BH motor píše:myslim ze diablo by som si dal na obed . Do 200 kmh urcite
Počuj a keď už máš také auto, tak vieš aj tak dobre jazdiť?
Pretože na takéto náčinie už potrebuješ vysokú školu jazdeckú.
Dúfam, že keď si dám k tebe spraviť to auto, tak potom ma aj prevezieš na tvojom aute. Keby mi ho chceš náhodou požičať /o čom silno pochybujem/ tak zdvorilo odmietnem a opýtam sa či nemáš na požičanie niečo o 200 koní slabšie na to by som si trúfol. A ešte jedna otázočka a v zatáčkach ako ti to chodí aký je tam podvozok? Ja by som radšej zobral na takýto výkon BMW M3. Ale to je iba môj laický názor. Budem rád keď sa k tomu vyjadríte vy profíci.
Mišo
nehnevaj sa na mna ,ale napisal si totalne blby prispevok
A ešte by ma zaujímalo ako jazdíš ty frajer. Počítam, že to umíš iba na nejakej dráhe alebo na letisku. Aj to iba rovno. Poznám takých vela/bodaj by to nebol tvoj prípad/ čo sa robia frajeri s velkými výkonmi, kolami, výfukami... a potom dojde cesta napr. Myjava- St. Turá a ja ich všetkých predbieham s 90k Toledom
Ano aj. Ale s A8 sa mi na kruhaci driftovalo lepsie. Mala zimne, a dala sa zalomit skoro o 60 stupnou. Stacilo na to 100 km h. Na rs 4 to nieje take jednoduche. Je to tvrde ako hovado ale nie neprijemne.Aby som to udrzal v kontrolovanom smyku trebalo by mi na to asi tak 130 a mohol by som niekomu ublizit keby to nevyslo. Robim to vnutornym oblukom a na a8 som tamto sposobom obehol kamion a chlap skoro vyskocil von oknom. Ale zasa druha stranka veci. Od kedy som vybavil motor inymi turbami a zvodmi a inymi kravimani, tak som si v casoch pohorsil, lebo sa toho este dost bojim. Sprava sa to inak. Preto mozno aj tie odkurene brzdy lebo ich pouzivam aj ked by som nemusel. Ale to sa zmeni.
Este dajaky pokec k autu
Je to audi S4 prerobena na RS4 v limuzine , lebo to nikto akosi nema, alebo to nema kazdy el pedo
Brzdy AP CP8 v predu original RS6 v zadu
podvozok 16 bilstein upside down PPS 9 tusim, neviem
MTM zvody a vyfuk HJS motorsport kat system
Borg wagner BH motorsport turba vlastnej konstrukcie a navrhu
velke vstreky 6x650 ccm motorsport 044 pumpa a filter paliva plus tlmic pulzou
Chladenie oleja a prevodovky
Sachs racing spojka a fidanza zotrvak
Vacky dbilas dynamic
kolesa Audi S5 komaxitovane na cierno matno
atd.........
pani mam problem brat ma octaviu tdi je to rok 2003 ma ju cipnutu na mozno 145ps ale problem je v tom ze stale krivi kotuce kupil tam brembo nejake sportove z draskamy aj tie sa ohli vseci vraveli ze z octavie rs ich urcite neohne tak namontoval cele otoce komplet ale za tyzden trasu tak ze trase z celim autom co s tym??dik moc
jurki888 píše:pani mam problem brat ma octaviu tdi je to rok 2003 ma ju cipnutu na mozno 145ps ale problem je v tom ze stale krivi kotuce kupil tam brembo nejake sportove z draskamy aj tie sa ohli vseci vraveli ze z octavie rs ich urcite neohne tak namontoval cele otoce komplet ale za tyzden trasu tak ze trase z celim autom co s tym??dik moc
skontroluj si naboje ci nehadzu a hlavne skontroluj ci ti dobre brzdi zadok
BH motor píše:Dobre 8 piesty musia stat aspon 200 a nie 50 ako D2. Ukazte mi v ktorom profesionalnom zavodnom aute je tarox alebo D2 ? v ziadnom , lebo by to neprezilo prve dve minuty. Co sa tyka brzd tak len ALCON, AP RACING, a v najhorsom pripade BREMBO. Ine pre mna nema ani zmysel testovat. original 8 piest brembo z RS6 som popravil za jednu sobotu a bola to cesta martin, mikulas , Huty, orava , a nazad. 250 km 64 litrou Vpower racing a jedni brzdy. dobre skore. Ale ked to vychytim spravne tak budem spokojny. Ale co by som chcel ked Z 0-200 pod 10 sec
Na tie D2 sa pytam preto, lebo pre ludi s obmedzenym rozpoctom maju celkom zaujimave ceny. A uvazoval som, ze by som nejake brzdy od nich supol do Toleda TDI.
Tak by ma zaujimalo ci v danej cenovej kategorii posluzia ucelu a Toledo TDI o odhadovanom vykone 110kW dokazu bezpecne zastavit. Ja viem ze staci vymenit naboje a nahodit brzdy z Octy RS bude uplne postacovat a cenovo to najmenej zasiahne rozpocet. Len kamos chce mat nieco ine ako ostatny.
A este jedna otazka. Na tu Vasu Audinu staci vodicak skupiny B, alebo na nu uz treba aspon zbrojny pas, alebo licenciu stihacieho pilota???
Z OI RS stačej, popř. dát lepší destičky. Ber v potaz taky váhu brzd, což je další neodpružená hmota.
To BH: To věřím oni ty brzdy u těch Audin stojej za 2 věci (vyjma snad keramiky u RS6, s těma jsem ale nikdy nejel) u S8 nestíhaly po 2km!!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Aj ja uvažujem nad komplet setom od D2racing
a to konkrétne 304x28 kotúč + 6piest do 16tok kolies....
zatial som sa nejak moc nedočítal o spokojnosti/nespokojnosti prípadne o výdrži a pod...
myslím že pre väčšinu ludí neni možné dať niekolko stotsícové sumy za brzdy )
Tunerko píše:Aj ja uvažujem nad komplet setom od D2racing
a to konkrétne 304x28 kotúč + 6piest do 16tok kolies....
zatial som sa nejak moc nedočítal o spokojnosti/nespokojnosti prípadne o výdrži a pod...
myslím že pre väčšinu ludí neni možné dať niekolko stotsícové sumy za brzdy )
kasli na d2. kup si mari design 4 piest a budes do smrti spokojny. Tie brzdia super. D2 ma prinajmensom o nicom kotuce. kotuce od mari su zrovnatelne s AP. Vlastna skusenost, a vyraba mi kotuce ked sa origo odkuruju
Tunerko píše:Aj ja uvažujem nad komplet setom od D2racing
a to konkrétne 304x28 kotúč + 6piest do 16tok kolies....
zatial som sa nejak moc nedočítal o spokojnosti/nespokojnosti prípadne o výdrži a pod...
myslím že pre väčšinu ludí neni možné dať niekolko stotsícové sumy za brzdy )
kasli na d2. kup si mari design 4 piest a budes do smrti spokojny. Tie brzdia super. D2 ma prinajmensom o nicom kotuce. kotuce od mari su zrovnatelne s AP. Vlastna skusenost, a vyraba mi kotuce ked sa origo odkuruju
A v akej cenovej kategorii sa pohybuju? Cena sa da zhruba zrovnat s D2?
Tunerko píše:Aj ja uvažujem nad komplet setom od D2racing
a to konkrétne 304x28 kotúč + 6piest do 16tok kolies....
zatial som sa nejak moc nedočítal o spokojnosti/nespokojnosti prípadne o výdrži a pod...
myslím že pre väčšinu ludí neni možné dať niekolko stotsícové sumy za brzdy )
kasli na d2. kup si mari design 4 piest a budes do smrti spokojny. Tie brzdia super. D2 ma prinajmensom o nicom kotuce. kotuce od mari su zrovnatelne s AP. Vlastna skusenost, a vyraba mi kotuce ked sa origo odkuruju
A v akej cenovej kategorii sa pohybuju? Cena sa da zhruba zrovnat s D2?
asi je to lacnejsie. 32 ceskych bez dane je ostra cena
hmhm no som na važkach medzi D2 a mari
s tym že neviem ako su na tom d2 z nahradnimy dielmy kotuče platinky
BH - maš z tymi brzdami dobre skusenosti vraviš??...
Maj ty brzdy prachovky na pístcích?
Co jsem viděl od Mariana tak neměly a pro denní ježdění to považuju jako podstatný nedostatek.
Když už velký brzdy, tak bych tam dal z R32.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Kornout píše:Maj ty brzdy prachovky na pístcích?
Co jsem viděl od Mariana tak neměly a pro denní ježdění to považuju jako podstatný nedostatek.
Když už velký brzdy, tak bych tam dal z R32.
tak to asi lentak nezozenies. Mam jedni doma, chlap mi za ne daval 25000 a dajak som ich nedal. Na oktavku a golfa stacia bohate 312mm brzdy a ked tam das tarox liatinove kotuce tak je to dostacujuce. Prachovky nema ani brembo racing a ani AP racing. Bud chces seriu a uspkojis sa alebo chces silu a nieco ospravedlnis. Ani d2 ani mari ani alcon nema prachovky