
Fabia II vibrace předních brzd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Neřekl bych, že dávám autu čočku, jak jsem psal, mám rád svižnou, ale plynulou jízdu. Brzdy se kterými jsem auto koupil mi vydržely 80 tkm.jericho-3 píše:Zlatá slova, mám zato, že každy by si měl uvědomit, že továrna VÍ NEJLÉPE, co a odkud na vůz montuje..A to znamená i to, že brzdy od nějaké jiné firmy mohou u jiného vozu fungovat velmi dobře, ale tady prostě ne..Dnes má každý představu, že ví víc než ti, co to konstruovali a samozřejmě prachy jsou vždy až na prvním místě...Tohle svědectví je výborné v tom, že Jarda-k
autu dával čočku , takže zápřah komponetů nebyl jednostranný jako u plížilů, kteří auto oddělají komplet, ale brzdy jim vydrží, neboť je vlastně nepotřebují...
A až doposledka s nimi nebyl nejmenší problém. Reálnou spotřebu za celý rok mám pod 5 litry.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
slovacek.milos píše:Klidně to tak může být, ale v tom případě nechápu to, když si koupíš kotouče i desky jednoho výrobce, že to způsobí problém. Mělo by to snad být k sobě sladěno, ne?Biimbo píše:ze mě dělali taky blba, že prej vůle v náboji, znám auta kde byla taková vůle v náboji že si přesně neodhadl kudy pojedeš a nic netřepalo, znám jedo větší iveko tam když foukalo tak si měl co dělat udržet se v přímém směru, předná kola se kývali,dhfool píše: Už jsem to tu kdysi psal, že těm kecům od výrobců brzd nevěřím.
pak špatně zajeté desky a podobné kecy, ATE pasta,pískání,
kdysi jsem koupil fáčko praktik za pár tisícovek jedu domů netáhlo žralo jak kráva smrad vylezu, desky nekouřily a kotouče svítili jak lampion, normál červená barva, a nic s volantem netřepalo,
udělal jsem si den času z nahromážděného odpadu udělal test měnil a měnil a je to jen v deskách nikde jinde, přehřejou blbě kotouč a začne třepat volant,
neumím to nějak vědecky zdůvodnit ale tak to je
Nebo je výrobce padlej na hlavu, případně nedělá provozní testy a pak prodává destičky který se ke kotoučům nehodí?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
to vieš.... uz sme to tu niekde riešili, 2-3 druhy obložení ATE na rovnaké auto!!! iné potlače, iná zmes...jedny mali skosený nábeh, druhé nie.
To isté kotúče...
výrobcovia majú viacero fabrík ....niečo sa prekupuje, nie každý vyrába všetko...
nemyslím si, že tu prebiehajú nejake špeciálne testy čo k čomu....
dávno je to jeden velký bordel!
To isté kotúče...
výrobcovia majú viacero fabrík ....niečo sa prekupuje, nie každý vyrába všetko...
nemyslím si, že tu prebiehajú nejake špeciálne testy čo k čomu....
dávno je to jeden velký bordel!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="octaviask"]
To isté kotúče...
právě kotouče na dobrých deskách jsme zkoušeli několik i žiletky a nic netřepalo samoška pokud byl rovný a propadlý jak psali přední výrobci že dáváme kotouče na volné náboje a vymalou se tam místa pak to třepe je taky blbost protože propadlý prorezlý kotouč kope do pedálu a volant to necítí,
a celý tento bordel zastřušují výrobci desek protože z toho jejich označení vlastně nikdo nic neví
To isté kotúče...
právě kotouče na dobrých deskách jsme zkoušeli několik i žiletky a nic netřepalo samoška pokud byl rovný a propadlý jak psali přední výrobci že dáváme kotouče na volné náboje a vymalou se tam místa pak to třepe je taky blbost protože propadlý prorezlý kotouč kope do pedálu a volant to necítí,
a celý tento bordel zastřušují výrobci desek protože z toho jejich označení vlastně nikdo nic neví
[quote="octaviask"][quote="Jarda-k"] Jak říká jeden z fachamnů, co má u nás na starosti materiálový výběr - litina, aby byla dobrá, musí pět let ležet na mrazu a dešti v kopřivách. Pak z ní vytočíš kotouč a ten se ani nehne.
Ten fachman věděl o čem mluví, firma Praga /patrně i jiné/ dávali odlité bloky ven na déšť , aby litina vyzrála a stala se homogenní a pevnou..Až pak šla do výroby. Samozřejmě tehdy se motory neměnily jako kšandy ...
