Výměna brzdových destiček

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

to maji novejsi auta s esp myslim to do 2500ot
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
tpolak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2013, 21:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpolak »

sharik4x4 píše:Ono měření emisí na dieselu v přeběhových otáčkách/asi 5tis/ je opravdu další krávovina na entou.Logické by bylo měřit v otáčkách v kterých motor běžně jezdí a ne v otáčkách kterých nikdy nedosahuje.
Proto by to muselo být jako u benzína v 3000otáček,tam by to mělo logiku.
Takže je to už od základu špatně a to vím stopro, že s tím nepohne ani pánbůh a dál se bude měřit nesmysl,protože to někdo před 50lety vymyslel.
:)
No on ten přeběh svoji logiku u starších vozidel má, protože diesel nejvíc kouří při akceleraci, proto se měří metodou volné akcelerace, ale nic není černobílé.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

zipoman píše:Můžu jenom jeden dotaz OFF, jak se měří u nafty emise, když má omezovač otáček na 2500 při neutrálu?
Myslim ze normalne akorát tam nastavi max otáčky tech 2500 .
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
tpolak
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 05 kvě 2013, 21:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpolak »

zipoman píše:Můžu jenom jeden dotaz OFF, jak se měří u nafty emise, když má omezovač otáček na 2500 při neutrálu?
Pokud jsou uvedené otáčky pro měření emisí i ve schválených autodatech pak na 2500, nebo to jde někdy deaktivovat vyšlápnutím spojky a zařazením rychlosti, nebo přes brzdu apod. je víc způsobů jak u kterého vozidla.
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

l3030 píše:takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
to je logicke. Jedna se po teoreticke vypocitane zaneseni kolik to sezralo prumerne nafty a kolik u ni z vypalenych sazi zustane teoreticky popela ve filtru. Da se dle.toho i krasne poznat umotane auto. Vychazi to 60g cca 200tis km pri prumeru 6.3 l
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Bohužel hodnotu popílku v DPF si krásně nastavím Vagem,takže nezjistíš nic.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

esp off a ide pridat nad 2500 inakmas dpf off.
ja ked kucham DPF tak ho nikde nerozrežem ani nezvaram ide to aj bez toho akurat to trvá o 15 min viac.
Golf 2 Tdi 4wd 1/4 mile 11,434
Golf 2 1,8T 4wv 1/4 mile 10,5xx
(Dragracing.hu)(automotosprint.cz)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

sharik4x4 píše:Bohužel hodnotu popílku v DPF si krásně nastavím Vagem,takže nezjistíš nic.
Nejak bazarista tohle urcite nevi..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Smrděj i auta co maj DPF funkční, jak to má piezo vstřikovače a něco víc namotáno, tak to smrdí.
Každopádně prstem ve výfuku je to poznat hned, s horším DPF tam bude už mírnej povlak, ale kalsický saze ne.
Navíc každá nafta bez DPF si při prudkém přidání foukne trošku sazí a po chipu je tohle pozant ještě víc.
Teď jsem domů pořídil Alteu 1,9 výceméně na ježdění tdy okolo. A i na couračky to jde krásně udržet, aby se to vypalovalo samo, jen je potřeba tomu občas dát příležitost a jet podle toho. Až se oteplý, tak to bude ještě jednodužší.
Každopádně DPF není špatná věc, jak to všichni haní, jen to prostě chce svoje a většina DPF odejde kvůli uplně jiným věcem, třeba vadný termostat, vadné vstřikovače, atd, takže pak není konečné řešení výměna DPF.
Osobně mě dost prudí auta, co nemaj na budíkách ukazatel teploty vody, paradoxně to je u novějších aut a prémiových značek :x
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Toreto píše:esp off a ide pridat nad 2500 inakmas dpf off.
ja ked kucham DPF tak ho nikde nerozrežem ani nezvaram ide to aj bez toho akurat to trvá o 15 min viac.
Tento filter vykuchaš bez rezania?

Obrázek
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

l3030 píše:dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??
to bude ok.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

Toreto píše:esp off a ide pridat nad 2500 inakmas dpf off.
ja ked kucham DPF tak ho nikde nerozrežem ani nezvaram ide to aj bez toho akurat to trvá o 15 min viac.
to je podle mě blbost, u svýho auta ESP nemám a při stojícím autě stejně nejde nad 2500.
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

l3030 píše:dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??
tak na volnoběh můžu vytáčet kam chci esp neesp :D měl jsem ručku(P) a vyřazeno.
samozřejmě pod turbem jsem ten krám fyzicky kontroloval, je tam, vypadá netknutý.
bych to uzavřel, budu dělat že tam je. Mám 50tis po čipu a to bych viděl už někde černo, hlavně v noci když mi někdo svítí na prdel a přidám, takhle to jde na mym starym sdi krásně vidět jak kouří.
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“