
Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ked máš ten správny návod prečo ho nezdelíš? ja dlho štartujem na olej napriklad,filtrujem tiež cez vak a stále mi vydere a zakarbonuje špičky,v čom je pes zakopaný? 

Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
no sak hovorim to tu uz viac krat. nerobim s tym vobec nic a ono to stale ide. ako pisem nedavam zaidne aditiva, nicim neriesim, lejem rovno do nadrze s pokazenym precerpavanim a vozim sa. palivo si tiez nevyberam, co sa zleje do sudu to jazdim. na to ako tu vsetci laboruju s filtrovanim, pomermi na riedenie a vsetkym moznym ja to lejem len tak a idem si
. predtym som to lial do peugeot 2.1d s lucasom (alebo sa to volal roto vtedy?) a ani som to nefiltroval a jazdilo to jak gula 


A jak to ten Lucas pobiral? mel jsi nejaky predehrev, nebo nejake jine upravy na aute?sineDko píše: predtym som to lial do peugeot 2.1d s lucasom (alebo sa to volal roto vtedy?) a ani som to nefiltroval a jazdilo to jak gula
Mam Xantii, taky 2,1TD s Lucasem (EPIC

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Ono to nejde stale, prestava startovat a zvysi dymivost tak, ze za pol minutky na volnobehu nevidis pred seba a to neprehanam, odfajci to trysky , tiez dávam co zlejem, ale rozdiel su čapove a otvorové vstrekovače tam je pes zakopany. Ty mas čapove preto to ide nonstop 

Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
je to asi urcite tak ako hovoris.
pezot isiel jak gula. nemal som ziadny predohrev, nic. mal som dvojnadrz. 2,1d bez turba ma miesta medzi motorom a chladicom habadej tak som tam dal pasovinu a na to polozil 20l bandasku, trupku do nej napichol a jazdil. vodarenske ventily a nejaky klasicky naftovy filter po ceste. leto zima stale to islo. v zime som si dal kolecko po parkovisku (tak minuta nastartovane) a prepinal som v pohode
ale ty hovoris ze mas epic. to ked sa nemylim je uz nejake elektronicke cerpadlo. sa mi zda. ja som mal cistu mechaniku
pezot isiel jak gula. nemal som ziadny predohrev, nic. mal som dvojnadrz. 2,1d bez turba ma miesta medzi motorom a chladicom habadej tak som tam dal pasovinu a na to polozil 20l bandasku, trupku do nej napichol a jazdil. vodarenske ventily a nejaky klasicky naftovy filter po ceste. leto zima stale to islo. v zime som si dal kolecko po parkovisku (tak minuta nastartovane) a prepinal som v pohode
ale ty hovoris ze mas epic. to ked sa nemylim je uz nejake elektronicke cerpadlo. sa mi zda. ja som mal cistu mechaniku
Někde na netu (možná tady) jsem kdysi četl tohle: Ohřát motor, shodit sací hadici, otáčky motoru asi 2000(snad) a do sání prát vodu a postupně přidávat, dokud ty otáčky trochu nepoklesnou, pak ubrat trochu vodu, aby se zas trochu zvedly otáčky a vydržet to pár minut. Prý pak ten motor šel líp. Myslim, že to bylo u nějakého starého komůrkáče PSA. Ale je to už dlouho, jestli to chceš přesnějc, tak musíš hledat.burton.b22 píše:Mám dotaz chci vyčistit motor vodou do sáni. Můžu stříkat vodu přímo před turbo? Neublíží mu to nějak?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
sineDko píše:je to asi urcite tak ako hovoris.
pezot isiel jak gula. nemal som ziadny predohrev, nic. mal som dvojnadrz. 2,1d bez turba ma miesta medzi motorom a chladicom habadej tak som tam dal pasovinu a na to polozil 20l bandasku, trupku do nej napichol a jazdil. vodarenske ventily a nejaky klasicky naftovy filter po ceste. leto zima stale to islo. v zime som si dal kolecko po parkovisku (tak minuta nastartovane) a prepinal som v pohode
ale ty hovoris ze mas epic. to ked sa nemylim je uz nejake elektronicke cerpadlo. sa mi zda. ja som mal cistu mechaniku
Je mi jasný že Lucas není ideální a Epic už vůbec neUchoTD píše:epic čerpadlo bol omyl prírody

1) buď dám do toho motoru mechanické čerpadlo Bosch z 1.9TD, nebo
2) jen hlavu a písty z 2.0HDi (upravená hlava, viz níže), má stejné vrtání a de facto stejný blok, jako 2.1TD, ale nemám kratší ojnice(písty HDi jsou delší), takže tohle asi nehrozí, nebo
3) dám celý jiný motor - 2.0HDi s mechanickými vstřiky z VW 1.9TDi a upravím pro ně hlavu + čerpadlo Bosch - tohle už je ale výměna motoru za jiný typ a nechce se mi do toho, nechci mít nějaké popotahovačky s úřady...
Akorát mě tu děsíte tím, že se zasírají a odcházejí otvorové trysky-jezdím na friťák.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 23 črc 2014, 09:07, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Jj, vím, ale to z 2.1TD se blbě shání, nebo za něj chtějí nesmyslný balík. Do 406 a Xantií dávali k 2.1TD už jen Lucase kvůli emisím
Výkon by to čerpadlo z 1.9TD ubrat nemělo, 2.1TD žere v zatížení méně, než 1,9TD a na to čerpadlo z 1.9TD půjde vstřikovací hlava nejspíš z 1.9TDi od VW - má větší pístek.

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
zasierajú sa z motoráku a vydierajú tiež,z fritaku nie,lebo motorak ma prisady proti horeniu a pri horení tvorí karbon a ešte k tomu obsahuje mikročastice čo vydierajú trysky,fritak je v pohode,kludne jazdi,fritak mi ešte neubližil a to som na neho najazdil hodne.pepe276 píše:
Akorát mě tu děsíte tím, že se zasírají a odcházejí otvorové trysky-jezdím na friťák.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Na wikipedii pisu toto. O aditivach proti horeniu tam ale neni nic konkretne. Iba tento proces. Avsak potvrdzuje to fakt ze sa snazia aby ten olej nehorel. Je to vsetko o emisiach. Olej co ostane na stenach ked hori robi neziaduce emisie.
Oil is largely composed of hydrocarbons which can burn if ignited. Still another important property of motor oil is its flash point, the lowest temperature at which the oil gives off vapors which can ignite. It is dangerous for the oil in a motor to ignite and burn, so a high flash point is desirable. At a petroleum refinery, fractional distillation separates a motor oil fraction from other crude oil fractions, removing the more volatile components, and therefore increasing the oil's flash point (reducing its tendency to burn).