Škoda Octavia ASZ
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
To ne, ale jednak se s tím musí tak trochu kalkulovat a za druhé prezentovat osobní spor s jedním člověkem jako porovnání turbodmychadel dvou dodavatelů a ještě ke všemu každé změřeno jinak evidentně v neprospěch jednoho z nich je od Marka minimálně silně nefér. To je vůbec důvod, proč sem píšu, takhle se věci neřeší, poškozuje to úplně někoho jiného. To, že jedno turbo je nastaveno na extrémní náběh z nízkých otáček ještě neznamená, že časem třeba nebude hůř regulovat ve vysokých teplotách v max. otáčkách a nebude v nízkých surgovat atd. Měl jsem na autě už 4 turba od různých dodavatelů (VB, H200, H230,...) a ani jedno nebylo nastaveno tak, abych mohl říct OK. S každým jsem musel trošku hnout. A speciálně u H230 (nyní asi modernější TS220) je čtvrt otáčky červíka strašný rozdíl. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


cituji: Chybama se člověk učí, pokud něco koupím a nefunguje to, tak to vrátím a neřeším to.
Jo tak by to mělo být ale to se musí zapojit i ten mezičlánek co tu chybí a ne tvrdit že je chyba v úpravci a nebo že se musí to či ono...
Tohle nejni o hanění práce Olega nebo vyzdvižení Andreho taky jsem měl jednou problém s turbem domluvil jsem kamarádovi hybrida a dělalo se to 2x kdo to odsral já dělal jsem to podruhý zadara a zacpalo mi to hever na 2 dny (kára složená k zemi a bez motoru dostat do heveru nemožné) naštěstí v pohodě opraveno na první pokus
Jo tak by to mělo být ale to se musí zapojit i ten mezičlánek co tu chybí a ne tvrdit že je chyba v úpravci a nebo že se musí to či ono...
Tohle nejni o hanění práce Olega nebo vyzdvižení Andreho taky jsem měl jednou problém s turbem domluvil jsem kamarádovi hybrida a dělalo se to 2x kdo to odsral já dělal jsem to podruhý zadara a zacpalo mi to hever na 2 dny (kára složená k zemi a bez motoru dostat do heveru nemožné) naštěstí v pohodě opraveno na první pokus
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No možná máš částečně pravdu, že za to jaký je Forest zmrd, to odnese Oleg. Nicméně, když už dělá taková turba, člověk by čekal, že to bude fungovat aspoň nějak. Mařena myslím s červíkem bojoval statečně a bylo to na nic, mám pocit že turbo bylo i na doladění u Olega (pokud se pletu tak se omlouvám), a stejně na nic....
Měl jsem od něj taky hybrida, namontoval jsem, zajel k funovi, náběh naprd, tím pádem spotřeba nahoru, hybrida jsem vyndal, jel do Holic, jednání ze strany Olega bylo takové, že na to zvyklý fakt nejsem. Pak poslal turbo zpátky, nandal jsem a zas na hovno - u FUNa se změřil protitlak a byl jako kráva . Ladění červíkem a podobně jsem si taky užil dost, bez výsledku. Oleg samozřejmě chybu nepřiznal, mohlo za to moje auto, kat, tdifun a kde kdo a kde co, jen ne to, že to bylo turbo na prd.
Koupil jsme nové VB, namontoval, dojel potřetí k Funovi a hle... vše ok!
takže kdo vyrábí věci na prd, tak si zaslouží i pravdivou negativní odezvu
Hybrid od Olega měl výfukovou vrtulku z VA - stejná jako na V, a nějaký větší kompresor, mělo mi být hned jasné, že to ani nemůže z principu logiky fungovat, že se tu "ucpe".... ostatně viz. Ladasovo grafy, hezčí výsledek by myslím měl s normálním VA.
Nakonec se ani Olegovi moc nechtělo vracet peníze (turbo tedy nebylo přímo od něj, ale od jeho kamaráda a na to hrál), detaily tel. rozhovorů si fakt nepamatuju, ale jednání ze strany Olega se mi opravdu nelíbilo. Nakonec, na přímluvu Foresta, hlavního propagátora Olegových turbín, mi peníze vrátili, ale čas, vícenáklady a ladění u Funa atd jsem si samozřejmě zaplatil zbytečně sám.
