
Jaké z vašich aut , která jste měli považujete za nejlepší?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
1 auto byla 120 l-ko nájezd sni byl minimální ale nikdy na ni nezapomenu 😉
2 auto bylo renault Clio 91 rok 1.2 super auto nikdy me nikde nenechalo defakto na rozjezdeni a na to ze to byl renault super
3 auto skoda Octavia tdi ahf supr auto 800 najeto jen s běžnou údržbou
4 auto octavka tdi v kombiku asi NEJLEPSI auto co jsem co jsem kdy mel najeto pres 600 tisíc a jezdi doteď hrozne rad na nej vzpomínám
5 auto Mazda 6 crd 100 kw zůstala v rodine akorat ta koroze jinak fajn
6 auto Toyota rav4 malé uznané a k nicemu ale 4 kolka na zimu 😆
7 skoda Octavia 2 bxe "potápka" 2 roky od povodni naprosto v pohode super auto funguje naprosto tak jak bych si představoval
8 vw t4 multivele 1,9 tdi agr - az mu dodelam klimu tusim ze nahradí v mem žebříčku oblíbenosti auto č.4 😈
2 auto bylo renault Clio 91 rok 1.2 super auto nikdy me nikde nenechalo defakto na rozjezdeni a na to ze to byl renault super
3 auto skoda Octavia tdi ahf supr auto 800 najeto jen s běžnou údržbou
4 auto octavka tdi v kombiku asi NEJLEPSI auto co jsem co jsem kdy mel najeto pres 600 tisíc a jezdi doteď hrozne rad na nej vzpomínám
5 auto Mazda 6 crd 100 kw zůstala v rodine akorat ta koroze jinak fajn
6 auto Toyota rav4 malé uznané a k nicemu ale 4 kolka na zimu 😆
7 skoda Octavia 2 bxe "potápka" 2 roky od povodni naprosto v pohode super auto funguje naprosto tak jak bych si představoval
8 vw t4 multivele 1,9 tdi agr - az mu dodelam klimu tusim ze nahradí v mem žebříčku oblíbenosti auto č.4 😈
VW T5 GP 103 KW long
1 - Seat Leon 1M 1,4 55kw - super auto, výkon motora nič moc ale nikde ma nenechalo, stačila mu len bežná údržba, pri dlhšej jazde ma všetko bolelo, má to tvrdé sedadlá PREDANE
2 - Seat Toledo 1L 1,9 TDi 81kw - super výkon, síce vždy niečo odišlo, ale posledný rok už jazdí bez problémov a nikde som s nim neostal niekde stáť, vždy ma doviezlo kde som potreboval
3 - Seat Toledo 1,9D 50kw - na dlhšie trasy nepraktické pre hlučnosť motora, spotreba max. 4l, 310 000 km len s minimálnou údržbou
4 - Renault Laguna II 2,0 99kw - najpohodlnejšie auto v ktorom som zatiaľ sedel, výkon motora dobrý, spotreba 8 - 8,5l ale elektronika si robí čo chce...
5 - Mazda 626 2,0D Comprex - mal som ju krátko a bola dočasne odhlasená, po 4 rokoch stánia v tráve bez pohybu štartla na prvé otočenie motorom, všetko išlo ľahko, všetko fungovalo, karoséria bez hrdze. Len predné brzdy boli zapečené. PREDANE ale mal som si ju nechať, teraz to ľutujem...
Ak by som to mal zhrnuť, najlepšie ja jazdí v Lagune, ale je tam riziko drahej opravy, hlavne elektroniky... Za naspoľahlivejšie by som považoval Toledo ( obe ) aj keď s TDi som mal veľa problémov, ale už je takmer všetko po GO.
2 - Seat Toledo 1L 1,9 TDi 81kw - super výkon, síce vždy niečo odišlo, ale posledný rok už jazdí bez problémov a nikde som s nim neostal niekde stáť, vždy ma doviezlo kde som potreboval
3 - Seat Toledo 1,9D 50kw - na dlhšie trasy nepraktické pre hlučnosť motora, spotreba max. 4l, 310 000 km len s minimálnou údržbou
4 - Renault Laguna II 2,0 99kw - najpohodlnejšie auto v ktorom som zatiaľ sedel, výkon motora dobrý, spotreba 8 - 8,5l ale elektronika si robí čo chce...
