Stránka 4 z 6

Napsal: 10 led 2014, 12:48
od burek
to maji novejsi auta s esp myslim to do 2500ot

Napsal: 10 led 2014, 12:54
od tpolak
sharik4x4 píše:Ono měření emisí na dieselu v přeběhových otáčkách/asi 5tis/ je opravdu další krávovina na entou.Logické by bylo měřit v otáčkách v kterých motor běžně jezdí a ne v otáčkách kterých nikdy nedosahuje.
Proto by to muselo být jako u benzína v 3000otáček,tam by to mělo logiku.
Takže je to už od základu špatně a to vím stopro, že s tím nepohne ani pánbůh a dál se bude měřit nesmysl,protože to někdo před 50lety vymyslel.
:)
No on ten přeběh svoji logiku u starších vozidel má, protože diesel nejvíc kouří při akceleraci, proto se měří metodou volné akcelerace, ale nic není černobílé.

Napsal: 10 led 2014, 20:47
od rami
zipoman píše:Můžu jenom jeden dotaz OFF, jak se měří u nafty emise, když má omezovač otáček na 2500 při neutrálu?
Myslim ze normalne akorát tam nastavi max otáčky tech 2500 .

Napsal: 12 led 2014, 22:45
od tpolak
zipoman píše:Můžu jenom jeden dotaz OFF, jak se měří u nafty emise, když má omezovač otáček na 2500 při neutrálu?
Pokud jsou uvedené otáčky pro měření emisí i ve schválených autodatech pak na 2500, nebo to jde někdy deaktivovat vyšlápnutím spojky a zařazením rychlosti, nebo přes brzdu apod. je víc způsobů jak u kterého vozidla.

Napsal: 07 úno 2014, 22:45
od l3030
takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku

Napsal: 08 úno 2014, 07:50
od TDIfun
l3030 píše:takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
to je logicke. Jedna se po teoreticke vypocitane zaneseni kolik to sezralo prumerne nafty a kolik u ni z vypalenych sazi zustane teoreticky popela ve filtru. Da se dle.toho i krasne poznat umotane auto. Vychazi to 60g cca 200tis km pri prumeru 6.3 l

Napsal: 08 úno 2014, 09:52
od sharik4x4
Bohužel hodnotu popílku v DPF si krásně nastavím Vagem,takže nezjistíš nic.

Napsal: 08 úno 2014, 10:13
od Toreto
esp off a ide pridat nad 2500 inakmas dpf off.
ja ked kucham DPF tak ho nikde nerozrežem ani nezvaram ide to aj bez toho akurat to trvá o 15 min viac.

Napsal: 08 úno 2014, 12:41
od TDIfun
sharik4x4 píše:Bohužel hodnotu popílku v DPF si krásně nastavím Vagem,takže nezjistíš nic.
Nejak bazarista tohle urcite nevi..

Napsal: 08 úno 2014, 13:37
od Kornout
Smrděj i auta co maj DPF funkční, jak to má piezo vstřikovače a něco víc namotáno, tak to smrdí.
Každopádně prstem ve výfuku je to poznat hned, s horším DPF tam bude už mírnej povlak, ale kalsický saze ne.
Navíc každá nafta bez DPF si při prudkém přidání foukne trošku sazí a po chipu je tohle pozant ještě víc.
Teď jsem domů pořídil Alteu 1,9 výceméně na ježdění tdy okolo. A i na couračky to jde krásně udržet, aby se to vypalovalo samo, jen je potřeba tomu občas dát příležitost a jet podle toho. Až se oteplý, tak to bude ještě jednodužší.
Každopádně DPF není špatná věc, jak to všichni haní, jen to prostě chce svoje a většina DPF odejde kvůli uplně jiným věcem, třeba vadný termostat, vadné vstřikovače, atd, takže pak není konečné řešení výměna DPF.
Osobně mě dost prudí auta, co nemaj na budíkách ukazatel teploty vody, paradoxně to je u novějších aut a prémiových značek :x

Napsal: 08 úno 2014, 20:21
od Tiger23
Toreto píše:esp off a ide pridat nad 2500 inakmas dpf off.
ja ked kucham DPF tak ho nikde nerozrežem ani nezvaram ide to aj bez toho akurat to trvá o 15 min viac.
Tento filter vykuchaš bez rezania?

Obrázek

Napsal: 08 úno 2014, 22:32
od l3030
dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??

Napsal: 09 úno 2014, 13:44
od Kornout
l3030 píše:dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??
to bude ok.

Napsal: 09 úno 2014, 21:20
od pstejski
Toreto píše:esp off a ide pridat nad 2500 inakmas dpf off.
ja ked kucham DPF tak ho nikde nerozrežem ani nezvaram ide to aj bez toho akurat to trvá o 15 min viac.
to je podle mě blbost, u svýho auta ESP nemám a při stojícím autě stejně nejde nad 2500.

Napsal: 10 úno 2014, 06:09
od l3030
l3030 píše:dnes jsem asi na 70ti km sledoval průběh hodnot na kanálech 68-75 a krom toho že naskakují km kolik mám od poslední rege, tak nikde nic nepřibejvá.. což by někde mělo v nějakých chlívku ne..a na základě pak toho jednotka pouští rege...
ještě zkusim to vytočení na volnoběh. každopádně výfuk mám čistý, uplně. nebo to odhalí měření emisí ne??
tak na volnoběh můžu vytáčet kam chci esp neesp :D měl jsem ručku(P) a vyřazeno.
samozřejmě pod turbem jsem ten krám fyzicky kontroloval, je tam, vypadá netknutý.
bych to uzavřel, budu dělat že tam je. Mám 50tis po čipu a to bych viděl už někde černo, hlavně v noci když mi někdo svítí na prdel a přidám, takhle to jde na mym starym sdi krásně vidět jak kouří.