Stránka 4 z 4
Napsal: 03 bře 2014, 14:38
od dhfool
octavia.TDI píše:když o tom takle vsichni vite proc si nenechate vymenit napinak a v klidu nejezdite ??? většinou když to lidem navrhnu nemaji s tim problém a firma uz vůbec ne... mají klid a je to,skodovka to proplaci do 4let na kulanci,dal uz nic moc nedaji.
Protože ještě donedávna ti ta výměna nepomohla. Napínáky byly nevhodné na danou aplikaci. Bylo několik inovací napínáku a sralo se to furt. Teď mají nový s úplně jinou konstrukcí a je otázkou, jestli to bude OK.
Napsal: 03 bře 2014, 17:53
od octavia.TDI
VW ten napinak pouziva přes dva roky

taky vedeli proc a motory drzeli, slo o to kdo dřív se to tam odvazi dat

motor byl stejne konstrukce na rozvodech nic co by bylo zasadne jiného takze to tam slo hned.
....a pokud by i ten puvodni nevydrzel a do dvou let se to podělalo tak by ti to skodovka zaplatila ,pokud by si mel fakturu o oprave a doklad o koupi ze skoda... dostrkat sem reklamoval dily ve skodovce a nebyl nikdy zadny problem
Napsal: 03 bře 2014, 18:36
od dhfool
octavia.TDI píše:VW ten napinak pouziva přes dva roky

taky vedeli proc a motory drzeli, slo o to kdo dřív se to tam odvazi dat

motor byl stejne konstrukce na rozvodech nic co by bylo zasadne jiného takze to tam slo hned.
....a pokud by i ten puvodni nevydrzel a do dvou let se to podělalo tak by ti to skodovka zaplatila ,pokud by si mel fakturu o oprave a doklad o koupi ze skoda... dostrkat sem reklamoval dily ve skodovce a nebyl nikdy zadny problem
Ano, přesně jak říkáš, proto moje první otázka v tomto vlákně byla ohledně ročníků...

Napsal: 03 bře 2014, 18:53
od zrno
dhfool píše: Bylo několik inovací napínáku a sralo se to furt. Teď mají nový s úplně jinou konstrukcí a je otázkou, jestli to bude OK.
o konkrétne akom novom napínaku je tu reč?
myslíte ten "K"čkový typ
06K109467K ?
Napsal: 03 bře 2014, 20:58
od dhfool
Ano.
Napsal: 04 bře 2014, 23:21
od VPetr
Hojte omlouvam se predem za trochu jine tema,ale u stejneho motoru...na 118kw OII je zasekle turbo...myslel jsem nejdrive ze je reg.ven.ko ale pokusil jsem se zatocit s turbinou a ono nic...
Jak je to s poruchovosti turb ci jakou pricinou toto vznika na techto motorech?? Nerad bych dal nove a za tyden rup zas ko...
Diky
Napsal: 05 bře 2014, 06:38
od zrno
..podla mojich informacii, netrpia turbiny u motorizacii 1.8, 2.0tsi skrze celeho VAG nijakou zvlastnou poruchovostou o ktorej by bolo treba sa zmienovat.
Poruchy ak su, tak len velmi ojedinele.. a to dane bud zanedbanou udrzbou, vadnym konkretnym kusom, ci prasackym zaobchadzanim..alebo kombinaciou tychto faktorov.
Napsal: 05 bře 2014, 06:48
od VPetr
Dekuji "zrno"... Potrebuji nejake info o tomhle typu. Slo mi hlavne o to zda nemaji treba motory problem s mazanim ci nejakou takovou vychytavku. Vyzpovidam majitele.
Napsal: 05 bře 2014, 11:37
od váha
VPetr píše:Dekuji "zrno"... Potrebuji nejake info o tomhle typu. Slo mi hlavne o to zda nemaji treba motory problem s mazanim ci nejakou takovou vychytavku. Vyzpovidam majitele.
ne jen mají problém s napínákama a do modelového roku 2010 se jim občas stane že se upálí ventil a spadne

Napsal: 05 bře 2014, 12:00
od Woko_O
Chlapi,nemáte někdo nějaký info,nebo obrázek z ELSY nebo jako se tomu nadává, jak ty rozvody nastavit po výměně řetězu a napínáku?
Napsal: 05 bře 2014, 21:10
od Kolix
Mě přijde pitomost to nechat vyměnit v servisu u někoho koho ani neznám, v dobrý vůli mě tam dá nový napínák a najede to třeba zase jen 30-40 tis km a klekne to.Pak dojedu do Škodovky a oni poznají že se v tom někdo hrabal a místo novýho motoru mě pošlou do ...

Na nikom si pak nic nevezmu...
V TOM vidím já problém

Napsal: 22 kvě 2015, 10:54
od yz.vasek
pokornasek.pepan píše:ted zrovna tu mam ctyri potkany, najeto od 60 do 100tis. ,nejstarsi je 2009 a u všech je stejny problém,vadnz napinak retezu...
ještě nebyl problém ze by byl spatny tlak oleje..
Nevíte někdo kolik taková oprava vyjde cenově?

javascript:emoticon(':?')
Napsal: 04 črc 2015, 08:09
od Rayx
Ahoj, ten původní napínák, podle VW TPI by neměl být vyjetý víc jak 4zuby. Máte s tím zkušenost? Kontroloval jsem OII 2010, cca 68t km, a jsme na třetím zubu. Nechat vyměnit preventivně za poslední typ? Motor je jinak OK, start bez cvakání/rachotu, olej měněn po 15t km. Dík za reakce
Tady je to TPI
http://ulozto.cz/xTv8F5uP/technicka-pro ... 5206-7-pdf
Napsal: 19 črc 2015, 12:34
od Rayx
Dal jsem to na skodahome, dam i sem, třeba to pomůže.
Ještě jsem hledal, a narazil na Škoda TPI 2024485/7, který řeší to samý, vadný napínák při studeném startu a jeho výměna za zesílené K provedení. To TPI 2025206_7 je VW, takže i Škoda k tomu má pokyny ...
http://ulozto.cz/xb5vptZw/skoda-technic ... 4485-7-pdf
Tady se řešilo už také, i na britskoda maj hezkej seznam skokanů ...
http://www.briskoda.net/forums/topic/26 ... -failures/
Tak to budem muset s výměnou nějak pořešit.