5 - Mazda 626 2,0D Comprex - mal som ju krátko a bola dočasne odhlasená, po 4 rokoch stánia v tráve bez pohybu štartla na prvé otočenie motorom, všetko išlo ľahko, všetko fungovalo, karoséria bez hrdze. Len predné brzdy boli zapečené. PREDANE ale mal som si ju nechať, teraz to ľutujem...
Ak by som to mal zhrnuť, najlepšie ja jazdí v Lagune, ale je tam riziko drahej opravy, hlavne elektroniky... Za naspoľahlivejšie by som považoval Toledo ( obe ) aj keď s TDi som mal veľa problémov, ale už je takmer všetko po GO.
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 207 220 km - dočasne odhlasené pre poruchu motora
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Seat Toledo 1L 1998 1,9TDi 81kw AFN 368 000 km
Moc jsem toho za svoji 10-ti letou historii řízení nestihl, i tak je za čím se ohlédnout..
1. Fiat Tipo FL 93´ 1.7D - Na svýho prvního cára vždycky rád vzpomínám. Není to zas tak o autě, ale ty zážitky... Koupili ho prarodiče jako funglovku když mi bylo 6, od začátku jsem ho miloval.. Všechno na něm si dodnes pamatuju jako to nejlepší z té doby.. Dětem všechno přijde super...
Postěstilo se mi v 17-ti..Sneslo to snad všechno.. Olej jsem měnil za vyjetý z tátova auta. Když mi vylítla voda z chladiče, dolil jsem z potoka.. Takový punk začátky.. Zbalil jsem na něj první bábovku která za to stála.. Přední sedačka šla sklopit jedním tahem páky a ještě dneska vzpomínam na podsvícené lucase - to je i dneska pecka.. Naučil jsem se na něm všechno.. Nikdy nezklamalo a vždycky mě někde nechalo... 
2. Ford Escort 98´ 1.8D - asi nejspolehlivější auto co jsem měl. Jezdilo to na vzduch - jednou mi ručička stavu paliva úplně ležela na tý zarážce a já ještě dalších 120 km čekal až se rozsvítí rezerva. Nakonec jsem zajel na pumpu a doma v příručce zjistil že to nemá kontrolku. Na tý benzíně mi podtlak málem utrh rukáv...
3. Fiat Marea weekend 1.8i 01 - nákup AAA, druhý den nešlo nastartovat, snímač horní úvratě válce. Reklamace ošetřena smlouvou
Po roce smyk na jarním deštíku - poloosa v převodovce, převodovka utržena od motoru, proražená vana, 16 ventilů KO.
4. Opel Vectra A 2.0 GT - dočasné za fiátka, tu krátkou převodovku jsem nechápal, letělo jak z praku. Po rozsvícení rezervy dojezd 4 km
5. Fiat Marea sedan 1.8i 99 - pojezdil jsem a motor i s převodovkou šel do vozu č. 3.
6. Alfa Romeo 166 2.5 v6 01 - nejlepší auto co jsem měl. Ty detaily a výbava. Tlačítko STR-něco jako dnešní přepínání mezi mapama. Všechno oooo-exklusiv. Nahodil jsem 255/35/18, paráda.. Na stopce mě na kolo trefil Multivan. Já totálka a Multíkovi jen vypadla mlhovka. Kdyby to nebylo tak hnusný ze předu vemu další..
7. Alfa Romeo 156 sedan 2.4JTD 01- neskutečně pružnej motor, 310nm. Rozletěla se řemenice.
8. Opel Omega caravan 2.5 TD - prostě loď s top výbavou. Horký sport sedačky, vestavěná navi, Bose, Xenony. Poprvé jsem začal ladit a pochopil sílů nafty. Po roce šel FMIC, Mech. čerpadlo atd atd... Kdyby nehnilo je to nejlepší z mých plecháčů.
1. Fiat Tipo FL 93´ 1.7D - Na svýho prvního cára vždycky rád vzpomínám. Není to zas tak o autě, ale ty zážitky... Koupili ho prarodiče jako funglovku když mi bylo 6, od začátku jsem ho miloval.. Všechno na něm si dodnes pamatuju jako to nejlepší z té doby.. Dětem všechno přijde super...


