Stránka 25 z 44

Napsal: 13 led 2010, 09:52
od valchaaa
Je to model 2004.Ale nechci předbíhat více řekne diagnostika jelikož auto začalo ještě před zaslepením tahnout až od cca 2500ot.

Napsal: 17 led 2010, 19:17
od iwusko13
jedna otazocka.. tu hadicku co ide do egr, do toho klobucika, ako presne ste to uzavreli... ma ist ta hadicka von z klobucika a atk ju utesnit??

Napsal: 17 led 2010, 20:47
od borelli
Někdo to zacpal ložiskem, já to ucpal šroubkem (teď nevím jestli M4 nebo M6) uřezal jsem mu šestihrannou hlavu a vyřezal drážku aby se to dalo zašroubovat do té gumové hadičky a nasadil zpět na EGR ať to není volné.

Napsal: 30 dub 2010, 15:11
od pauli167
tak po 190 tisicich rekl bych ze jsem prvni co na mym aute EGRko vycistil . chci to zaslepit nemam zatim zaslepky muzu to nejak zaslepit jen tu hadicku a az budou zaslepky tak zaslepit i ty privody ? mam seat toledo II 1.9tdi AGR 66kW r.v. 99 . a staci zaslepit jen ta vrchni hadicka a ostatni tam nechat zapojeny ? a nebo to po zaslepeni vypnout i pres VAG ?

Napsal: 30 dub 2010, 15:46
od OťasTDi
vagem to neuzavřeš uplně.jen omezíš požadavek.softwarově se to dá vyřadit pouze u někoho,kdo chipuje ŘJ.u 81kw tdi stačí ucpat tu horní hadičku co podtlakem ovládá ventil šestkou šroubkem a stáhnout stahovací páskou (u 66kw si tím nejsem jistý).pokud chceš jistotu,vyřezej si z 5mm plechu záslepku na přírubu.navíc když přez ní nasadíš zpět egr,bude to vypadat,jako že se žádná úprava neprovedla...

Napsal: 02 kvě 2010, 09:43
od wollfenn
Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?

Obrázek

Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.

Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:

Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128

Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47

info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Viete mi pls poradit?

Napsal: 02 kvě 2010, 10:21
od Milwall
borelli píše:
P.e.p.i.n píše:To vim taky a proto tam nechodim.... :D :D :D
Včera jsem byl na emisích, ptám se chlapa, jestli je nutné, aby to tak točil... Že to nutné není... Kolik by stálo takové netočení ? 100,-Kč :) Já byl spokojený, on byl spokojený, motor byl asi nejspokojenější. Ani jednou mě na to nedupl... Asi by jste něvěřili, kde se dá i takto domluvit ;)

Prosím Vás, při kolika stupních ( zahřátí motoru ) se začíná otevírat EGR ? Zaslepil jsem 5mm podložkou spodní přírubu trubky a po ujetí cca 1 km se začne ozývat jako by brum – rezonance v rozmezí 1900-2000ot/min, mám dojem že to jde od EGR. Vše jsem přitom zaslepil a dotáhl. Hadička podtlaku je připojená k EGR. Může ten brum být jako důsledek zaslepení EGR ?
slysel sem zase jinou verzi,pri toceni motoru na emisich se da zjistit vstrik v haji nebo jine poskozeni,tak nevim...

Napsal: 02 kvě 2010, 10:23
od midnight_man
wollfenn píše:Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?

Obrázek

Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.

Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:

Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128

Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47

info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Viete mi pls poradit?
musis si dat upravit soft v RJ

Napsal: 02 kvě 2010, 11:15
od wollfenn
quote] musis si dat upravit soft v RJ[/quote]

no to mi je jasne, robi sa to cez mapovanie, preto sa pytam, ci niekto nevie ako. niekde som to videl na myslim vw fore. len uz nemam stopu. neviete to niekto?

