Stránka 4 z 4

Napsal: 13 bře 2006, 01:05
od Kuba
(wallbash) Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]

Napsal: 13 bře 2006, 02:00
od dvorky1
Kuba píše:(wallbash) Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]
čoveče já jezdím s Escortem 66 Kw a zatím to jde je tam taky Lucas, ale jedno se zadřelo kuli vodě v oleji a teď jsem měnil zase protože to přestalo stratovat i za tepla. Na roztah to naskočila na jeno otočení motoru. No tak jsem dal jinýho lucase ( za 600 Kč :-)) ) no a pro jistotu jsem se mrknul na vstřiky a to co bylo pod nima to jsem teda čuměl. Původní díra do hlavy velikosti deseťáku zarostla karbonem z oleje ( podotýkám, že z vyjetýho oleje na kterej jezdím) na velikost špendlýkový hlavičky. No zapojil jsem tedy nový čerpadlo a myslel jsem že to začne trhat asvalt. jede to jako utržený. Na to starý čerpadlo jsem najel něco kolem 30 tis a řekl bych že by šlapalo dál, protože typuji tu závadu s horšíma startama na ty zakarbonovaný vstupy do hlavy. No už jsem skoro chtěl schánět novej motor, protože jsem to typoval na špatný tlaky a teď vím v čem to všechno vězelo :-)) takže pokud má někdo podobný problém stačí jen vyšroubovat vstřiky a mrknout pod ně jestli nejsou zanesený vstupy do hlavy :-) (noteeth)

Napsal: 13 bře 2006, 08:02
od tdidriver
Tak sem to nakonec dal do auta i bez benzínu, jen sem dal poměr nafty a oleje půl na půl a chytalo to bez problému i v mrazu. Mam 1,9 TD, tak uvidíme jak mu to bude svědčit i dále.

Napsal: 13 bře 2006, 08:29
od Tomas-Oaza
Kuba píše:(wallbash) Tak to je vidět, Oázo, že o tom hodně víš, když jezdíš s Feldou na friťák. Tak jestli to mícháš s naftou, tak to ještě jde. Ale při vyšším poměru friťáku či dokonce 100% provozu na něj jsi teda kaskadér !!! Felda nemá čerpadlo zn. BOSCH ale jiný ( LUCAS, CAV.... či ROTODIESEL) a tam je jinak řešena hlava, do podrobností nepůjdu...... prostě obrovský riziko že čerpadlo zničíš.
Všichni profesionální přestavovatelé LUCAS, CAV či ROTODIESEL či DELPHI z uvedeného důvodu na rostlináč nepředělávají !!![/b]

je videt co ty ctes poradne,ja sem nikde nikdy nepsal ze jeszdim na fritak,jezdim na veskery oleje prumyslovy,petrolej atd, hlavne na co jezdim je separ a kdyz neni tak tam davam ty oleje,naftou to neredim,spis petrolejem