opakované utržení šroubu vratné kladky AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ak bola oprena celou plochou, tak potom bude/bola chaba asi v tom drziaku...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

Byla opřená celou plochou... Ale i tak už raději koupim druhej blok, je to k vzteku: (
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Škoda dávať druhý blok, zosustruzit, alebo zbrusit dosadaciu plochu kladky a vyrobiť medzikus, oporný kruh, aby sedela na väčšej ploche.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

Zkusim se domluvit jestli opraví ..uvidíme...: (
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od toyota.kzj »

kdyz je dobre foto da se poznat ledascos ale jak rek Huml blok KO , opravit se to da .
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

Na předchozí stránce je odkaz na fotky:)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
shelbycobra
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 22 lis 2007, 15:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od shelbycobra »

jen taková drobnost, k tomu vyráběnýmu šteftu z 19312, tepelný zpracování nějaký bylo? když totiž něco uděláš z nástrojovky a tepelně nezpracuješ, je to skoro jako bys to dělal z konstrukční oceli... tzn nic extra... ve srovnání s origo pevnostními šrouby prostě horší. a nemusí ani pomoct žes to měl 12 oproti 10 mm.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5073
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

shelbycobra píše:jen taková drobnost, k tomu vyráběnýmu šteftu z 19312, tepelný zpracování nějaký bylo? když totiž něco uděláš z nástrojovky a tepelně nezpracuješ, je to skoro jako bys to dělal z konstrukční oceli... tzn nic extra... ve srovnání s origo pevnostními šrouby prostě horší. a nemusí ani pomoct žes to měl 12 oproti 10 mm.
Jako strojař si myslím totéž. Není železo jako železo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mám zato, že máš pravdu,ale když šroubům nic není, tak ty, které jsou v nové sadě přiloženy nepoužiji. Už jen kvůli barvě, mám kolikrát pocit, že štefty jsou z hlazenky. Nevěřím zpracování v druhovýrobě , vše je možná tak na hraně...a silnější utažení to neunese./když napíší na šteft moment 25 Nm , musí vydržet minimálně 2krát tolik/ Samozřejmě je zde riziko, že starý šteft může být už načnutý, ale ty náhražky nebudí důvěru a značení třeba na šroubech může klepat nějaký nevzdělaný Číňan, který ještě nedávno tahal dřevěný pluh./a stejně se v nich nevyznám/.. :)
nepropadat panice...
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

priznam se ze nevim jak mi to kamarad pripravil (rekl neboj se to vydrzi)... veril jsem mu uz mi delal vic veci... Ja tam pravě dal šroub uplně prvotně ze sady INA ten vydržel nějakých 15t km... pak uz se jen zkoušelo...

no ted je to ve fázi kdy je blok u Pavlička v Bosonohách..hlava zase u toho borce co mi dela hlavy pravidelne...neveril mi ze tam jsem potreti...cekam na drzaky a cerpadlo bude taky jine...

mam objednane ze skodovky nove origo stefty a srouby na kladky

a pak mi zbyva se jen modlit... :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Stefty delam jen z pevnostního materialu , cca 1150 MPa a 42 HRC, a zatím jsem reklamaci od mechaniku nemel , tuk tuk :-) , a to většinou chteji jen hybrida prumer 8 a zavit M9 , protože origo M8 je vyrvany z bloku . Z nejakyho blata, nebo materialu který potřebuje k pevnosti ještě buhvi jake tepelne zpracovani lepsi nic nevyrabet :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jericho-3 píše:Mám zato, že máš pravdu,ale když šroubům nic není, tak ty, které jsou v nové sadě přiloženy nepoužiji. Už jen kvůli barvě, mám kolikrát pocit, že štefty jsou z hlazenky. Nevěřím zpracování v druhovýrobě , vše je možná tak na hraně...a silnější utažení to neunese./když napíší na šteft moment 25 Nm , musí vydržet minimálně 2krát tolik/ Samozřejmě je zde riziko, že starý šteft může být už načnutý, ale ty náhražky nebudí důvěru a značení třeba na šroubech může klepat nějaký nevzdělaný Číňan, který ještě nedávno tahal dřevěný pluh./a stejně se v nich nevyznám/.. :)
přesně, taky radši znova použiju origo šroub nebo matku než ty co se dodávají k rozvodovým sadám, kolikrát je to opravdu shit už od pohledu
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

no tak clovek si rika jsou to rozvody tam to snad neojebou... no uz verim vsemu po tehle zkusenosti... pritom jsem myslel ze INA je v cajku...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Cus 19 312 neni urcite na pevnostni srouby je to nastrojova ocel (strizniky atd.)
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5073
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak včera jsem měnil gumy na stabíku a na kosti v ramenech jsem kdysi použil starý originál z převodní kladky. Krásně jsem ho povolil a když jsem ho chtěl dát zpět,rozpůlil se. Byl již utahaný,natržený. Tady je vidět,jak moc je originál na hranici životnosti po jednom použití.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“