Stránka 4 z 4
Napsal: 01 srp 2019, 10:10
od Kurubus
martinsidlo píše:Kurubus píše:martinsidlo píše:No,mě ATD spojka drží vpohodě 380Nm a 170Ps již 100tis km. Výkon využívám při normálním jízdě po městě.
Můžu vědět, co vše jste na ATD udělal?

abych věděl, jestli to dělám aspoň trochu dobře..
Jenže já mám jen spojku.
Jak jen spojku? Jakože ATD v sérii na 170 PS? 😂
Napsal: 01 srp 2019, 10:11
od martinsidlo
Jo,to už tady bylo. S prázdou nádrží to jezdí takhle rychle. Ale dáš tam 5 litrů do nádrže a HTP tě udolá.
Napsal: 01 srp 2019, 10:12
od martinsidlo
Kurubus píše:martinsidlo píše:Kurubus píše:
Můžu vědět, co vše jste na ATD udělal?

abych věděl, jestli to dělám aspoň trochu dobře..
Jenže já mám jen spojku.
Jak jen spojku? Jakože ATD v sérii na 170 PS? 😂
Já nemám ATD motor ale ASV. Spojka je ATD.
Napsal: 01 srp 2019, 10:27
od Romaneek
Kurubus píše:Romaneek píše:Řešil jsem na mé v podstatě to samé co ty.
HDS se chová stejně jako origo jen ti bezpečně udrží daleko větší krouťák..
Sériový coler nad 130ps je podle mě blbost zejména v létě se ti to bude péct..
Ale, co brzdy? Máš vpředu origo 256mm?
Protože ať jsem zkoušel sebelepší kotouče i desky tak stejně byli slabé a po přestavbě na 288mm nebe a dudy 🙂
Do cooleru se mi teď nechce cpát dalších 15 tisíc.. :/ Hold budu jezdit jen v zimě, 😂😂
Hale brzdy jsem zatím neřešil. Naopak, to teď nějak přestalo brzdit.. Takže je budu řešit. Ale bude problém v zadních brzdicich.
Až by to mělo ty koně, tak samo že budou na řadě brzdy

akorát nevím, 288mm do R15 nenacpu ne? Nebo jo? Jinak to jsou brzdy z RS?
Můj první cooler byl nějakej čelní z Volva a i s vedením stál 2tis. Držel slušné teploty i když jsem tam měl VB a 180ps. (Na ASZ motoru už).
288 do 15" vejdou v pohodě. 312 už ne.

Napsal: 01 srp 2019, 10:40
od Kurubus
Romaneek píše:Kurubus píše:Romaneek píše:Řešil jsem na mé v podstatě to samé co ty.
HDS se chová stejně jako origo jen ti bezpečně udrží daleko větší krouťák..
Sériový coler nad 130ps je podle mě blbost zejména v létě se ti to bude péct..
Ale, co brzdy? Máš vpředu origo 256mm?
Protože ať jsem zkoušel sebelepší kotouče i desky tak stejně byli slabé a po přestavbě na 288mm nebe a dudy 🙂
Do cooleru se mi teď nechce cpát dalších 15 tisíc.. :/ Hold budu jezdit jen v zimě, 😂😂
Hale brzdy jsem zatím neřešil. Naopak, to teď nějak přestalo brzdit.. Takže je budu řešit. Ale bude problém v zadních brzdicich.
Až by to mělo ty koně, tak samo že budou na řadě brzdy

akorát nevím, 288mm do R15 nenacpu ne? Nebo jo? Jinak to jsou brzdy z RS?
Můj první cooler byl nějakej čelní z Volva a i s vedením stál 2tis. Držel slušné teploty i když jsem tam měl VB a 180ps. (Na ASZ motoru už).
288 do 15" vejdou v pohodě. 312 už ne.

Nemáš ho ještě někde schovanej? 😃 To bych bral za tu cenu. Tak já mám jen VA. Proto je podle mě zbytečný tam rvat něco na 200 koní.. 😂
Škoda, že to nejde vyřešit jako na mé staré 405 1.9 D turbo 😃 tam je cooler nahoře na motoru a vůbec se nechladi.. Tak sem na něj dal cca 7 vetracku z pc a jak se hned začal chladit a ozilo to 😃
Jinak otázka na ty brzdy

stačí vyměnit jen kotouče, desky a třmeny? Nebo se musí sehnat celý těhlice?
Napsal: 01 srp 2019, 10:51
od Romaneek
Já ho prodal asi před dvěma roky za 1500 i s vedením. Ale už jsem jej kupoval poměrně jetý, ovšem funkční..
Musíš i těhlice, sem tam se objeví komplety na bazoš apod. počkej si...
Napsal: 01 srp 2019, 13:12
od Kurubus
Romaneek píše:Já ho prodal asi před dvěma roky za 1500 i s vedením. Ale už jsem jej kupoval poměrně jetý, ovšem funkční..
Musíš i těhlice, sem tam se objeví komplety na bazoš apod. počkej si...
Abych se nespletl, je nějaké poznávací znamení těch tehlic? Abych nekoupil ty co tam mám 😂 Z Octavie jsou stejné?
Napsal: 01 srp 2019, 13:20
od Romaneek
Já dával normálně z FRS , ale třeba ti někdo napíše že pasují i z platformy O1 ASZ. To jsem neřešil. Nebo zkus pohledat zde na fóru, někde to tu určitě bude

Napsal: 01 srp 2019, 13:22
od martinsidlo
Z OI nejdou. Jedině FRS.
Napsal: 01 srp 2019, 14:11
od Kurubus
Děkuji, budu shánět tehlice a komplet brzdy z FRS

Spojka se uvidí, jestli zvládne lazeni a pár km.
Ještě otázka, co zvládne motor ATD? Kdybych vyřešil větší cooler - to co prodávají na FRS (dostanu ho do nárazníku?) a fouknul bych to na cca 170 koní, co odejde jako první?

Jinak děkuji za všechny rady

Napsal: 01 srp 2019, 15:02
od Source
Ale na tehlicu z FRs pasuje už brzdič z OI RS čiže ak zoženieš tehlicu tak vieš dať aj brzdy 312mm (ak sa teda nemylim, myslim ze sa to tu uz riesilo)
Napsal: 01 srp 2019, 16:03
od Romaneek
Ano, těhlice i brzdiče i desky jsou pro 288mm i 312mm stejné, liší se jen držák brzdiče a kotouče. Ale kvůli 15"kolům jsou na Fabii ideální ty 288mm. Jinak by musel sehnat obě sady 16"..