Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pavel16
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 16:25

Příspěvek od Pavel16 »

Mám dotaz, přečetl jsem si téma a odzkoušel sem to nastavit na nulu. Spotřeba na volnoběch je 0.9/l. to mi přijde dost. Když sem se dostal někam k hranici -4.0 tak to kleslo na 0.6/l. Mám VW touran 1.9 tdi/77 kw, BLS.
Normální spotřeba mimo město okolo 7litrů při pohodový jízdě. To mi přijde hodně. Mám to nechat nastavený někde okolo těch -4.0 ? Díky za postřehy
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

pokud sis to opravdu téma přečetl, pak nechápu, proč bls nastavuješ na nulu. dej to na přípravky a stupně neřeš.
Pavel16
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 16:25

Příspěvek od Pavel16 »

TY přípravky nemám. Dělám to podle stupnů. Díky za radu.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

takže nečetl :roll:
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od mirek »

měl jsem nastavení přervstřik -2,74 ale auto mělo hlasitější chod tak jsem trochu přidal na -1,5 ale auto se mna zda pomalejší a malinko višší spotřeba jak dosahnut najlepšího nastavení ?
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od mirek »

tak mám tyhle hodnoty.
Skupina 004
882 /min Otáčky
0.0 *BTDC Časování
8.7*KW Stabilizace volnoběhu
-1.5*KW Stabilizace volnoběhu

Skupina 013
-0.28 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.07 mg/str Množ.vstřik.pal.
0.45 mg/str Množ.vstřik.pal.
-0.07 mg/str Množ.vstřik.pal.

Skupina 015
882 /min Otáčky
29.3 Nm Kroutící moment
0.40 l/h Spotřeba paliva
0.0 Nm Kroutící moment
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2010, 16:48

Příspěvek od emc3250 »

Ahoj,
Tak jsem zkoumal spotrebu. AJM mi zere uz skoto 8 pri stejnym zpusobu jizdy jako vzdy predtim. Kazdou vymenou rozvodu tak cca o litr vejs.
Pole 4/4 bylo -1,5cca a tak ze to posunu k nule. Okamzita spotreba ve Vagu 0,6 l/h
Jenze jsem to prehnal a dostal se az na 6,5-7,0.
Okamzita spotreba spadla na 0,4!
Pri projeti mi okamzita spotreba na displeji ukazuje i 2 l/100km coz nikdy nedelala. Vzdy to bylo 0,0 nebo minimalne 5.
Start ok, beh ok. Prumer spotreba asi nizsi ale to chce pozorovat dyl.
Otazka: je mozne ze cidlo polohy je mimo?
Jaky nebezpeci mi hrozi kdyz tam necham tech 7,0?
Jak se da zkontrolovat co keca?
Dik,
E
emc3250
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 27 říj 2010, 16:48

Příspěvek od emc3250 »

Ahoj,
Tak jsem zkoumal spotrebu. AJM mi zere uz skoto 8 pri stejnym zpusobu jizdy jako vzdy predtim. Kazdou vymenou rozvodu tak cca o litr vejs.
Pole 4/4 bylo -1,5cca a tak ze to posunu k nule. Okamzita spotreba ve Vagu 0,6 l/h
Jenze jsem to prehnal a dostal se az na 6,5-7,0.
Okamzita spotreba spadla na 0,4!
Pri projeti mi okamzita spotreba na displeji ukazuje i 2 l/100km coz nikdy nedelala. Vzdy to bylo 0,0 nebo minimalne 5.
Start ok, beh ok. Prumer spotreba asi nizsi ale to chce pozorovat dyl.
Otazka: je mozne ze cidlo polohy je mimo?
Jaky nebezpeci mi hrozi kdyz tam necham tech 7,0?
Jak se da zkontrolovat co keca?
Dik,
E
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od mirek »

Ja jsem upravíl na -3,4 a aute jede deleko líp a aj lepší spotřeba.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

taky pridam poznatek. mel jsem tady 1.9 TDI 77kw octavia 2. stabilizace byla na -4 a motor sel tvrde a hur sel od spoda. dorovnalo se to na 0 auto chyta lepe a za jizdy mtor ztichl a i jde lepe za plynem. rozvody na pripravky a pak doladeni na 0.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jenže tohle auto by se díky konstrukci snímače otáček mělo dělat jen na přípravky, obvykle to vychází na nějakých -2,5 na přípravky.
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

ja jen napsal muj postreh. kluk je s tim spokojenej a jezdi vesele dal. a co treba takovej 2.0 16V. jak tma se to nastavuje ? kdyz tam je jak saci tak vyfukova. jen na pripravky ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Kepro
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2010, 11:05

Příspěvek od Kepro »

ahojte mam 1.9TDI PD ASZ 96kW
rozvod nastaveny na 0.0 (skace az do 0.6)
po nastartovani volnobezna spotreba za studena do 85°C ukazuje palubak 0.6l/h a vag 0.4l/h ked sa zohreje uz na 90°C tak palubak skace 0.7-0.8l/h a vag 0.6l/h jedna sa o 1.9TDI 96kW ASZ rozvody su nove a nastavene aj cidlo teploty je nove (robilo to aj z vadnym cidlom aj pri starych rozvodoch)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

pokud vše funguje, tak to neřeš. měl jsem dlouhý roky ARL a spotřeba na volnoběh 1,0-1,2. Auto jezdilo do 6L a chodilo jak hodiny ;)
Kepro
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2010, 11:05

Příspěvek od Kepro »

no hej aktualne som spravil chorvatsko za 5 litrov pri 110-120 a naspat 130-140 za 5.2 :D cize nestazujem sa :D
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“