Napsal: 13 led 2010, 09:52
Je to model 2004.Ale nechci předbíhat více řekne diagnostika jelikož auto začalo ještě před zaslepením tahnout až od cca 2500ot.
slysel sem zase jinou verzi,pri toceni motoru na emisich se da zjistit vstrik v haji nebo jine poskozeni,tak nevim...borelli píše:Včera jsem byl na emisích, ptám se chlapa, jestli je nutné, aby to tak točil... Že to nutné není... Kolik by stálo takové netočení ? 100,-KčP.e.p.i.n píše:To vim taky a proto tam nechodim....![]()
![]()
Já byl spokojený, on byl spokojený, motor byl asi nejspokojenější. Ani jednou mě na to nedupl... Asi by jste něvěřili, kde se dá i takto domluvit
![]()
Prosím Vás, při kolika stupních ( zahřátí motoru ) se začíná otevírat EGR ? Zaslepil jsem 5mm podložkou spodní přírubu trubky a po ujetí cca 1 km se začne ozývat jako by brum – rezonance v rozmezí 1900-2000ot/min, mám dojem že to jde od EGR. Vše jsem přitom zaslepil a dotáhl. Hadička podtlaku je připojená k EGR. Může ten brum být jako důsledek zaslepení EGR ?
musis si dat upravit soft v RJwollfenn píše:Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?
Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.
Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128
Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47
info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Viete mi pls poradit?
wollfenn píše:Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?
Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.
Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128
Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47
info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Viete mi pls poradit?
a ty nevies o tom viac info? o tom mapovani?midnight_man píše:chiptuning tusim robi tieto veci