Napsal: 02 kvě 2010, 11:18
od midnight_man
chiptuning tusim robi tieto veci

Napsal: 02 kvě 2010, 11:19
od wollfenn
wollfenn píše:Nazdar pani, mam malu technicku otazocku ohladne zablokovanie EGRu. Mam motor 2,7 TDI BPP CR a pred nedavnom som zablokoval ventil EGR. Pravdepodobne mam motor Euro 4 a tak mi maly prietok spatnych vyfukovych plynov vyhodilo na VAGu. Lenze po nejakom case a prejdeni cca 350km mi zacala svietit kontrolka systemu vyfukovych plynov. Na fore som cital, ze sa to bezne (kto chce) robi na PD motoroch. Len nikto nepisal, ako je to s CR motormi. Preto mam obavy, ci si nemozem zasrat katalyzator, alebo odpalit DPF filter (ktory chcem zistit, ci vobec mam) pripadne lambda sondu. Neviete nahodou, kde sa nachadza snimac, pri ktorom sa aktivuje tato kontrolka systemu vyfukovych plynov (katalyzator, DPF, lambda sonda)?
Alebo staci, ak znizim prac. dobu EGR cez kanal 3 (zo 100% na 85%), potom mi to uz nebude vyhadzovat?
Na obrazku som vyznacil zaslepenie potrubia spatnych plynov. Ako zaslepku som pouzil sietovy klingerit (zatial). Je to v poriadku?

Obrázek

Dalej sa chcem spytat, ci ak toto zaslepenie nerobi problem na CR motoroch, ako sa da softwerovo deaktivovat tento snimac, alebo nejakym sposobom urobit upravu, aby sa mi ta chyba nezobrazovala. Viem, ze sa to robi cez mapovanie. Ale potreboval by som vediet ako. Mam VAG COM 805.0 CZ.

Diagnostika mi vyhodila v RJ motora toto:

Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Rídící jednotka SW: 4F2 910 402 C HW: 4F0 907 401 B
Díl: 2.7L V6TDI G000SG 0010
Revize: --H01--- Seriové císlo:
Kódování: 0011322
Dílna #: WSC 00111 219 81128

Nalezena 1 chyba:
001025 - system zpetneho vedeni vyfuk.plynu - prutok prilis maly
P0401 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závade:
Stav závad: 01110010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 6
Kilometry: 160877 km
Indikace casu: 0
Datum: 2010.04.20
Cas: 08:49:47

info o závade:
Otácky: 1638 /min
Kroutící moment: 136.5 Nm
Rychlost: 57.1 km/h
Pracovní cyklus: 52.8 %
Pracovní cyklus: 20.9 %
Váha vzduchu: 587.5 mg/str
Pracovní cyklus: 44.6 %

Readiness: 1 1 0 0 0

Viete mi pls poradit?

to zaslepenie je na spravnom mieste? moze sa na to niekto pozriet? dik.

Napsal: 02 kvě 2010, 11:20
od wollfenn
midnight_man píše:chiptuning tusim robi tieto veci
a ty nevies o tom viac info? o tom mapovani?

Napsal: 02 kvě 2010, 15:05
od wollfenn
nevie niekto ako to je so zaslepenim EGR u CR motoroch? lebo stale mi RJ motora vyhadzuje chybu, neskor mi aj kontrolka zacne svietit a uz ma to nebavy stale vymazavat tu chybu cez kabel. ak to tak ma byt, tak ja radsej volim egr nechat tak a nezaslepova ho. vazne neviem ci to nechat zaslepene.

Napsal: 02 kvě 2010, 15:13
od wollfenn
niekto tu pisal, ze pracovna doba egr sa da znizit zo 100% na 85%. popis k uprave bol asi takyto:

Uzavreni EGR ventilu pres VAG (nelze u PD) - dela se to v motor / uprava (login 12233) a specialni nastaveni - kanal 03. Standardni hodnota je 32768, pri nastaveni vyssi hodnoty se EGR otvira mene. Pri nastaveni maximalni hodnoty (vetsinou 33768) je temer trvale uzavren. Pokud jde motor po nastaveni vyssi hodnoty nepravidelne, zkuste ji o kousek snizit.

ja som to skusal, ale pri nacitani RJ motora som blok "motor - uprava" nikde nenasiel. RJ mi zobrazila toto menu:

Obrázek

ktore z toho sa tyka tejto upravy egr?

Napsal: 15 kvě 2010, 20:16
od wollfenn
Takze po porade s chiptunningom som to vratil do povodneho stavu, vymontoval som zaslepku a dal naspat povodne tesnenie. Pre tych co maju CR motory s EURO 4 neodporucam zaslepit EGR, nakolko to potom cele vyhadzuje chybu. No neva, aspon sa zeleny potesia. (offtopic)