Stránka 4 z 132

Napsal: 12 pro 2012, 16:03
od miso.chapy
Biimbo píše:
miso.chapy píše:Važne rozmyšlam že Golfa predam... :(
nebo kup nový ojnice a přehaž to :-) Určitě lepší jak tratit při preventivním prodeji..
Auto mam rok, takže by to moc nebolelo...menil som len zorvody, inak žiadne investicie...rozmyšlam nad O1 niečo ako toto
http://skoda-octavia-combi.autobazar.eu ... 66394.html

Napsal: 12 pro 2012, 17:01
od milda.svo
miso.chapy píše:
Biimbo píše:
miso.chapy píše:Važne rozmyšlam že Golfa predam... :(
nebo kup nový ojnice a přehaž to :-) Určitě lepší jak tratit při preventivním prodeji..
Auto mam rok, takže by to moc nebolelo...menil som len zorvody, inak žiadne investicie...rozmyšlam nad O1 niečo ako toto
http://skoda-octavia-combi.autobazar.eu ... 66394.html
Pekna oktavka vypada to ze je to vonafka asi bych do ni sel.

Napsal: 12 pro 2012, 17:59
od Ladas
dobrá rada 1ks 3850,- (noteeth)

Napsal: 12 pro 2012, 18:26
od Biimbo
Ladas píše:dobrá rada 1ks 3850,- (noteeth)
Po slevách se na 3000 dá bez problému dostat. A pokud bych opravdu vlastnil takový auto a chtěl mít jistotu že mě to nepotká 1000km od baráku, jako se tomu většinou stává, určitě bych tuhle variantu viděl jako lacinější.
A hlavně rychlejší,bezstarostnější, což je třeba pro mě důležitější..

A na kolik vyjde spodek nebo motor u tebe když seš takovej počtář? ;-)

Napsal: 12 pro 2012, 19:39
od Ladas
5tis když je...

Napsal: 12 pro 2012, 20:58
od Biimbo
motor?

Napsal: 12 pro 2012, 21:40
od Ladas
spodek

Napsal: 20 pro 2012, 20:14
od highlander
Hlásim do klubu postihnutých ďalší kus - tiež BXE, modelový rok 2008, najazdené poctivých 152tkm, bez akéhokoľvek varovania to pri rýchlosti cca 110km/h v motore rachlo a zastavil sa.
Zatiaľ je to nerozobraté, ale bude to rovnaký problém - celý kryt a nápravnice sú od oleja, na plastovom kryte pod motorom je kopec kovových úlomkov, najmenšie veľkosti nechtu, tie vačšie aj ako 5x5 cm...

Napsal: 20 pro 2012, 20:42
od vojta_TDi
Taky jsem jeden teďka dělal BXE 128 tisíc najeto rv 2007

Napsal: 20 pro 2012, 21:21
od nostromo
Mne BXE lehlo vcera, nakonec se ukazelo, ze to byly jen krouzky. Rok vyroby 2008, 90000km najeto. Auto bylo upravene.

Napsal: 20 pro 2012, 21:30
od Biimbo
highlander píše:Hlásim do klubu postihnutých ďalší kus - tiež BXE, modelový rok 2008, najazdené poctivých 152tkm, bez akéhokoľvek varovania to pri rýchlosti cca 110km/h v motore rachlo a zastavil sa.
Zatiaľ je to nerozobraté, ale bude to rovnaký problém - celý kryt a nápravnice sú od oleja, na plastovom kryte pod motorom je kopec kovových úlomkov, najmenšie veľkosti nechtu, tie vačšie aj ako 5x5 cm...
a po týhle události, kdybys měl možnost to řešit preventivní výměnou ojnic za 500-600 Eur, co bys zvolil? Tuhle variantu nebo nechat před vánoci motor padnout?

Napsal: 21 pro 2012, 10:56
od highlander
biimbo - Keby to bolo moje auto, a vedel by si o tom, že tam je určitý problém, tak by som do toho určite investoval a dal to do poriadku predtým...
Problém je, že veľa ľudí ani len netuší, že nejaké fatálne problémy sa môžu vyskytnúť a myslia si, že stačí pravidelne meniť olej a max ešte rozvody raz za čas vymeniť...

Napsal: 21 pro 2012, 13:04
od miso.chapy
Menit to nebudem, Golfa predam!!! ale čo kupiť?? Fabiu RS 2005-6-7 96kw??

Napsal: 21 pro 2012, 14:23
od Biimbo
Co se týká výroby v roce 2006 ale MR 2007, tak znám auta co mají dost přes 200, pár přes 300 a vše OK, některý jsou i služební a moc se s tím nikdo nemaže. Tak bych se toho ani moc nebál

Napsal: 21 pro 2012, 14:26
od blade6591
Biimbo píše:Co se týká výroby v roce 2006 ale MR 2007, tak znám auta co mají dost přes 200, pár přes 300 a vše OK, některý jsou i služební a moc se s tím nikdo nemaže. Tak bych se toho ani moc nebál
presne take mam, 10/2006 MR07, 180tis km a nesetrim ju :D predtym tiez nebola urcite setrena, lebo to bolo firemne auto (noteeth)