Stránka 27 z 44

Napsal: 13 čer 2010, 19:57
od jozzo
sparco gti píše:a kludnejsi chod ma ked je egr oFF alebo on
kľudnejší chod má v zime ked je ON,čiže na zimu hadičku zapojím,na leto odpojím

Napsal: 13 črc 2010, 13:23
od pepiknet
jen se chci zeptat z čeho mám udělat těsnění pod ty záslepky,bo to staré se mi mmoc použít nechce a nové se asi samostatné neprodává?

Napsal: 13 črc 2010, 14:24
od lucky.jack
Proč by se neprodávalo?? Včera jsem ho kupoval na svoje auto. Starý ti je na prd bude ti to podfukovat.

Napsal: 13 črc 2010, 14:37
od lucky.jack
Hanzz píše:Když zaslepím EGR na své Octávce AGR, tak musím něco řešit přes počítač?Stačí když dám záslepku a ucpu hadičku třeba šroubem?Jinak nemá někdo kontakt kde se dá sehnat záslepka?
Kontaktuj http://dieselpower.cz/forum/profile.php ... file&u=791.
Záslepky mám od něj.

Napsal: 11 říj 2010, 20:52
od AMartyn
Tak jsem tu dnes seděl asik hodinu ... a pročetl celý článek...
A usoudil jsem,že dle mého EGR nebudu zaslepovat,jen ho vyčistím,jelikož na mém autě 2.0 TDi PD 103kw BKD motor by to vyhodilo oranž.kontrolku motoru...

Akorá mám jen problém stím,že :

- mě v motorovém prostoru u pojistek když ze 2x nastartuju tak to spálí pojistku č. F24 ..

Dle příručky na pojistky - Aletea je to ARF ventil pojistky...
- Motor mě houká v nízkých otáčkách při plném i puštěném plynu,jako kdybych sebou vozil sovu :D
- Motor mě cukne při vypnutí,ale studený starty na drc...zato při zahřátém motoru tak na 3-4 otočení...dle VAG mám špatný 2 a 4 žhavič...

Bohužel TDi moc neznám,tak to zkouším tady,díky všem :)

Napsal: 11 říj 2010, 21:01
od Tomas.cz
AMartyn píše:Tak jsem tu dnes seděl asik hodinu ... a pročetl celý článek...
A usoudil jsem,že dle mého EGR nebudu zaslepovat,jen ho vyčistím,jelikož na mém autě 2.0 TDi PD 103kw BKD motor by to vyhodilo oranž.kontrolku motoru...

Akorá mám jen problém stím,že :

- mě v motorovém prostoru u pojistek když ze 2x nastartuju tak to spálí pojistku č. F24 ..

Dle příručky na pojistky - Aletea je to ARF ventil pojistky...
- Motor mě houká v nízkých otáčkách při plném i puštěném plynu,jako kdybych sebou vozil sovu :D
- Motor mě cukne při vypnutí,ale studený starty na drc...zato při zahřátém motoru tak na 3-4 otočení...dle VAG mám špatný 2 a 4 žhavič...

Bohužel TDi moc neznám,tak to zkouším tady,díky všem :)

- houká turbo a nebo spojovací trubka mezi egr a spalinovým výměníkem
- otázka je jak moc cukne, jestli setrvák nebo nedovírá zdechávací klapka
- ten start za teplat je taky poladit softem asi bych to udělal a nechal i sw zaslepit egr

Napsal: 12 říj 2010, 10:13
od Kaktus
Tak si hoď korunou :D

Napsal: 12 říj 2010, 15:40
od cosby
..

Napsal: 12 říj 2010, 17:38
od AMartyn
RE:

- houká turbo a nebo spojovací trubka mezi egr a spalinovým výměníkem
- otázka je jak moc cukne, jestli setrvák nebo nedovírá zdechávací klapka
- ten start za teplat je taky poladit softem asi bych to udělal a nechal i sw zaslepit egr


Podle mě asi nedovírá zdechávací klapka,jelikož když chci zdechnout auto,strašně to cukne...a není to pěkné...a houká spojovací trubka mězi ERG si myslím...

Nj...otázka...zaslepit? budu ještě chvíli bádat :)
Tak klidně poraďte :) nebo jestli někdo návod :)

Napsal: 12 říj 2010, 22:43
od cosby
..

Napsal: 12 říj 2010, 23:39
od Bruno

Napsal: 13 říj 2010, 07:42
od Bruno

Napsal: 13 říj 2010, 19:43
od Gambller
Zdravim,kdyby nekdo chtěl mám zásleky na egr v perfekt kvalitě. inak pozná octavia 1,1.9tdi 74kw rok výroby 2010 že je egr zaslepenej??? skoušel to někdo nebo budu první? :)

Napsal: 13 říj 2010, 19:48
od Tomas.cz
Pozná

Napsal: 13 říj 2010, 20:10
od Golfisko
Obrázek

Tady máte čísla z Etky (G3 AFN) - bude to obdobné