Šípáky s otevřenejma drážkama prostě hučej. Pokud jsi jim trošku "pomoh", tak se s tím smiř a začni jezdit normálně. Vono se to po 10.000km vojede a srovná do normálu. Podstatou je ale správná geometrie. Tu sis moh těma prasárnama, zvlášť pokud byly dělaný na suchu, rozhodit.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Já vím, že je nepříjemné když to hučí, ale ty gumy vypadají dobře a patří podle testů k nejlepším. Je škoda je vyhodit. Počkej chvíli jak se to vyvine. Vibrace určitě nebudou.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Minulý týden jsem měnil letní za zimní komplety na Audi TT, letní 235mm byly vzadu dost ojeté a zevnitř v pravidelných intervalech pila, no zadek hučel jako s ko ložiskama.
Nasadil jsem zimní 225mm, s tím že ojetější ( Conti WinterCotact ) šly dozadu, vzorek tak 50% a v autě pěkně ticho.
Když vidím ty gumy na fotce, tak na čelní pohled vypadají pěkně, šly by je vyfotit ještě z boku?
Nedotýkají se ty gumy něčeho ? Jako třeba uvolněný plastový podběh pod který za jízdy foukne vítr a on se odchlípne od kastle a dře o gumu ?
Na otcově koktě zase servisák idiot blbě nasadil kabel k čidlu ABS do těch držáků a kabel byl napružený směrem ke gumě, taky to hučelo teda spíš bzučelo a než jsme zjistili čím to je tak byl kabel prodřený.
Mě třeba upadl jeden šroubek u předního podběhu a opět náporem větru se ve vyšších rychlostech ozývalo hučení, než jsem plast prodřel. Při stání na místě vypadalo vše OK, to jen ten tlak větru dělal problémy.
Konečně i málo utažený ložisko náboje umí dělat pěkný kravál.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Pro mě naprosto aktuální téma, tak sem přidám pár mouder...Podotýkám Fabia 1 combi 1,2HTP rv 2005....Koupil jsem ji letos, takže na jaře jsem dal fungl nové letňáky Fulda)...Už když jsem ji kupoval, tak jsem věděl, že jsou KO přední ložiska, takže rovnou jsem dal nové FAG a naprostá pohodička a klid a mír...přišel listopad a já nasadil sadu fungl nových pneumatik Hankook a málem mi spadla brada...hučení jak svině a obzvláště mi přijde, že zezadu...Tak jsem hluboce meditoval a teoretizoval a dospěl k závěru, že když mohly být KO ty přední ložiska (najeto 100tis km, ale rok stála v kopřivách) tak budou načaté i ty zadky a ten šipkovitý dezén je prostě umí rozvibrovat a tak hučí...zvednul jsem zadek a točil koly...pravé jen jemňoulinké šustění a levé trošku víc a hlavně tam bylo slyšet takové jakoby zaškobrtnutí...takže hurá nový náboj FAG na levý zadek a světe div se.....hučí to jak svině dál...vyhozené peníze...850 Kč - ještě že jsem si to dělal sám a je to práce na půl hoďky...no a teď k těm Continental 860...mám je na Octávii 1 v podpisu. Kupoval jsem je před pěti lety nové a naprosto tichoučké...teď jsem je kupoval fungl nové na máminu C3 - naprosto tichoučké....takže jsem si začal vyčítat, že jsem na té Fábii šetřil a nevzal jsem je...no a teď vidím, že to také není vždy 100%...jinak dávat čočku zimáků je fakt kravina - vlastní zkušenost při "zahořování" destiček + kotoučů na mém bývalém Citroenu Saxo - Popravil jsem přední Polarisky - a to pak hučelo opravdu pekelně - jsem prvně ani nevěděl, co se stalo a co je s nápravou - pak mi to došlo
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Ano moja blbost uznavam, brzdil som zo 140 na 0 viac krat, to podla mna ale gumy znasali OK.
Dorazilo ich brzdenie na rucnej brzde, kedy som pogumoval asfalt...
Kazdy sa uci na vlastnych chybach, uz to nikdy urcite nespravim.
Presiel som po prehodeni lavej a pravej zadnej pneu na diskoch asi 100km a hluk sa dramaticky znizil, ked pustim radio ani ich nepocujem, problem ale je, ze malokedy mam zapnute radio.
Tuto sezonu ich teda nechavam na aute, snad sa same zjazdia, idealne by ich bolo dat dopredu, ale neznesiem nejake vibracie vo volante, pojazdim na nich aspon 1000km a mozno potom ich dam dopredu.
Dik za rady pani.