Stránka 4 z 7

Napsal: 19 črc 2017, 23:23
od Domecek
no tom nic nehledej, z toho ti tam přece nepůjde ani šroubek

Napsal: 20 črc 2017, 08:42
od romperstromper
Byl jsem jenom zvedavej co mám doma za blok a je to AFN:-)

Napsal: 23 črc 2017, 13:05
od romperstromper
Nevíte někdo zda se da sehnat samotné gufero nebo se musí koupit nová příruba?
Popřipadě co bych měl ješte dokoupit když budu menit pouze klikovku.
Zatím mám objednáno Ložiska klikového hřídele,Šroub ojnice M8X1X44,Sada ojničních pánví
Obrázek

Napsal: 23 črc 2017, 15:43
od b707
dej celou přírubu

Napsal: 24 črc 2017, 10:57
od romperstromper
b707 píše:dej celou přírubu
mohu se zeptat poč nemůžu dat jen nové Gufero?
Nová přiruba i guferem vyjde na nějakcýh 1500kč:-)

Napsal: 24 črc 2017, 19:32
od Jirka.
No já si myslím že gufero samotné se neprodává.

Napsal: 25 črc 2017, 10:01
od b707
až to budeš měnit tak si to guferko rozeber a budeš vědět proč, nehledě na to že se samotné gufero prodává jen na stranu rozvodu, na tomhle nešpekuluj protože se stane to že převodovka + vana půjde znova dolu

Napsal: 26 črc 2017, 08:27
od romperstromper
b707 píše:až to budeš měnit tak si to guferko rozeber a budeš vědět proč, nehledě na to že se samotné gufero prodává jen na stranu rozvodu, na tomhle nešpekuluj protože se stane to že převodovka + vana půjde znova dolu
Ok díky za info koupim to i s přírubou.
Mohl bych poprosit o radu, jestli ještě něco mám vyměnit?Kliku jsem ještě neměnil, tak každou radu a připomínku uvítám.
V obrázku mám označeno co budu objednávat,tak jen jestli jsem něco nezapomel...

Předem moc děkujiObrázek

Napsal: 28 srp 2017, 17:01
od romperstromper
Tak minulý tyden jsme motor složili a namontovali.
Světe div se, ale on nastartoval:-)

Akorat se mi po 1 km jízdy rozsvitila kontrolka "emise do dílny a při vytočení motoru nad 2100 otaček se rozsvití kontrola "Chyba motoru" a auto spadne do nouzaku.(Zatím to děla pouze u 4 a 5-týho rychlostního stupně)po vypnutí motoru tato kontrola zhasne a auto jede zase normalně.Startuje krasně a při chcipnuti motoru take není problém.
ještě se mi zvýšila spotřeba cca o 0.5-1l.

Diagnostiku mám dohodnou na konec týdne.

škrtící klapku a sání jsem vyčistil.Nevíte kde jsme mohli udělat chybu?
Předtím vše šlapalo dobře.

Jinak po vyměně kliky,ložisek atd. se motor krásně ztišil.


Jen pro zajímavost
Celkem oprava vyšla na :23000kč

Klika: 5000kč
ložiska klikovky: 938kč
1x ojnice 1180kč
ojnič. lož.:2560kč
Těsnění hlavy: 800kč
gufero diferencialu: 298kč
Gufero klik.hř.:139
Gufero klik.hř.s přírubou:1396kč
olej.filtr.:156kč
mot olej :1500kč
převodovy olej:900kč
filtr olej.: 136kč
nemrznoucí směs:300kč
ojniční šrouby: 761kč
vodici lozisko spojky:210kč
komplet spojka:3020kč
4x ložiska v převodovce:3500kč
+ tesnění,fikační lepidlo na šrouby,atd

Napsal: 23 říj 2017, 11:02
od romperstromper
tak mám ještě jeden problem.nove tesnění na klikovce prosakuje.
pokud jsem se spravně dočetl tak tesnění EL430.190 by se mělo nasazovat za sucha,bohužel svou blbostí jsem ho namazal a při jízdě propouštelo olej.Znovu jsem ho tedy vyndal vše očistil a usušil, ale bohužel problém stejny.Je možne žě se tím tesnění zničilo?

Budu objednávat nove, máte nějakou radu ktere?

Předem děkuji

Napsal: 23 říj 2017, 11:09
od octaviask
ano mame..original.

Napsal: 23 říj 2017, 12:49
od romperstromper

Napsal: 23 říj 2017, 13:30
od roman1648
Ja daval nekolikrat swag nebo febi a,problem nebyl..

https://mlparts.cz/vyhledavani?search=038103171S

Napsal: 23 říj 2017, 14:06
od romperstromper
roman1648 píše:Ja daval nekolikrat swag nebo febi a,problem nebyl..

https://mlparts.cz/vyhledavani?search=038103171S
je to trošku finanční rozdíl oproti originalu:-):-)
Dává se to tedy na sucho prosím te?

Napsal: 23 říj 2017, 18:34
od roman1648
Jo ostriknu cisticem na brtdy vyfouknu a dam opatrne to tam nakroutim