Výměna brzdových destiček
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No on ten přeběh svoji logiku u starších vozidel má, protože diesel nejvíc kouří při akceleraci, proto se měří metodou volné akcelerace, ale nic není černobílé.sharik4x4 píše:Ono měření emisí na dieselu v přeběhových otáčkách/asi 5tis/ je opravdu další krávovina na entou.Logické by bylo měřit v otáčkách v kterých motor běžně jezdí a ne v otáčkách kterých nikdy nedosahuje.
Proto by to muselo být jako u benzína v 3000otáček,tam by to mělo logiku.
Takže je to už od základu špatně a to vím stopro, že s tím nepohne ani pánbůh a dál se bude měřit nesmysl,protože to někdo před 50lety vymyslel.
Pokud jsou uvedené otáčky pro měření emisí i ve schválených autodatech pak na 2500, nebo to jde někdy deaktivovat vyšlápnutím spojky a zařazením rychlosti, nebo přes brzdu apod. je víc způsobů jak u kterého vozidla.zipoman píše:Můžu jenom jeden dotaz OFF, jak se měří u nafty emise, když má omezovač otáček na 2500 při neutrálu?
takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
to je logicke. Jedna se po teoreticke vypocitane zaneseni kolik to sezralo prumerne nafty a kolik u ni z vypalenych sazi zustane teoreticky popela ve filtru. Da se dle.toho i krasne poznat umotane auto. Vychazi to 60g cca 200tis km pri prumeru 6.3 ll3030 píše:takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel hodnotu popílku v DPF si krásně nastavím Vagem,takže nezjistíš nic.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Nejak bazarista tohle urcite nevi..sharik4x4 píše:Bohužel hodnotu popílku v DPF si krásně nastavím Vagem,takže nezjistíš nic.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Smrděj i auta co maj DPF funkční, jak to má piezo vstřikovače a něco víc namotáno, tak to smrdí.
Každopádně prstem ve výfuku je to poznat hned, s horším DPF tam bude už mírnej povlak, ale kalsický saze ne.
Navíc každá nafta bez DPF si při prudkém přidání foukne trošku sazí a po chipu je tohle pozant ještě víc.
Teď jsem domů pořídil Alteu 1,9 výceméně na ježdění tdy okolo. A i na couračky to jde krásně udržet, aby se to vypalovalo samo, jen je potřeba tomu občas dát příležitost a jet podle toho. Až se oteplý, tak to bude ještě jednodužší.
Každopádně DPF není špatná věc, jak to všichni haní, jen to prostě chce svoje a většina DPF odejde kvůli uplně jiným věcem, třeba vadný termostat, vadné vstřikovače, atd, takže pak není konečné řešení výměna DPF.
Osobně mě dost prudí auta, co nemaj na budíkách ukazatel teploty vody, paradoxně to je u novějších aut a prémiových značek
Každopádně prstem ve výfuku je to poznat hned, s horším DPF tam bude už mírnej povlak, ale kalsický saze ne.
Navíc každá nafta bez DPF si při prudkém přidání foukne trošku sazí a po chipu je tohle pozant ještě víc.
Teď jsem domů pořídil Alteu 1,9 výceméně na ježdění tdy okolo. A i na couračky to jde krásně udržet, aby se to vypalovalo samo, jen je potřeba tomu občas dát příležitost a jet podle toho. Až se oteplý, tak to bude ještě jednodužší.
Každopádně DPF není špatná věc, jak to všichni haní, jen to prostě chce svoje a většina DPF odejde kvůli uplně jiným věcem, třeba vadný termostat, vadné vstřikovače, atd, takže pak není konečné řešení výměna DPF.
Osobně mě dost prudí auta, co nemaj na budíkách ukazatel teploty vody, paradoxně to je u novějších aut a prémiových značek

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Tento filter vykuchaš bez rezania?Toreto píše:esp off a ide pridat nad 2500 inakmas dpf off.
ja ked kucham DPF tak ho nikde nerozrežem ani nezvaram ide to aj bez toho akurat to trvá o 15 min viac.

EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
to bude ok.l3030 píše:dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

tak na volnoběh můžu vytáčet kam chci esp neespl3030 píše:dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??

samozřejmě pod turbem jsem ten krám fyzicky kontroloval, je tam, vypadá netknutý.
bych to uzavřel, budu dělat že tam je. Mám 50tis po čipu a to bych viděl už někde černo, hlavně v noci když mi někdo svítí na prdel a přidám, takhle to jde na mym starym sdi krásně vidět jak kouří.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/