Pokial to je tak, tak je zrejme spinac stale zopnuty. Overim to vagom pre istotu. Kazdopadne Ti moc dakujem za pomoc.dhfool píše:Dvoupinové čidlo funguje pro ecu jen jako I/0, žádná reálná hodnota...
Blok hodnot 56 pole 4
0xxxx by měl být stav, kdy není žádný vysoký tlak v servu
1xxxx by mělo být, když je vysoký tlak v servu (plný rejd, rychlé točení)
Pokud to bude vše OK, tak zkus mrknout na ty hodnoty co jsem psal výše... (lambda,MAF...)
octavia 1.6 75kW, kolise volnobeh - vyriesene!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Jojo, uživatel dhfool toho ví o vozech opravdu hodně a nemá problém napsat radu, několikrát jsem ho v poslední době žádal o radu ohledně údržby vozidel BMW a s ochotou na dálku pomohl.
Nicméně vzpomínám si, že jsem kdysi řešil 1.8T O1, ta držela volnoběh někde kolem 1 200ot/min a níže neklesal, byl vandý tenhle 1/0 spínač na servotrubce, po výměně šel motor jak měl.
Nicméně vzpomínám si, že jsem kdysi řešil 1.8T O1, ta držela volnoběh někde kolem 1 200ot/min a níže neklesal, byl vandý tenhle 1/0 spínač na servotrubce, po výměně šel motor jak měl.
-
misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ahoj,moc prosim o rady.hledam na netu vsechno mozny ale konkretni problem jsem nenasel.Mam octavii z roku 2004,1.6 75kw.
Pri studenem startu asi 5 vterin litaji otacky 1000 az 1500,pak se srovnani,drzi se na cca 700 a pak vylitnou na 1000 a drzi se tam.Zatim je nova klapka.Pred vymenou to bylo jeste horsi.
Nemel s tim nekdo zkusenost?Moc diky za rady
Pri studenem startu asi 5 vterin litaji otacky 1000 az 1500,pak se srovnani,drzi se na cca 700 a pak vylitnou na 1000 a drzi se tam.Zatim je nova klapka.Pred vymenou to bylo jeste horsi.
Nemel s tim nekdo zkusenost?Moc diky za rady
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Po odpojedni vahy se otacky chovaly normalne(stejne jako po vymene klapky)jen auto cukalo.Kdyz jsem to udelal pri zahratem motoru,pridal jsem plyn tak pak mela tendenci chcipnout.Prijde mi ze proste drzi nizke otacky a a houpou se.V patek jsem menil klapku a od te doby to udelalo jen jen jednou ze se houpaly mezi 1200 a 1500.Jak by se chovalo auto kdyby byla v pytly vaha?
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
