Dělám 60 STK ročně (cca), opravy dělám hlavně na koncern VW, sem tam nějakej ten frantík, ale jen na co si troufnu, tzn oleje, brzdy, rozvody, hlavy atd...základ co se dá, zbytek dávám jinam do servisu kde maj zkušenosti.
Nedávno dojel ke mě známej, neměl sem čas, děda mu dělal olej na 5 let starým fordu, kerej byl asi 2x na garančce.
Za výměnu oleje si děda vzal 150 kč a to měl olej majitel vlastní z tesca i s filtrem a pán řekl, že no teda když je ta sobota, tak těch 150 kč za olej vám dám teda,jako za výměnu.
Když mi to řekl, tak sem tomu idiotovi dovezl papir za likvidaci jeho oleja a nechápal.
Lidi sou prasata a za olej si beru normálně cca jak to tady píšete, neseru se s nikým a ničím,borec tu účtuje i vymaz servisního intervalu na octavii první generace za 2 kila když dělá olej, tak to bych si já taky nenapsal něco že?Ale dělám to normálně, když vidím, jak v servisech píšou co vyměnili a já to po výměně dělám znova a víc jak pulka fitrů je puvodních

, nebo geometrie....v servise udělaj geometrii ve škodovce a dojede borec že se mu divně vrací volant z jedné strany, tak to zvednu a jeden čep namontovanej opačně a ještě k tomu levej čep dali na pravou stranu na rameni. Proč já mám dělat doma za 150kč za hodinu, když ve škodovce berou cca 3 kila a dělaj práci ani ne na 50% a ještě blbě?
Došel ke mě borec včera a že mu praskla na avii trubka od brzd a že to je v poho, na hodinku práce

, tak sem ho poslal slušně do prdele

lidi co mi budou vykládat jak se maj dělat brzdy nesnáším, obzvlášť když vidím krásnou věc jako je felicia MPI a pod palivovým filtrem namotaná brzdová trubka a omotaná 5X do závitu na pruměr cca 10CM, ptám se na STK, co to je za prasárnu a paní technička řekla, že to ještě neviděla a došel majitel té feldy (zároveň mechanik) a řekl, pani to je novinka, to je chlazení brzd

Praskl sem smíchy a STK dostal na 2 ROKY

mě nesvitila jedna SPZ, páč prostě svitila doma a na STK už ne a za zástěrku mě vykopli
a za takovou práci si berou lidi 3 kila a já 150 kč na hodinu a sem zloděj podle některých

!Ani hovno a pálkuju to jak se patří,chceš?nechceš, stejně dojdeš

a budeš mi poděkovat.
Na rovinu říkám lidem, třeba kolem DPF, nevím jak to správně má být, zajeď si tam a tam,řeší to tam denně a maj zkušenosti. A ne jak někteří rozmrdaj pul čidel, co jde pokurví a pak já se to snažím dát do kupy a ještě si řeknu cenu nějakou normální a lidi se děsí, za co že chci X tisíc kč za nějaký 3 dny laborování
TO že ve fiatu v ofic servisu se montujou použitý díly to je běžný, to že ve škodovce se montujou odkapaný olejáče na další auta

a jede jim to

a mě někdo bude vykládat co je norma 505 01 a proč to tak je drahý ten olej !!