Měl jsem od něj taky hybrida, namontoval jsem, zajel k funovi, náběh naprd, tím pádem spotřeba nahoru, hybrida jsem vyndal, jel do Holic, jednání ze strany Olega bylo takové, že na to zvyklý fakt nejsem. Pak poslal turbo zpátky, nandal jsem a zas na hovno - u FUNa se změřil protitlak a byl jako kráva . Ladění červíkem a podobně jsem si taky užil dost, bez výsledku. Oleg samozřejmě chybu nepřiznal, mohlo za to moje auto, kat, tdifun a kde kdo a kde co, jen ne to, že to bylo turbo na prd.
Koupil jsme nové VB, namontoval, dojel potřetí k Funovi a hle... vše ok!
takže kdo vyrábí věci na prd, tak si zaslouží i pravdivou negativní odezvu
Hybrid od Olega měl výfukovou vrtulku z VA - stejná jako na V, a nějaký větší kompresor, mělo mi být hned jasné, že to ani nemůže z principu logiky fungovat, že se tu "ucpe".... ostatně viz. Ladasovo grafy, hezčí výsledek by myslím měl s normálním VA.
Nakonec se ani Olegovi moc nechtělo vracet peníze (turbo tedy nebylo přímo od něj, ale od jeho kamaráda a na to hrál), detaily tel. rozhovorů si fakt nepamatuju, ale jednání ze strany Olega se mi opravdu nelíbilo. Nakonec, na přímluvu Foresta, hlavního propagátora Olegových turbín, mi peníze vrátili, ale čas, vícenáklady a ladění u Funa atd jsem si samozřejmě zaplatil zbytečně sám.
no vidíš a to jsi měl mít to co já na můj první graf MNOU zadávaný (168ps 451Nm) evidentně se turbo Olegovi povedlo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
kontrolní otázka - jestlipak víte soudruzi, kde se nyní nachází to proklaté turbo od Marka? 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


1500 ot 0,5 baru, 1900 ot 1,5 baru a to už zasahuje regulace. Divný ne? 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


záleží na jakých komponentech turbo nemusí stíhat naplnit jiný objem vedení a je to
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
v mým sharanu, můj hybrid je v současnosti u Andreho na kontrole (najeto cca 40 tis) a řekněme drobném doladění. Na autě jsem dělal víc věcí (dvouhmota, podvozek...) a tímhle jsem vyšel vstříct Forestovi , když už to moje turbo bylo venku. Softy mám přepínatelné 3 v jednotce, rozhodně to není přelité naftou, nekouří to. Teď jsem s tím turbem najel asi 300 km a normálně funguje, mělo trošku horší náběh (ale ne katastrofálně), trošku jsem s ním hnul. A spotřeba normální. A teď babo raď..... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Tak hlavně, že se problémy kolem úpravy auta vyřešili a auto bude dobře sloužit majiteli.
Auto jsem viděl stát u Mareny a bylo na prvním měření u Funa den přede mnou.
Viděl jsem u Mareny nějaké vytvořené kousky z nerezu, jak vedení vzduchu, tak výfuk a musím říct, že se mě to opravdu moc líbilo, jak to Marek precizně vyrábí. Klobouk dolů.
Je to super výsledek oproti tomu co jste naměřili poprvé.
Jen tak pro zajímavost, jak moc velká byla ta spotřeba po prvním lazení, když je to tu napsané. A spotřebu po finálním ladění máš dle dotankování, nebo s palubáku a jakou? Kolik turbo tlačí max?
Auto jsem viděl stát u Mareny a bylo na prvním měření u Funa den přede mnou.
Viděl jsem u Mareny nějaké vytvořené kousky z nerezu, jak vedení vzduchu, tak výfuk a musím říct, že se mě to opravdu moc líbilo, jak to Marek precizně vyrábí. Klobouk dolů.
Je to super výsledek oproti tomu co jste naměřili poprvé.
