ja som kupoval tuto sadu tiez mam AHF http://www.dsauto.sk/product/sk/Zotrvac ... -66kw-81kwDominess píše:Zdravim chcem sa opytat aku jednohmotu mam dat do A3 1.9 TDI AHF 81kw ?
Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
keby si chcel z ATD nový zotrvak kontaktuj vilozx6, no je to dosť veľká položkatom1992 píše:zdravim, mam O1 2001 1,9TDi 81kw a nedavno som tam daval novy dvojhmotny zotrvak SACHS,teras rozmýšlam o výmene trysiek (764ky ) ale nerad by som zas menil zotrvak, je to problem? zvyšia tie trysky vykon natolko že to dvojhmota nezvladne? čip zatial neplanujem, dík

octavka 1,9TDI- 66kw-ALH,egr+kat-off,sprint764,+softwer-139PS,340Nm
Mozte mi prosim napisat cisla dielov ktore sa menia pri zmene ALH dvojhmoty za jednohmotny ATD set?
Sroby pritlacak:???
Sroby zotrvak:???
Lozisko:???
Este som nieco zabudol?
Mate aj cisla zotrvaku, pritlacaku a lamely? Aky je origo vyrobca?
THX
Sroby pritlacak:???
Sroby zotrvak:???
Lozisko:???
Este som nieco zabudol?

Mate aj cisla zotrvaku, pritlacaku a lamely? Aky je origo vyrobca?
THX
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
originální číslo toho setrváku je 028 105 269B, problém ale je, že na tom setrváku na straně k motoru je odlitý jiný číslo a podle to ho je potřeba ho shánět, pokud teda sháníš starší, to číslo je 037 105 273C (může být i 273B)
tady jsou origo čísla použitelné spojky pro jednohmotovej setrvák
lamela 028 141 035 C z TDI
přítlačák 074 141 025 B z TDI
021 141 025 F z VR6
ložisko 02A 141 165 A
šrouby na přítlačák N10101001
šrouby na setrvák N90206103
Inak to mas na zaciatku tejto stranky na c.1
tady jsou origo čísla použitelné spojky pro jednohmotovej setrvák
lamela 028 141 035 C z TDI
přítlačák 074 141 025 B z TDI
021 141 025 F z VR6
ložisko 02A 141 165 A
šrouby na přítlačák N10101001
šrouby na setrvák N90206103
Inak to mas na zaciatku tejto stranky na c.1
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Re: Fabie RS
řeším to samé. existuje náhrada nebo jen drahá sachs sadaNOB píše:Mám Fabku RS tdi, chci jít s výkonem nahoru...Podle všeho mám setrvák dvouhmotový?
Můžu nahradit jednohmotou? Poradíte z jakého typu, jakou lamelu apod.věci k tomu?
Díky!
díky
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
Upozornujem kazdeho kto nejde nejak extremne s vykonom hore tak ta jedhnohmota nie je ziadny luxus. Dvojhmota je ticha a nevibruje tolko .
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Re: Fabie RS
Jsou nějaké náhrady z hliníku,ale nevydrží já jsem si ji nechal udělat a od jara bude na golfíku spolu s keramikou,pokud se to osvědčí,tak se možná udělá pár kusů na prodej.Honz@ píše:řeším to samé. existuje náhrada nebo jen drahá sachs sadaNOB píše:Mám Fabku RS tdi, chci jít s výkonem nahoru...Podle všeho mám setrvák dvouhmotový?
Můžu nahradit jednohmotou? Poradíte z jakého typu, jakou lamelu apod.věci k tomu?
Díky!
díky


Davnejsie som tu cital, ze jedina mozna nahrady za dvojhmotu s priemerom 240 mm, teda pre 6Q prevodovky je sportova sada s cenou niekde na urovni 1500€.
Dnes som narazil na toto http://www.ecat.elit.sk/ArticleDetails. ... leTypeID=1
Uslo mi nieco? Pevny zotrvacnik povazujem za jednohmotu.
Dnes som narazil na toto http://www.ecat.elit.sk/ArticleDetails. ... leTypeID=1
Uslo mi nieco? Pevny zotrvacnik povazujem za jednohmotu.
nejsem odbornik a stale vaham jestli dat do Sharan II 6q. jednohmotu a nebo dvouhmotu, zadny navyseni vykonu neplanuju...hrozim se zvuků a vibrací...najmis píše:A v čem je její slabost..Lamela nebo přítlačák...?Mě by zajímalo jestli na tu sadu Valeo lze dát přítlačák Sachs z orig. dvouhmoty.
ale k dotazu moje odpoved lajka, jednohmota ma odpruzenou lamelu, kdezto u dvouhmoty pruzi setrvak...bylo by to asi moc natvrdo
VW Sharan II-85kW/Tdi/2001/AUY/EHH