Stránka 26 z 51
Napsal: 09 srp 2019, 11:56
od jericho-3
Nejhorší je, že vše se dá zneužít a má to velkou setrvačnost..Zjistíme, že dobrý záměr je kravina a více škodí než klasika? No a co, nese to peníze, naši zeměmrdi pojedou dál, řepka nese, tak co..a tak je to se vším.. Někdo chce chránit přírodu? Má mít náš obdiv,bohužel se stává,že je to často i idiot , protože nevidí kam jeho nová cesta vede..Ale od toho platíme tisíce a tisíce expertů, kteří berou každý měsíc plat.., ti musí apelovat na politiky, informovat média , ale ty různé státní ochrany přírody jsou jen dobré bydlo..Najdou zkažené maso a je to poprask, ale že denodenně se lijí do země a samozřejmě vody tuny pesticidů apod. sraček, a nic se neděje. Zažil někdo kontrolu půdy , vody a postih kohokoliv? Jo, malému soukromníkovi hrozí miliony pokuty, ale ta největší zvěrstva se odmění tím, že dotyčný oligarcha dostává dotace přímo od státu..A náš proslavený národ si jej zvolí ještě do funkcí, které umožní jeho firmám žít v peněžní bavlnce.., odpustí si daně? No a co? Jeho firmy dostávají největší kšefty.No a co? Zákony si upravuje k obrazu svému..No a co? Potřebuje zlikvidovat konkurenta, pošle armádu píčusů z kanclů na dotyčného , oni na něho kleknou a za státní prachy jej zlikvidují..No a co? Takže nemá cenu polemizovat o nějaké ochraně přírody do budoucna, čehůni pojedou až na dno..Donutí je jen někdo zvenčí.., protože oni už od války jsou nesvéprávní..DOKÁZALI, ŽE NIC NEDOKÁŽOU...

Napsal: 20 srp 2019, 13:38
od Forest
Musím uznat, že
úctyhodný výsledek, nicméně, nikde není zmíněno, jak toto rychlonabíjení ovlivnilo akumulátory (mimochodem, není to to rychlonabíjení, které je v rozporu s možnou reklamací?) a zda se jedná o identické rychlonabíjení jako mají k dispozici běžní uživatelé u běžných stojanů - odborně se tomu říká ceteris paribus (jinak za stejných podmínek, kdy jedinou veličinou, která není stejná je čas).
Napsal: 26 srp 2019, 21:27
od Andre
Nürburgring-Nordschleife dal Taycan za 7:42, to by asi moc továrních aut z 90tých let nedalo. K tomu navíc to 350kW nabíjení, vypadá to zatím hodně slibně. Tak nevím, jestli ještě bude mít smysl kupovat spalovací Porsche.
Napsal: 26 srp 2019, 22:35
od turbo kamna power
Čas není špatný, všechna čest. Naštěstí jsou tu ještě Porsche se spalovacím motorem, který to umí skoro o minutu rychleji
Pořád čekám, kdy přijde nějaký elektromobil použitelný pro běžného člověka. Nějaký Taycan, Tesly a ani Renault Zoe, co si koupí jen pár bláznů, svět nespasí.
Napsal: 27 srp 2019, 07:28
od adbai
jaká bude asi cena el.energie,když vypadne spotřební dan za současný prodej pohoných hmot?saudové si nechají postavit několik jaderných elektráren,žádné soláry,divné,když tam pořád svítí

Napsal: 27 srp 2019, 10:44
od jericho-3
Já si pořád říkám, kam až to půjde? Co táhne někoho, aby tam byl o minutu dřív a udělal 0-100km/h za 1 vteřinu?..K čemu to je dobré? K předčasné ejakulaci nebo díky komplexu želvy? Jde přece o požitek z jízdy a ne z toho, že se ti při přidání zvedne žaludek, vylezou bulvy a tachometr se přetočí dokola. A pak ti samý závodníci stráví každé ráno a večer v zácpě a už se těší, až zase někde na dálnici "vytečou"..Ale asi jsem magor, který potřebuje zatáčky, hvízdání gum , zvuk vytočeného motoru a 2-3.třídu silnici prázdnou bez magorů s moderními sračkami.Kteří jsou v zatáčkách zděšeni, protože musí pořád čumět dopředu , kde jsou okolo stromy, strouhy, sloupy a jiné nástrahy, které ani ten nový sráč nevygumuje..A až budou po těchto cestách jezdit magoři, kteří někde šmejknou dost proudu pro své baterky , tak díky zrychlení bez konkurence bude po požitcích, a tihle tiší magoři budou postrachem silnic..