Jen tak pro zajímavost, jak moc velká byla ta spotřeba po prvním lazení, když je to tu napsané. A spotřebu po finálním ladění máš dle dotankování, nebo s palubáku a jakou? Kolik turbo tlačí max?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Myslím si, že to není ale moc vypovídající.MirekX píše:1500 ot 0,5 baru, 1900 ot 1,5 baru a to už zasahuje regulace. Divný ne?
V týdnu jsme tu měli O1 rotačku s 2260kou která na 5ku dá ve 2000ot taky 1,5bar ale s H220 se to spodní spektrum nedá absolutně srovnávat. Tak sám musíš vědět jestli to funguje stejně jako to co jsi z auta vyndával. Otázka jestli se jedná o totožné TBD co Mařena vracel....
Nicméně mám pocit (možná je to jenom pocit), že se to tu někdo snaží stavět jako spiknutí proti forestovi, potažmo turbofirmě z Holic. Ať tomu někdo věří nebo ne, situace byla taková, že Mařena se ozval, že má problém s předmětným turbem a chtěl poslat turbo od nás. Po montáži volal, že s tím jede na brzdu a že se to chová úplně jinak a že měl do poslední chvíle strach, jestli nebude problém někde jinde, k tomu jsem se dozvěděl něco ze zákulisí těch neveřejných forestových praktik (pro mě nic nového).
Nikdy nikdo neuděláme všechnu práci na 100% ani já to nemám vůbec problém veřejně přiznat, kor pokud se jedná o "vývoj". Mě osobně jsou nějaký forest s olegem fakt ukradený, mě neukájí na někoho neustále vymýšlet a házet nějakou špínu, ale samozřejmě mě nenechává chladným, když se dokola dozvídám paranoidní výmysly pocházející pořád od stejného člověka. Dá se to řešit více způsoby, ale pro mě dostatečnou satisfakcí je, že člověk, který si nechal pořádně forestem nejprve vymýt hlavu, pak vyndává turbo z Holic a montuje naše

Největší paradox je ten, že já jsem mu (forestovi) nikdy nic špatného neudělal, v tom mám opravdu čisté svědomí, ale on asi to, že jsem s ním už nechtěl 4x denně 30min po telefonu konzultovat co a jak má dělat na autě a dávat recepty na turba, pochopil jinak.
A to, že o něm tvrdím, že je nemocný, není proto abych ho diskreditoval, ale protože si skutečně myslím, že duševně zdravý člověk se prostě takto nemůže chovat.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Mirku- je zajímavá jedna věc. Já na tom teď tebou používaným turbu pozměnil jednu docela zásadní část a nejde mi do hlavy jak to může Mit vůbec ještě spodek . Tak ze za mne je to moc divné . Já bych tady jak jsem už psal tuto věc neřešil ale totálně mne nasralo to jak se k tomu Forest postavil. Klasicky hodil celou věc na hlavu Hajkovi (tdifunovi ) ze on s olegovyma turbama má porad nějaké problémy. Ze on to neumí. Ze Reesha s tím žádné problémy nemá. Když mu Oleg řekne vrat marenovi peníze a neres to a Forest toho nedba a tahá mne za nos a vymlouva se zase na Olega . Když jsem volal Forestovi a ptal se jak to vypadá s penezma tak mi řekne ze si to Oleg nejdříve bude testovat . Co to jsem slyšel poprvé. Tak volám Olegovi a ptám se v čem je problém co se mu nelíbí ze chce něco testovat . Pochopitelně on o zadnem testování Nevedel. Zase to bylo s Forestove hlavy. Jak jsem psal už jednou. Lidi co Maji problémy s Forestem je vice . Vím o věcech o kterých bych vědět nemel ale pokud to Forest čte a já tomu pevné věřím ze ano tak ti vzkazuju . Tvé špinavé praktiky Te dozenou a nezbyde ti nic jineho než chodit kanalama. Nejvíce mne štve ze sebou dolu tahas třeba Olega. A proc mam dvě měření lehce různá už jsem jednou psal . Je mi jasně ze Te Forest lanari aby jsi tady něco prizpival ale nebut slepý .jsi fajn chlap .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps