 10 koní :-D

EDIT: K dotazu, ano, máš pravdu, mám 4x4 1.8T 110KW v základu...

Napsal: 09 srp 2010, 11:37
od subz3ro_tdi
Killingman píše: Co je duvodem zvlnění nevím, na to tu jsou určitě jiní odborníci kteří to dokážou vysvětlit
Ako odbornik sa necitim, ale podla mna je problem s bohatostou zmesi... bud v haji vstrekovanie alebo nejaka lambda sonda....
Na spojku to nevyzera (navyse pri tom "rozumnom" krutaku)

Napsal: 09 srp 2010, 12:31
od Dukes
Pozor! Nové fórum určené ke zveřejňování výkonových grafů je zde:
http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=32

Díky za pochopení.

Napsal: 30 zář 2010, 22:02
od JasteR
DYNO DAY 2010 - Audi R8, BMW 330ci aj.

http://www.youtube.com/watch?v=-oDE1qKTOAY

Obrázek

Napsal: 15 říj 2010, 08:17
od JasteR