Napsal: 27 srp 2019, 12:13
od Andre
turbo kamna power píše:Čas není špatný, všechna čest. Naštěstí jsou tu ještě Porsche se spalovacím motorem, který to umí skoro o minutu rychleji
Pořád čekám, kdy přijde nějaký elektromobil použitelný pro běžného člověka. Nějaký Taycan, Tesly a ani Renault Zoe, co si koupí jen pár bláznů, svět nespasí.
Které 4dveřové rodinné Porsche to zajelo o minutu rychleji? Našel jsem nejrychlejší Panameru Turbo za 7:38. Nebo chceš snad Taycana srovnávat s GT3?
Nabídka se rozšiřuje, za 14dní ve Frankfurtu budou další nová auta.
Napsal: 27 srp 2019, 13:22
od turbo kamna power
Nechci srovnávat nic. Ale když i nateklá panamera to na starém (pomalejším) povrchu zajela o 4 s rychleji, tak to není žádný zázrak. Onboard Taycana jsem viděl, je to velmi rychlé, ale jinak nuda, žádný zvuk, emoce, nic.
Moc nerozumím tomu, proč se elektromobily stále snaží tvářit jako klasická auta. Podle mě by největší smysl měl malý lehký elektromobil do města s dojezdem 100-200km a cenou do 100-150t. Kč - prostě taková lepší elektrokoloběžka použitelná i za špatného počasí se kterou se člověk nemusí bát jet v provozu. To bych řekl, že by mohla být budoucnost ve velkých městech. Auta jako Tesla, nebo eGolf neřeší nic a koupí si to jen pár nadšenců.
Napsal: 27 srp 2019, 15:35
od Forest
@jericho-3: Přidat zvuk elektromobilu není problém. Dokázali modifikovat zvuk dieselů, nemají problém využít stejnou technologii i u těchto. Nicméně, dobře jsi to zmínil. Mělo by to dáno legislativně, v rámci homologačních procesů - auto nevydává zvuk, nemůže do provozu... i kdyby to mělo znít
takto, hlavně, aby to bylo dostatečně identifikovatelné díky zvuku.
Andre píše:Nürburgring-Nordschleife dal Taycan za 7:42, to by asi moc továrních aut z 90tých let nedalo. K tomu navíc to 350kW nabíjení, vypadá to zatím hodně slibně. Tak nevím, jestli ještě bude mít smysl kupovat spalovací Porsche.
A teď takové pro někoho zákeřné, z mého pohledu logické otázky:
Kolik je schopno takových kol na jedno nabití ujet?
(nezapomeň porovnání s konkurencí se spalovacím motorem)
A jak dlouho mu trvá to nabití?
(nezapomeň porovnání s konkurencí se spalovacím motorem)
Kolik takových nabití takové akumulátory zvládnou a za cenu jakého "opotřebení" (chápej snížení kapacity, počet cyklů bez narušení, charakteristika "degradace" akumulátorů)?
Až zruší spalovací motory, co poskytne odpovídající substituční efekt za nemalý objem vybraných daní vztahujících se na současné PHM? Myslíš, že to jednoduše v rámci "zelené budoucnosti" s úsměvem oželí?
Jinak plně souhlasím s tím, co napsal Jirka (turbo kamna power). Být elektromobil, který se dostatečně rychle nabíjí (bez drsných dopadů na životnost baterií), s dostatečnou životností akumulátorů, dostatečnou pasívní ochranou posádky (protože to, co jezdi po Praze, tedy future.volt je ukrutná skořápka) mít možnost to kde nabíjet, neváhám a za Jirkou uvedené ceny si hned takový pořídím.
Napsal: 27 srp 2019, 17:03
od Andre
turbo kamna power píše:
Moc nerozumím tomu, proč se elektromobily stále snaží tvářit jako klasická auta. Podle mě by největší smysl měl malý lehký elektromobil do města s dojezdem 100-200km a cenou do 100-150t. Kč - prostě taková lepší elektrokoloběžka použitelná i za špatného počasí se kterou se člověk nemusí bát jet v provozu. To bych řekl, že by mohla být budoucnost ve velkých městech. Auta jako Tesla, nebo eGolf neřeší nic a koupí si to jen pár nadšenců.
To už tady je:
https://auto.bazos.cz/inzerat/108066766 ... -autem.php
Z Číny toho bude určitě časem víc.
Napsal: 27 srp 2019, 19:51
od Forest
Andre, dekujeme za info. Nicmene, dovol mi, abych te konfrontoval s realitou.
Byl jsem osloven prodejcem vozidel od 15 let
Aixam s urgentni poptavkou na upravu, ktera by umoznila vozu dosahovat rychlosti 70 km/h.
Zminil, ze jeho zakaznici jsou bohatsi rodice, kteri svym potomkum porizuji tyto vozy ale jejich "ratolesti" si stezuji na to, ze jsou predmetem sikany a posmechu nebot diky tomu, ze maximalni rychlost vozu je pouhych 45 km/h, stavaji se pomyslnou brzdou provozu. Pruvodnim jevem je nejen vysmech ale i troubeni, urazky, nadavky apod.
Jinymi slovy, toto reseni je znacne neprakticke a jen stezi bude hledat dlouhodobe spokojeneho zakaznika.
Nicmene, az bude neco dostatecneho, slucitelneho v praxi s provozem ve meste (takze pro Prahu i na mestsky okruh V-max 80 km/h), nevahej nas informovat. Nejsem zajiste jediny, koho to zajima.
PS: Vsimni si, ze nezminuji mnou vyse jmenovanou bezpecnost. Dovolim si recnickou otazku: ty bys do tohoto svoje dite ve velkomeste posadil?
(predpokladam, ze jej mas rad)
Napsal: 27 srp 2019, 19:59
od turbo kamna power
No asi tak jak píše Forest. Aby to jelo aspoň 80 km/h a abych si nemusel vypíchnout obě oči a nemusel jsem se v tom stydět.
Dřív taky existovala stylová malá auta (původní Fiat 500, BMW Isetta), tak něco takovýho v elektru by bylo fajn

Napsal: 27 srp 2019, 21:20
od Andre
turbo kamna power píše:No asi tak jak píše Forest. Aby to jelo aspoň 80 km/h a abych si nemusel vypíchnout obě oči a nemusel jsem se v tom stydět.
Dřív taky existovala stylová malá auta (původní Fiat 500, BMW Isetta), tak něco takovýho v elektru by bylo fajn

Chtěl jsi kapotovanou koloběžku do 150tis., tak jsem jen poslal odkaz kde to lze pořídit. Čekal jsi snad za ty peníze aut. klimu, navigaci a zrychlení z 0 na 100km/h za 3 vteřiny?
Fiat 500 se v elektrice prodává, BMW má i3 a teď bude elektro i Mini, ale to chce pořádně vypasený prasátko.
Napsal: 27 srp 2019, 21:50
od turbo kamna power

umíš číst? Píšu jen, aby to jelo 80km/h a nevypadalo jak když to vypadne krávě z tlamy. Nic o klimě ani zrychlení jsem nepsal
Jo, Fiat 500 se v elektrice dělá, i jiný veteráni, ale taky to něco stojí.
https://www.influx.co.uk/features/the-f ... ures-past/
A to co píšeš jsou všechno jen auta pro pozéry, nikoliv elektromobil pro masy, který by řešil reálný problém.
Napsal: 28 srp 2019, 08:42
od Andre
Číst umím, v původním "zadání" kapotované koloběžky nic o 80km/h nebylo
Pak jsi chtěl stylové auto do města:
turbo kamna power píše:
Dřív taky existovala stylová malá auta (původní Fiat 500, BMW Isetta), tak něco takovýho v elektru by bylo fajn

A když ti napíšu několik takových aut, co se dájí pořídit, tak napíšeš, že to je pro pozéry
Tak si nejdřív prosím srovnej myšlenky v hlavě.
Ale ono to je spíš taková ta klasika od lidí co v elektru nikdy neseděli, že jakmile to jezdí na proud, tak je všechno špatně.