2. Ford Escort 98´ 1.8D - asi nejspolehlivější auto co jsem měl. Jezdilo to na vzduch - jednou mi ručička stavu paliva úplně ležela na tý zarážce a já ještě dalších 120 km čekal až se rozsvítí rezerva. Nakonec jsem zajel na pumpu a doma v příručce zjistil že to nemá kontrolku. Na tý benzíně mi podtlak málem utrh rukáv...
3. Fiat Marea weekend 1.8i 01 - nákup AAA, druhý den nešlo nastartovat, snímač horní úvratě válce. Reklamace ošetřena smlouvou

4. Opel Vectra A 2.0 GT - dočasné za fiátka, tu krátkou převodovku jsem nechápal, letělo jak z praku. Po rozsvícení rezervy dojezd 4 km

5. Fiat Marea sedan 1.8i 99 - pojezdil jsem a motor i s převodovkou šel do vozu č. 3.
6. Alfa Romeo 166 2.5 v6 01 - nejlepší auto co jsem měl. Ty detaily a výbava. Tlačítko STR-něco jako dnešní přepínání mezi mapama. Všechno oooo-exklusiv. Nahodil jsem 255/35/18, paráda.. Na stopce mě na kolo trefil Multivan. Já totálka a Multíkovi jen vypadla mlhovka. Kdyby to nebylo tak hnusný ze předu vemu další..
7. Alfa Romeo 156 sedan 2.4JTD 01- neskutečně pružnej motor, 310nm. Rozletěla se řemenice.
8. Opel Omega caravan 2.5 TD - prostě loď s top výbavou. Horký sport sedačky, vestavěná navi, Bose, Xenony. Poprvé jsem začal ladit a pochopil sílů nafty. Po roce šel FMIC, Mech. čerpadlo atd atd... Kdyby nehnilo je to nejlepší z mých plecháčů.
Ex. - Omega C 2.5 mTD sportwagon, full, FMIC, mechanika + 12mm, MBC, 1,8 bar.
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Ex. - Leon 1P1 Supercopa ed. 2.0tdi BKD DSG, 178hp 390nm, Billstein B16, ASA TEC AS2
Ex. - BMW e61 530xd 3x M-Paket. styling 63
BMW E91 330xd M-Paket
Jako kluk jsem to obdivoval u svého strejdy, který toto auto vlastnil a koupil na "volném " trhu za cenu okolo 100000kč. Po nějaké době usnul /údajně auto bezvadně topilo a nebylo uvnitř nic slyšet/ asi v 80 km/h a vrazil do obrovského starého stromu, o který se obtočil jeho čumák..Strejda ůdajně ještě vystoupil z vozu a tam upadl...měl zlámané snad všechno..Látali jej dlouho a důsledky pociťoval až do smrti...Jinak auto se ještě prodalo za pěknou částku a udajně opět jezdilo...Překrásný auto s přístrojovkou jako v letadle... 

nepropadat panice...
Hillmana míval kdysi můj děda a byl s ním moc spokojený, ale nakonec bohužel shnil. Tohle ale vím jen z vyprávění.
Jinak moje první auto byl Wartburg Tourist(kombi) - jednoduché a spolehlivé auto, ale chlastal a v zimě blbě topil. Jinak obrovský prostor a pohodlí.
Pak občas Dacia 1310 Break rodičů...chlastala a sypala se, prasácké zpracování, ale nehnila, prodali jsme jí jako 7letou.
Další byl Renault 5-starší typ s motorem podél, ne Super 5. Těch jsem vystřídal asi 8 a nejvíc spokojený jsem byl s 5dveřákem s motorem 1.1 na plyn - spotřeba do 7l plynu/100 km a cena plynu tenkrát asi 8Kč/l
Pak Favorit 135 s dlouhou převodovkou, spotřeba nic moc, byl dost líný a dost shnilý a drncák- koupeno v AAA, první a poslední auto od nich, dotlačila mne do toho bejvalka.
Další byl Renault 9 1.6D, naprostá spokojenost, jezdil i na friťák, ale byl strašně shnilý.
Pak Citroen BX - taky spokojenost, dodnes je v rodině.
Teď mám Xantii 1.9TD Break, úžasné pohodlí a prostor, zatím asi nejlepší auto.
Dávám do kupy Xantii 2.1TD, zatím se taky jeví nadějně.
No a teď ještě uvažuju o dodávce - Boxer/Jumper/Ducato I, ale jen s motorem 1.9TD od PSA.
Jinak moje první auto byl Wartburg Tourist(kombi) - jednoduché a spolehlivé auto, ale chlastal a v zimě blbě topil. Jinak obrovský prostor a pohodlí.
Pak občas Dacia 1310 Break rodičů...chlastala a sypala se, prasácké zpracování, ale nehnila, prodali jsme jí jako 7letou.
Další byl Renault 5-starší typ s motorem podél, ne Super 5. Těch jsem vystřídal asi 8 a nejvíc spokojený jsem byl s 5dveřákem s motorem 1.1 na plyn - spotřeba do 7l plynu/100 km a cena plynu tenkrát asi 8Kč/l

