Napsal: 01 dub 2007, 19:34
zjistil sem ještě že kdfyž mi vytáhne tu bandu na turbu tak už mi jí to při chcípnutí nepustí ale nevim jestli to tak má bejt nebo ne
NO kouak ze tu ma konecne nekdo poradny nazor co by s tim mohlo byt. By ne zajimalo co by jsi delal kdyby ti jednotka rekla ze mas tuto zavadu 00575-Snímač tlaku v sacím potrubí-regukační odchylka-náhodilá závada. A co by jsi s tim delal. Diky Lukastrojka píše:Chlapi mám pocit, že je tu trochu zmatek. Dle mého nemáte shodné problémy i to vypadá, že ani průvodní jevy nejsou stejné.
Jestli motor spadne do "nouzáku" musí se zresetovat(vypnout klíček). Pokud se problém odstranil sám od sebe nebyl to dle mého nouzák. Pokud odpojíš čidlo tlaku a teploty nemá ŘJ důležité info a spadne do "nouze" to je normální. Pokud podchází EGR zaslep ho nebo vyměň jinak se ničeho nedobereš. Rozdílné hodnoty jednotka vždy vyhodnocuje jako vadu a šup do "nouze".
Odstraňte veškeré zjevné vady(uvolněné spoje, kabely, poškozené hadice a netěsnosti), napíchněte auto na VAG a zjistěte tlaky na turbu odtud bych začal. Od otáček se toho bez tlaku moc odvodit nedá. Pak srovnej zda jsou v limitu(hodnot je tu dost) a uvidíš.
S tim souhlasim,Ale nikdo nedokaze rict co to teda dela.Tento problem ma vice lidi ,ale jeste nikdo nenapsal jak to odstranil.trojka píše:......Jestli motor spadne do "nouzáku" musí se zresetovat(vypnout klíček). Pokud se problém odstranil sám od sebe nebyl to dle mého nouzák..........
Tak závada je vyřešena.Musela se naprosto přesně nastavit plechovka na turbu, aby v klidu bylo turbo úplně zavřený. A ventil AGR byl totálně zanesenej, po vyčištení je vše OK, uuto už do nouzáku nepadá!Filas píše:Mám stejný problém, padá mi to do nouzáku! Měl jsem teď auto na vyčištění turba v servisu na Kladně. Turbo rozebrali, vyčistili, zjistili přitom, že je přirezlá ta ovládací plechovka, tak jí taky vyměnili a závada pořád stejná! Tak vyměnili ventil N75, váhu vzduchu a furt stejný. Vyndali hadici od EGR a zjistili, že EGR pravděpodobně úplně netěsní, pořád trochu propouští, může to být tím? Jde u Octavie 81kW, 2000rok zaslepit na zkoušku a může to být tím? Případně co zkusit vyměnit dále, mohlo by to být to čidlo tlaku a teploty vzduchu? A je to u octavie to čidlo za pravým předním světlem pod nádobkou ostřikovačů? Nebo by to mohl být ten katalyzátor? Už si fakt nevím rady
Tak to se máš,mě to jde udělat a podívat se na to ve středu.Tak ti tiše závidím teda!Filas píše:Tak závada je vyřešena.Musela se naprosto přesně nastavit plechovka na turbu, aby v klidu bylo turbo úplně zavřený. A ventil AGR byl totálně zanesenej, po vyčištení je vše OK, uuto už do nouzáku nepadá!Filas píše:Mám stejný problém, padá mi to do nouzáku! Měl jsem teď auto na vyčištění turba v servisu na Kladně. Turbo rozebrali, vyčistili, zjistili přitom, že je přirezlá ta ovládací plechovka, tak jí taky vyměnili a závada pořád stejná! Tak vyměnili ventil N75, váhu vzduchu a furt stejný. Vyndali hadici od EGR a zjistili, že EGR pravděpodobně úplně netěsní, pořád trochu propouští, může to být tím? Jde u Octavie 81kW, 2000rok zaslepit na zkoušku a může to být tím? Případně co zkusit vyměnit dále, mohlo by to být to čidlo tlaku a teploty vzduchu? A je to u octavie to čidlo za pravým předním světlem pod nádobkou ostřikovačů? Nebo by to mohl být ten katalyzátor? Už si fakt nevím rady
renno.o píše:Tak to se máš,mě to jde udělat a podívat se na to ve středu.Tak ti tiše závidím teda!Filas píše:Tak závada je vyřešena.Musela se naprosto přesně nastavit plechovka na turbu, aby v klidu bylo turbo úplně zavřený. A ventil AGR byl totálně zanesenej, po vyčištení je vše OK, uuto už do nouzáku nepadá!Filas píše:Mám stejný problém, padá mi to do nouzáku! Měl jsem teď auto na vyčištění turba v servisu na Kladně. Turbo rozebrali, vyčistili, zjistili přitom, že je přirezlá ta ovládací plechovka, tak jí taky vyměnili a závada pořád stejná! Tak vyměnili ventil N75, váhu vzduchu a furt stejný. Vyndali hadici od EGR a zjistili, že EGR pravděpodobně úplně netěsní, pořád trochu propouští, může to být tím? Jde u Octavie 81kW, 2000rok zaslepit na zkoušku a může to být tím? Případně co zkusit vyměnit dále, mohlo by to být to čidlo tlaku a teploty vzduchu? A je to u octavie to čidlo za pravým předním světlem pod nádobkou ostřikovačů? Nebo by to mohl být ten katalyzátor? Už si fakt nevím rady