Stránka 4 z 7

Napsal: 18 dub 2019, 08:00
od Tomas.cz
NOVON píše:Ahoj chlopi,podařilo se mi sehnat upravenou jednotku v Bosch servisu na 84 kw,kroutak nevim.Dal jsem ji do stribrne ofce No rozdíl ve výkonu je opravdu znát,auto zrychluje takřka okamžitě,není tak tupé jako serie AGR.Ani to nijak nehulí.Jen co jsem si vsimnul na Vagu,tak váha ukazuje kolem 850 i na volnobeh a dávka paliva je 2.6/2.8 mg u zahřateho motoru a v kanálu 015 skáce 0.0-0.4.Vzdycky jsem to daval na 3.4-3.6 mg a tehdy se dávka drzela v kanalu 015 na 0.4 l/h.
Uvazuju,ze tu dávku poladím,ať mi ukazuje dobře palubák,bo za 4.3 na sto to asi fakt nejezdí.Pak dotaz na tu hodnotu z váhy,je to tak po chipu normální?
Díky moc
Pokud váha ukazuje 850 i na volnoběh je softem udělaný egr off.

Napsal: 18 dub 2019, 08:13
od Source
850 ? to je celkom too much na EGR off nie ? ja mám EGR off aj softom a na volnobeh mám cca 450

Napsal: 18 dub 2019, 13:23
od toefuk
Asi myslel hodnotu z druheho okna, nie tretieho.

Napsal: 18 dub 2019, 19:23
od NOVON
No specificka hodnota byla cca 250 mg a aktualní cca 850 mg.Nevím právě jestli je to tak u upravené jednotky normální.Těm úpravám nerozumím,tak jsem to chtel jen trochu objasnit.

Napsal: 19 dub 2019, 13:23
od toefuk
ak mas 850 v tretom okne na volnobeh tak to je dost ustrelena hodnota, nemas tam diodu miesto vahy?

Napsal: 19 dub 2019, 16:40
od NOVON
toefuk: Nemám tam diodu..Je tam váha Pierburg.Já tu upravenou jednotku koupil velice levně z bouraného auta,šoupnul ji tam a teď to zkoumám :-)
Ještě jsem si všimnul,že to při nízkých otáčkách kolem 1500 a lechtání plynu občas lehce poškubává..Jasně,může být chyba i jinde,ale s původní jednotkou to nedelalo.

Napsal: 19 dub 2019, 17:17
od toefuk
mozno je tam linearizacia na inu vahu alebo nieco zmrsene, ale 850mg vzduchu na volnobeh 1.9 neskonzumuje.

Napsal: 19 dub 2019, 19:10
od NOVON
toefuk píše:mozno je tam linearizacia na inu vahu alebo nieco zmrsene, ale 850mg vzduchu na volnobeh 1.9 neskonzumuje.
Mel jsem to napichle a hodnota váhy po proslapnuti plynu na míste klesá,z čehož jsem v pitchi uz úplně..Proste pozadavek stoupa a aktualni hodnota klesá..
Jo a k té "jiné váze",bylo to na AGR z roku 97,jeste s tou starou váhou Pierburg.

Napsal: 19 dub 2019, 19:27
od Tomas.cz
Čísla jednotek jsou stejné?

Napsal: 19 dub 2019, 20:12
od NOVON
Tomas.cz: No čísla jo,jen se lišily koncová písmena.
Je to jednotka z mého bývalého auta,ktere jsem pred 3 roky prodal..Podle me to nejak souvisí s tou úpravou jednotky,jen netuším co a jak se tam vlastne upravuje v tom softu.

Napsal: 19 dub 2019, 20:16
od Tomas.cz
Tak napiš které tam bylo a které jsi tam dal, třeba na něco přijdeme.

Napsal: 20 dub 2019, 10:50
od NOVON
Tomas.cz: Tak ze původně tam byla jednotka 038 906 018 GM (rok 2000) a teď tam mám 038 906 018 AG
(rok 1997).

Nastavil jsem dávku na 3.4-3.6 mg (bylo tam 2.6 při zahřatem motoru) a už to nepoškubává v nízkých otáčkach.

Napsal: 20 dub 2019, 10:54
od Source
Tú dávku by som možno ešte mierne posunul tak na 4,2 - 4,4

Napsal: 20 dub 2019, 13:15
od mecKo
Source píše:Tú dávku by som možno ešte mierne posunul tak na 4,2 - 4,4
Dôvod ?

Napsal: 20 dub 2019, 13:27
od Source
Pretože, niekde tu v téme spomínal, že mu ide aj stále o spotrebu a pýtal sa na to či nie je potrebené kalibrovať palubák, a príde mi, že keď mu to pri 2,6 šklbalo tak 3,4 je ešte celkom bohatá zmes, preto by som ju mierne ešte ochudobnil, just my opinion