Pak Favorit 135 s dlouhou převodovkou, spotřeba nic moc, byl dost líný a dost shnilý a drncák- koupeno v AAA, první a poslední auto od nich, dotlačila mne do toho bejvalka.
Další byl Renault 9 1.6D, naprostá spokojenost, jezdil i na friťák, ale byl strašně shnilý.
Pak Citroen BX - taky spokojenost, dodnes je v rodině.
Teď mám Xantii 1.9TD Break, úžasné pohodlí a prostor, zatím asi nejlepší auto.
Dávám do kupy Xantii 2.1TD, zatím se taky jeví nadějně.
No a teď ještě uvažuju o dodávce - Boxer/Jumper/Ducato I, ale jen s motorem 1.9TD od PSA.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Máš pravdu, východní Němci přes to, že byli na rozdíl od západních dost škrceni, dělali v mezích možností "kvalitní auta a motorky", což W 353 jistě byl, jen smrděl a jako každý dvoutakt žral. Byl dobrý už jen proto, že měl rám...což je dodnes výsada kvalitních vozů..
A i když Renaulty nemusím, R 5 s motorem napříč bylo povedené auto, dobře se opravovalo a byl to držák..BX je legenda o tom není pochyb...s dieselovým motorem to byla pohoda..A Dacia byla prostě dokurvený Renault z Rumunska stejně jako Citroen Axel ala Oltcit../kterému praskaly rozvodové řemeny už v záruce/

A i když Renaulty nemusím, R 5 s motorem napříč bylo povedené auto, dobře se opravovalo a byl to držák..BX je legenda o tom není pochyb...s dieselovým motorem to byla pohoda..A Dacia byla prostě dokurvený Renault z Rumunska stejně jako Citroen Axel ala Oltcit../kterému praskaly rozvodové řemeny už v záruce/
nepropadat panice...
Já začnu tím nejhorším, tím bylo Uno 1,3D r.v. 1985. Za dobu co jsem ho měl cca 4 roky se na tomhle autě vysr.... snad vše co mohlo.
Jen tak namátkou 3X měněná vačka, 2 X spínačka, triangl na poloose, olejové čerpadlo, vypadlá mrazovka z motoru (pro mě tehda naprosto neznámá věc na jaře), upadlý držák světla, upadlý motor-uhnil držák, nefunkční plovák v nádrži, zatuhlé brzdy, v mrazu to nestartovalo, v horku taky ne...atd.. Ve finále generálka celého motoru , ale ani to nepomohlo....
Poté následoval Golf II,III a fčíl Leon a to už je jiném kafé.
Jen tak namátkou 3X měněná vačka, 2 X spínačka, triangl na poloose, olejové čerpadlo, vypadlá mrazovka z motoru (pro mě tehda naprosto neznámá věc na jaře), upadlý držák světla, upadlý motor-uhnil držák, nefunkční plovák v nádrži, zatuhlé brzdy, v mrazu to nestartovalo, v horku taky ne...atd.. Ve finále generálka celého motoru , ale ani to nepomohlo....
Poté následoval Golf II,III a fčíl Leon a to už je jiném kafé.

Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Uprimne? "Zamiloval jsem se" do G4 1,9TDI VP 4MOTION Variant s VNT turbem, 6° a chipem od DP ... z meho subjektivniho pohledu "neznicitelny delnik"
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A to jsou právě ty rozdílné zkušenosti ..Já koupil UNO 1,3 D v dobrém stavu s novým výfukem a novými tlumiči , ale motorem v kufru. Mohl jsem si vybrat ..Dělili jsme se s kolegou a rozhodovali se mezi tímto autem a motorkou KAwasaki 1300 /s první stříkačkou a na velkých kolech/. Kolega byl rád, že má motorku..Motor u Una jsem opravil a jezdil. Byla velká spokojenost a kolikrát mne až udivilo, jak motor po dálnici mete. Také jsem ho dobře prodal . A jelikož jsem potom často tyto auta měl v práci, majitelé byli spokojeni, ale většina měla jednu vadu a to byl velký proběh km...Tento malý motor prostě velké km nenajel..gonzo píše:Já začnu tím nejhorším, tím bylo Uno 1,3D r.v. 1985. Za dobu co jsem ho měl cca 4 roky se na tomhle autě vysr.... snad vše co mohlo.
Jen tak namátkou 3X měněná vačka, 2 X spínačka, triangl na poloose, olejové čerpadlo, vypadlá mrazovka z motoru (pro mě tehda naprosto neznámá věc na jaře), upadlý držák světla, upadlý motor-uhnil držák, nefunkční plovák v nádrži, zatuhlé brzdy, v mrazu to nestartovalo, v horku taky ne...atd.. Ve finále generálka celého motoru , ale ani to nepomohlo....
Poté následoval Golf II,III a fčíl Leon a to už je jiném kafé.

nepropadat panice...