Stránka 4 z 12

Napsal: 12 zář 2013, 08:39
od tholis
Ja to zjistim tak ue to hodime na stul, upneme a stahujeme dokud neni cela plocha obrobena.. samo ze do hodnot co maji smysl..

Napsal: 13 zář 2013, 18:51
od Ladas
zjišťuje se to přes broušený mramor alespoň 10cm vysoký o průměru 35cm a tiskařskou barvu pak je vidět kde je to propadlý...

Napsal: 13 zář 2013, 19:25
od este
Ladas píše:zjišťuje se to přes broušený mramor alespoň 10cm vysoký o průměru 35cm a tiskařskou barvu pak je vidět kde je to propadlý...
není 10 cm moc pan Dlouhý ho má tenčí ne pokud si správně pamatuji :)

Napsal: 14 zář 2013, 16:38
od vilozx6
Nahovorili ma kúpiť budíky, keď už tam dávam nový motor - resp. jazdenku no KORNOUT, či od koho som to kúpil, vyzerá, že férovo povedal stav km. Motor tomu zodpovedá, tlaky sú 31,31,32,31 bar, no ešte to nebežalo...
Chcem sa opýtať koľko je optimálny tlak oleja na budíku? resp. optimálne rozmedzie. Čo z toho, že tam budem mať budík na tlak, keď nemám páru koľko to má ukazovať. (crazy)

Napsal: 14 zář 2013, 21:16
od TDI tech
vilozx6 píše:Ako zistíš, či je blok rovný? Pravítko a podsviecovať? Niekedy dávno som čítal, že sklo potrieť kriedou a prebehnúť po bloku, no nejak si to neviem na živo predstaviť, aby to otlačilo tam, kde je krivé. :o
Ladas ma pravdu. Osobne pouzivam presne vybrusene radeko a najtensie sparomierky

Napsal: 19 zář 2013, 22:22
od vilozx6
Nazdar. Práve sme boli prebehnúť golfa po výmene motora. Motor ide krásne, zvuk, zrýchlenie - všetko OK.No rýchlo ma radosť prešla. Som sklamaný z hodnôt na VAG-íne. Vonku 11C, vzduch IC pri 180km/hod - 50C - podotýkam cca 3km úsek, pri ubratí na 100 to kleslo na 25C. Rýchlo to stúpa, rýchlo klesne. Zasvietilo mazanie motora. Olej - Mobil 5W-50. Turbo tlačilo 1,6bar. Olej bol ako voda, keď som ho pozrel len cez mierku. Vymenník je z ARL a teplota vody 97C. Na to , že je vonku 11C je to katastrofa. Nemôže to byť vadné čidlo? Čo ta teplota vzduch? Teplota vody detto. Na hovno také státisícove úpravy, keď človek nemôže ani 5 km - 10km svižne pojazdiť. Inak tlaky vo valcov 30,32,30,30, race 520 premerané. Zdá sa mi , že ďalších tisíc eur v prdely kurva.

Napsal: 20 zář 2013, 13:21
od Ruller
Olej a filtr byl na "ulozence" novy? prečo mobil a jeste 5w50? bylo na flaške 505.01?

Napsal: 22 zář 2013, 18:03
od vilozx6
Ruller píše:Olej a filtr byl na "ulozence" novy? prečo mobil a jeste 5w50? bylo na flaške 505.01?
Tak to neviem. Dali sme dole vaňu a samozrejme nový olej a filter. Mobil nám doporučil BH. špecifikácia je tam VW 501,01 a 505,00

Napsal: 31 říj 2013, 20:33
od vilozx6
Nazdar Hoši. Tak po výmene motora + nové repas VB turbo vyvážené na 200tis otáčok / Made in Poľskaja grupa Mellet črevá, pád na 182PS a 400Nm/
Môžem to turbo ponúknuť na seriový motor prípadne kto má úpravu len sw? Do šrotu by som ho nerád vydrbal. Urobil som na ňom 2tisíc km. :(

Napsal: 31 říj 2013, 21:47
od TDI tech
pša krev (wallbash)

Napsal: 01 lis 2013, 12:00
od subz3ro_tdi
vilozx6 píše:nové repas VB turbo vyvážené na 200tis otáčok / Made in Poľskaja grupa Mellet črevá
Co si za ten zazrak dal (pre zaujimavost)?

Napsal: 01 lis 2013, 14:17
od vilozx6
subz3ro_tdi píše:
vilozx6 píše:nové repas VB turbo vyvážené na 200tis otáčok / Made in Poľskaja grupa Mellet črevá
Co si za ten zazrak dal (pre zaujimavost)?
300 eurokorún, moje turbo od Andreho máš vyššie na obrázku. Vrtuľa išla ťažko, tak mi ponúkli z dňa na deň VB z Poľska. Inak mal ho aj brankar30 a bolo v pohode ani BH neprotestoval...Akurát Poľščie chlopci už majú aj vyvážovačku, tak som myslel, že nebude problém. kua ;)

Napsal: 01 lis 2013, 14:50
od Ladas
asi a tom něco bude: nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci....

Napsal: 01 lis 2013, 16:45
od vilozx6
Ladas píše:asi a tom něco bude: nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci....
jj - tu nešlo o €, myslím , že do auta dávam to naj, čo viem zohnať. Išlo o to , že Brankar30 mal VB z toho istého zdroja odbrzdené 188PS a BH nehovoril nič na jeho turbo. Ono je funkčné, len k tomu by sa musel vyjadriť BH. Preto sa pýtam, či sa dá predať do seriového motora. Teraz mám 182PS - spotreba 6,7 pri svižnej jazde. Normálne na ňom jazdím, mám na neho záruku....

Napsal: 01 lis 2013, 17:48
od brankar30
vilozx6 píše:
Ladas píše:asi a tom něco bude: nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci....
jj - tu nešlo o €, myslím , že do auta dávam to naj, čo viem zohnať. Išlo o to , že Brankar30 mal VB z toho istého zdroja odbrzdené 188PS a BH nehovoril nič na jeho turbo. Ono je funkčné, len k tomu by sa musel vyjadriť BH. Preto sa pýtam, či sa dá predať do seriového motora. Teraz mám 182PS - spotreba 6,7 pri svižnej jazde. Normálne na ňom jazdím, mám na neho záruku....
ano..mal som turbo v mojom golfe z tohoto isteho zdroja..nebol problem..najazdil som na nom cca 45000 km bez problemov..odledene na 188ps a 402nm.. Brano nevravel pri ladeni ze by mu nieco chybalo. (crazy) inak..jazdi doteraz..
(rofl)