Stránka 27 z 44
Napsal: 13 čer 2010, 19:57
od jozzo
sparco gti píše:a kludnejsi chod ma ked je egr oFF alebo on
kľudnejší chod má v zime ked je ON,čiže na zimu hadičku zapojím,na leto odpojím
Napsal: 13 črc 2010, 13:23
od pepiknet
jen se chci zeptat z čeho mám udělat těsnění pod ty záslepky,bo to staré se mi mmoc použít nechce a nové se asi samostatné neprodává?
Napsal: 13 črc 2010, 14:24
od lucky.jack
Proč by se neprodávalo?? Včera jsem ho kupoval na svoje auto. Starý ti je na prd bude ti to podfukovat.
Napsal: 13 črc 2010, 14:37
od lucky.jack
Hanzz píše:Když zaslepím EGR na své Octávce AGR, tak musím něco řešit přes počítač?Stačí když dám záslepku a ucpu hadičku třeba šroubem?Jinak nemá někdo kontakt kde se dá sehnat záslepka?
Kontaktuj
http://dieselpower.cz/forum/profile.php ... file&u=791.
Záslepky mám od něj.
Napsal: 11 říj 2010, 20:52
od AMartyn
Tak jsem tu dnes seděl asik hodinu ... a pročetl celý článek...
A usoudil jsem,že dle mého EGR nebudu zaslepovat,jen ho vyčistím,jelikož na mém autě 2.0 TDi PD 103kw BKD motor by to vyhodilo oranž.kontrolku motoru...
Akorá mám jen problém stím,že :
- mě v motorovém prostoru u pojistek když ze 2x nastartuju tak to spálí pojistku č. F24 ..
Dle příručky na pojistky - Aletea je to ARF ventil pojistky...
- Motor mě houká v nízkých otáčkách při plném i puštěném plynu,jako kdybych sebou vozil sovu

- Motor mě cukne při vypnutí,ale studený starty na drc...zato při zahřátém motoru tak na 3-4 otočení...dle VAG mám špatný 2 a 4 žhavič...
Bohužel TDi moc neznám,tak to zkouším tady,díky všem

Napsal: 11 říj 2010, 21:01
od Tomas.cz
AMartyn píše:Tak jsem tu dnes seděl asik hodinu ... a pročetl celý článek...
A usoudil jsem,že dle mého EGR nebudu zaslepovat,jen ho vyčistím,jelikož na mém autě 2.0 TDi PD 103kw BKD motor by to vyhodilo oranž.kontrolku motoru...
Akorá mám jen problém stím,že :
- mě v motorovém prostoru u pojistek když ze 2x nastartuju tak to spálí pojistku č. F24 ..
Dle příručky na pojistky - Aletea je to ARF ventil pojistky...
- Motor mě houká v nízkých otáčkách při plném i puštěném plynu,jako kdybych sebou vozil sovu

- Motor mě cukne při vypnutí,ale studený starty na drc...zato při zahřátém motoru tak na 3-4 otočení...dle VAG mám špatný 2 a 4 žhavič...
Bohužel TDi moc neznám,tak to zkouším tady,díky všem

- houká turbo a nebo spojovací trubka mezi egr a spalinovým výměníkem
- otázka je jak moc cukne, jestli setrvák nebo nedovírá zdechávací klapka
- ten start za teplat je taky poladit softem asi bych to udělal a nechal i sw zaslepit egr
Napsal: 12 říj 2010, 10:13
od Kaktus
Tak si hoď korunou

Napsal: 12 říj 2010, 15:40
od cosby
..
Napsal: 12 říj 2010, 17:38
od AMartyn
RE:
- houká turbo a nebo spojovací trubka mezi egr a spalinovým výměníkem
- otázka je jak moc cukne, jestli setrvák nebo nedovírá zdechávací klapka
- ten start za teplat je taky poladit softem asi bych to udělal a nechal i sw zaslepit egr
Podle mě asi nedovírá zdechávací klapka,jelikož když chci zdechnout auto,strašně to cukne...a není to pěkné...a houká spojovací trubka mězi ERG si myslím...
Nj...otázka...zaslepit? budu ještě chvíli bádat

Tak klidně poraďte

nebo jestli někdo návod

Napsal: 12 říj 2010, 22:43
od cosby
..
Napsal: 12 říj 2010, 23:39
od Bruno
Napsal: 13 říj 2010, 07:42
od Bruno
Napsal: 13 říj 2010, 19:43
od Gambller
Zdravim,kdyby nekdo chtěl mám zásleky na egr v perfekt kvalitě. inak pozná octavia 1,1.9tdi 74kw rok výroby 2010 že je egr zaslepenej??? skoušel to někdo nebo budu první?

Napsal: 13 říj 2010, 19:48
od Tomas.cz
Pozná
Napsal: 13 říj 2010, 20:10
od Golfisko
Tady máte čísla z Etky (G3 AFN) - bude to obdobné