Ten fachman věděl o čem mluví, firma Praga /patrně i jiné/ dávali odlité bloky ven na déšť , aby litina vyzrála a stala se homogenní a pevnou..Až pak šla do výroby. Samozřejmě tehdy se motory neměnily jako kšandy ...

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
jericho-3 píše:octaviask píše:Máš pravdu . Niekedy v osemdesiatych rokoch obchoďáci švajčiarskej firmy OERLIKON boli u nás vo fabrike a chceli kúpiť frémy strojov ktoré vyrobili a dodali pred vojnou . Išlo im iba o ten kus starej a stabilnej liatiny .Jarda-k píše: Jak říká jeden z fachamnů, co má u nás na starosti materiálový výběr - litina, aby byla dobrá, musí pět let ležet na mrazu a dešti v kopřivách. Pak z ní vytočíš kotouč a ten se ani nehne.
Ten fachman věděl o čem mluví, firma Praga /patrně i jiné/ dávali odlité bloky ven na déšť , aby litina vyzrála a stala se homogenní a pevnou..Až pak šla do výroby. Samozřejmě tehdy se motory neměnily jako kšandy ...
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Niekedy okolo roku 1980 so predal renault 12 , ktorý mal predné kotúče nevetrané a zodraté boli ako žiletky . Ak bola platnička zodratá na polovicu , prepadla okolo kotúča . Napriek tomu ani náznak chvenia volantu , alebo kopanie brzdového pedálu . Zdá sa že mám šťastie , lebo problémy so zvlnenými kotúčmi som nikdy nemal na žiadnom s mojích aut .
Prikláňam sa k názoru , že prvotnou príčinou zvlnenia kotúčov je prílišné uťahovanie kolies , ktoré deformuje náboj kola . Kamarátovi v pneuservise tak utiahli maticu na kole , že nešla povoliť ani krížom s metrovou trubkou a pomohlo iba preseknutie matice .
Prikláňam sa k názoru , že prvotnou príčinou zvlnenia kotúčov je prílišné uťahovanie kolies , ktoré deformuje náboj kola . Kamarátovi v pneuservise tak utiahli maticu na kole , že nešla povoliť ani krížom s metrovou trubkou a pomohlo iba preseknutie matice .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Máme doma litinovou pánev skeppshult ze surové litiny a ze začátku se na tom všechno připejkalo. Po pár použitích se to srovnalo a s každým dalším týdnem bych řekl že se na ní dělá líp a líp.
To normalizační žíhání by se mělo dělat u surového odlitku kotouče a po opracování by se už by nemělo docházet k žádným vnitřním změnám materiálu.
To normalizační žíhání by se mělo dělat u surového odlitku kotouče a po opracování by se už by nemělo docházet k žádným vnitřním změnám materiálu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
V tom pripade musi kotuc kopat okamzitesenioring1 píše:Prikláňam sa k názoru , že prvotnou príčinou zvlnenia kotúčov je prílišné uťahovanie kolies , ktoré deformuje náboj kola . Kamarátovi v pneuservise tak utiahli maticu na kole , že nešla povoliť ani krížom s metrovou trubkou a pomohlo iba preseknutie matice .

kedze vinu zvaluješ na už krivé podložie pod kotúčom.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Ano , kopaloctaviask píše:V tom pripade musi kotuc kopat okamzitesenioring1 píše:Prikláňam sa k názoru , že prvotnou príčinou zvlnenia kotúčov je prílišné uťahovanie kolies , ktoré deformuje náboj kola . Kamarátovi v pneuservise tak utiahli maticu na kole , že nešla povoliť ani krížom s metrovou trubkou a pomohlo iba preseknutie matice .
kedze vinu zvaluješ na už krivé podložie pod kotúčom.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Taky se přikláním k tomu, že je u těchto druhovýrobních kotoučích něco v postupu výroby ošizeno.Biimbo píše:Máme doma litinovou pánev skeppshult ze surové litiny a ze začátku se na tom všechno připejkalo. Po pár použitích se to srovnalo a s každým dalším týdnem bych řekl že se na ní dělá líp a líp.
To normalizační žíhání by se mělo dělat u surového odlitku kotouče a po opracování by se už by nemělo docházet k žádným vnitřním změnám materiálu.
Nedovedu si totiž představit, jak by se originálních kotoučích nějaká pětiletá stabilizační odpočinková doba praktikovala.
Destičky k tomu ale taky asi přispěly a to tím, že se v nich omezuje obsah mědi a dalších kovů. Je klidně nožný, že nové složení materiálu destiček kotouč více tepelně namáhá: http://www.auto.cz/brzdy-ferodo-eco-fri ... zdy-107024
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002