Jenže pokud chceš udělat dobrý SW musíš znát návaznosti, tj různé mapy pro přechodové režimy apod. a to zjistíš pouze popisem od výrobce nebo reverzním inženýrstvímGardner píše:To je zajimava otazka, jestli to nekdo v RJ videl, fak je ze tam toho je mnoho a pri chipu asi nikdo zevrubne nestuduje kompletni obsah a najde si jen to co potrebuje. Urcite to maji nekde peclive zastrceny.
VW podvádí při emisich
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Samozřejmě, že na to přišli. Přišel na to každý kdo si umí vytáhnout z jednotky bin, rozklíčovat ho a má alespoň průměrné analytické schopnosti.váha píše:Spíš by mě zajímalo jak to že na to nepřišel nějaký renomovaný uprávce SW?!?Že by to bylo tím že o tom ve finále vědí všichni hovno a jen si na něco hrajou? Kdyby byly tak dobrý tak reverzním inženýrstvím který museli dělat, aby zjistili co která mapa dělá na to museli přijít.
Základy "podváděcích" funkcí mají už EURO 4 motory na EDC16, u EURO 5 na EDC17 jsou jen o hodně rozšířené a častěji využívané.
tady je o celém problémů zajímavý článek http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401
seat 2.0 tdi
Jo zrovna dneska jsem slysel na CRo online rozhovor s nejakou doktorkou z Ostravy na tema skodlivost NOx. Jeji posledni slova, nez usekli ten rozhovor znelkou byla, ze z auta takove koncentrace, ktere by primo ohrozovaly zivot, nelze ocekavatHuml píše:hodně lidí nadává na ekoterorismus, ale nikdo si neuvědomuje, že např. oxidy dusíku o ,kterých se tu ve spojení s emisema dieselu mluví jsou prostě jedovatý plyny a všichni, kteří si prostojí pěkně ráno v koloně cestou do práce to prostě pěkně dejchaj, o tom jakej kouř mi dávaj někteří řidiči coby cyklistovi se ani zmiňovat nebudu, pak dnes nemá mít každý druhý dítě na něco alergii nebo astma

Je to trest za nízkoobjemový ropný krámy.
Nejen, že to dokáže splnit emise akorát při testu (protože s těžkým autem se na to musí šlapat, aby to jelo, protože je to poddimenzovaný), ale ještě ten xindl vydží 100tkm a pujde kukat. To jsou sekundární emise. To co vyhodí auto do vzduchu je zlomek toho co vyletí do vzduchu při jeho výrobě.
Stejně jako počítač, za dobu jeho života představuje spotřeba elekřitny 10% emisí. 20% je na přepravu component. Zbytek? Hádejte na co.
Že podváděj? celej test je podvod. V mětským cyklu se nevyskytuje 50km/h. V mimoměstkým ani ne 120km/h! Studenej start je pěkně prosím 20-30C teplota motoru.
Ale mě nejvíc serou 3-4 starý auta s Euro4 - Euro5, který si pan majitel nechal vočipovat a ještě vykotlal dpf, takže to hulí i když stojí na semaforu. Za to bych bral řidičák.
Nejen, že to dokáže splnit emise akorát při testu (protože s těžkým autem se na to musí šlapat, aby to jelo, protože je to poddimenzovaný), ale ještě ten xindl vydží 100tkm a pujde kukat. To jsou sekundární emise. To co vyhodí auto do vzduchu je zlomek toho co vyletí do vzduchu při jeho výrobě.
Stejně jako počítač, za dobu jeho života představuje spotřeba elekřitny 10% emisí. 20% je na přepravu component. Zbytek? Hádejte na co.
Že podváděj? celej test je podvod. V mětským cyklu se nevyskytuje 50km/h. V mimoměstkým ani ne 120km/h! Studenej start je pěkně prosím 20-30C teplota motoru.
Ale mě nejvíc serou 3-4 starý auta s Euro4 - Euro5, který si pan majitel nechal vočipovat a ještě vykotlal dpf, takže to hulí i když stojí na semaforu. Za to bych bral řidičák.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Do čeho všeho ty nezapleteš politiku..V USa byli první, kdo musel něco dělat z kouřivostí aut, protože již lapali po dechu..A první vždy byla Kalifornie, od které to převzalo vždy první Švýcarsko..Já dobře pamatuji, když jsem poprvé ze zakouřeného ČSSR přijel do Vídně, seděl uprostřed velké křižovatky a nemohl uvěřit, že mohu normálně dýchat a že není viditelný kouř který jde autům z výfuku..Ten rozdíl byl neskutečný, u nás kouřilo snad všechno/a to jsem z jižních čech/, co mohlo. Obyvatelstvem ze severu dodnes "pohrdám", co si nechali líbit a v čem vychovávali své děti. Naše matky nám zakazovali namluvit si holku ze severu...Dobrý příklad je Čína...Víte proč tam na rozdíl od nás není vidět úplněk ? Protože nahoru není vůbec vidět...TDI tech píše:Konecne to niekto povedal na plnu hubu. Robia z komara somara. A nezabudajme aj na politicky rozmer. USA sa snazia celu europu dat do muky vsemoznymi sposobmi. Tu nam navlacia emigrantov tam ustedria ranu Nemeckemu tahunovy ekonomiky VAG

nepropadat panice...
To nás je víclt.kubosh píše:Ale mě nejvíc serou 3-4 starý auta s Euro4 - Euro5, který si pan majitel nechal vočipovat a ještě vykotlal dpf, takže to hulí i když stojí na semaforu. Za to bych bral řidičák.


Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Bydlim v jedný vesnici kus od Třeboně a je to tu fakt krásný, příroda, milion rybníků... Ale i já musel dneska utýct před emisema z auta
Přes den jsem makal a k večeru jsem měl čas, tak jsem po dlouhý době vytách kolečkový brusle, sjel pár kiláků za vesnici na takovou dlouhou novou cyklostezku no a sedim v autě, nohy venku, šněruju ty brusle a to se nedalo, jak mi to auto smrdí. Pálim v tom jetou hydrauliku poměr 2 nafta : 3 hydr. a fakt stačilo chvilku stát na místě s nastartovaným autem a to byl puch že jsem to musel zdechnout. Normálně to nevnímám, sednu do toho a jedu, ale dneska mi došlo, že bydlet někde u křižovatky, kde se každý ráno rozjede tisíc aut, to bych asi nechtěl... 


BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hy ... 30.9.2015/
Aféra Dieselgate, Vojtěch KOTECKÝ, analytik, Glopolis a Martin VACULÍK, technický poradce, Svět motorů
Proč ostatní automobilky mlčí ? Protože to šulej všichni
Aféra Dieselgate, Vojtěch KOTECKÝ, analytik, Glopolis a Martin VACULÍK, technický poradce, Svět motorů
Proč ostatní automobilky mlčí ? Protože to šulej všichni

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
potkali se dva logopedi, jeden navíc s bezva účesem

jinak jsem byl dneska u kluků ve škodovce a už je na to vypsaný servisní zásah,má už své označení, ale zatím to nemá asi písmeno co se s auty bude dělat


jinak jsem byl dneska u kluků ve škodovce a už je na to vypsaný servisní zásah,má už své označení, ale zatím to nemá asi písmeno co se s auty bude dělat
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI