opakované utržení šroubu vratné kladky AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 128
- Registrován: 22 lis 2007, 15:59
jen taková drobnost, k tomu vyráběnýmu šteftu z 19312, tepelný zpracování nějaký bylo? když totiž něco uděláš z nástrojovky a tepelně nezpracuješ, je to skoro jako bys to dělal z konstrukční oceli... tzn nic extra... ve srovnání s origo pevnostními šrouby prostě horší. a nemusí ani pomoct žes to měl 12 oproti 10 mm.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Jako strojař si myslím totéž. Není železo jako železo.shelbycobra píše:jen taková drobnost, k tomu vyráběnýmu šteftu z 19312, tepelný zpracování nějaký bylo? když totiž něco uděláš z nástrojovky a tepelně nezpracuješ, je to skoro jako bys to dělal z konstrukční oceli... tzn nic extra... ve srovnání s origo pevnostními šrouby prostě horší. a nemusí ani pomoct žes to měl 12 oproti 10 mm.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Mám zato, že máš pravdu,ale když šroubům nic není, tak ty, které jsou v nové sadě přiloženy nepoužiji. Už jen kvůli barvě, mám kolikrát pocit, že štefty jsou z hlazenky. Nevěřím zpracování v druhovýrobě , vše je možná tak na hraně...a silnější utažení to neunese./když napíší na šteft moment 25 Nm , musí vydržet minimálně 2krát tolik/ Samozřejmě je zde riziko, že starý šteft může být už načnutý, ale ty náhražky nebudí důvěru a značení třeba na šroubech může klepat nějaký nevzdělaný Číňan, který ještě nedávno tahal dřevěný pluh./a stejně se v nich nevyznám/.. 

nepropadat panice...
priznam se ze nevim jak mi to kamarad pripravil (rekl neboj se to vydrzi)... veril jsem mu uz mi delal vic veci... Ja tam pravě dal šroub uplně prvotně ze sady INA ten vydržel nějakých 15t km... pak uz se jen zkoušelo...
no ted je to ve fázi kdy je blok u Pavlička v Bosonohách..hlava zase u toho borce co mi dela hlavy pravidelne...neveril mi ze tam jsem potreti...cekam na drzaky a cerpadlo bude taky jine...
mam objednane ze skodovky nove origo stefty a srouby na kladky
a pak mi zbyva se jen modlit...
no ted je to ve fázi kdy je blok u Pavlička v Bosonohách..hlava zase u toho borce co mi dela hlavy pravidelne...neveril mi ze tam jsem potreti...cekam na drzaky a cerpadlo bude taky jine...
mam objednane ze skodovky nove origo stefty a srouby na kladky
a pak mi zbyva se jen modlit...

Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Stefty delam jen z pevnostního materialu , cca 1150 MPa a 42 HRC, a zatím jsem reklamaci od mechaniku nemel , tuk tuk
, a to většinou chteji jen hybrida prumer 8 a zavit M9 , protože origo M8 je vyrvany z bloku . Z nejakyho blata, nebo materialu který potřebuje k pevnosti ještě buhvi jake tepelne zpracovani lepsi nic nevyrabet 


O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
přesně, taky radši znova použiju origo šroub nebo matku než ty co se dodávají k rozvodovým sadám, kolikrát je to opravdu shit už od pohledujericho-3 píše:Mám zato, že máš pravdu,ale když šroubům nic není, tak ty, které jsou v nové sadě přiloženy nepoužiji. Už jen kvůli barvě, mám kolikrát pocit, že štefty jsou z hlazenky. Nevěřím zpracování v druhovýrobě , vše je možná tak na hraně...a silnější utažení to neunese./když napíší na šteft moment 25 Nm , musí vydržet minimálně 2krát tolik/ Samozřejmě je zde riziko, že starý šteft může být už načnutý, ale ty náhražky nebudí důvěru a značení třeba na šroubech může klepat nějaký nevzdělaný Číňan, který ještě nedávno tahal dřevěný pluh./a stejně se v nich nevyznám/..
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5073
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak včera jsem měnil gumy na stabíku a na kosti v ramenech jsem kdysi použil starý originál z převodní kladky. Krásně jsem ho povolil a když jsem ho chtěl dát zpět,rozpůlil se. Byl již utahaný,natržený. Tady je vidět,jak moc je originál na hranici životnosti po jednom použití.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené