Fabia 1 BME - špatný první ranní start VYŘEŠENO!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33779
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pořád jsem na začátku...dělá to to samé...kde může být problém? Ve filtru těžko...předchozí MANN 4BARY, nyní origo VW UFI 3BAR a projevuje se to naprosto, ale opravdu naprosto stejně...kde se může ještě ztrácet tlak z čerpadla? samotné jen s připojeným manometrem okamžitě vystřelí na 3,8
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Kde to měříš a čím to měříš? Já to kdysi zkoušel měřit na liště obyč manometrem na duše, za dvě měření měřil nesmysly. A už se nikdy nesrovnal. Nulu ukazoval správně... Ten tlak tam musí být hned jak zapneš klíček a než začneš startovat, jinak je to o ničem. Vyndej lištu se vstrikama a nech ti někdo zastartuje, jestli pěkně práší všechny. Nenatankoval jsi nějaký utrejch? Když odpojíš teplotní čidlo nezlepší se to? Nejsou přehozený trubky na filtru nebo na čerpadle? Mám na mysli modrá s černou.
Taky jsem se setkal, že byla dírka v takové té vrapované hadici mezi čerpadlem a víkem na nádrži, ze kterého jdou trubky do filtru. A tadyma se ztrácel tlak. Ale to bylo vidět na manometru, po vypnutí klíčku se tlak okamžitě ztratil a na jedno otočení klíčku se to nedotlakovalo.
A stále jsem přesvědčený že by měl být u tohoto motoru filtr 4bary.
Taky jsem se setkal, že byla dírka v takové té vrapované hadici mezi čerpadlem a víkem na nádrži, ze kterého jdou trubky do filtru. A tadyma se ztrácel tlak. Ale to bylo vidět na manometru, po vypnutí klíčku se tlak okamžitě ztratil a na jedno otočení klíčku se to nedotlakovalo.
A stále jsem přesvědčený že by měl být u tohoto motoru filtr 4bary.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33779
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud připojíš tlakoměr na čerpadlo tak tam musí střelit 7, 3.8 je opravdu málo, ztráta tlaku je třeba prasklá hadička od čerpadla, pak z té malé dírečky na čerpadle stříká palivo, ta de zaslepit, nebo měnič čerpaddla neutáhne sponu, na trbku namotá izolačku a narve hadičku,OťasTDi píše:.kde se může ještě ztrácet tlak z čerpadla? samotné jen s připojeným manometrem okamžitě vystřelí na 3,8
Síce som celé vlákno nečítal dôkladne ale:
1. Skúsil by som ešte druhý manometer, tie merania čo popisuješ sú dosť chaotické
2. Overiť podľa VIN aký filter tam patrí, na 99% 4bar (na začiatku si ale písal že to máš overené)
3. Ak sa rýchlo stráca tlak tak vybrať lištu a pozrieť vstreky (ako sú na tom adaptácie zmesi na voľnobeh?)
4. Snímač vačky si teda vymenil alebo nie? (ten sa presne takto správa)
5. Ventil odvetrania nádrže je OK?
6. Overiť či nebol upgrade sw na toto
1. Skúsil by som ešte druhý manometer, tie merania čo popisuješ sú dosť chaotické
2. Overiť podľa VIN aký filter tam patrí, na 99% 4bar (na začiatku si ale písal že to máš overené)
3. Ak sa rýchlo stráca tlak tak vybrať lištu a pozrieť vstreky (ako sú na tom adaptácie zmesi na voľnobeh?)
4. Snímač vačky si teda vymenil alebo nie? (ten sa presne takto správa)
5. Ventil odvetrania nádrže je OK?
6. Overiť či nebol upgrade sw na toto
Pokusím se na vše odpovědět:
1. JozefC ano po otevření vrní a pak po prvním otočení klíčku....takže el je v cajku
2.Marek001 Tlakoměr na palivo Geko, snímač vačky jsem neměnil, ale má stejné hodnoty, jak když to makalo, sw vylučuji - když to do nedávna makalo, ventil odvětrání nádrže nevím jak zjistit - diag nic, adaptace na volnoběh bys mě musel trošku navést, filtr ověřit vyloženě ve škodovce můžu, ale jak píšu ty dva filtry se chovají stejně
3. slovacek.milosjsi si na 1000% jistý, že má být 7BAR - pokud ano, tak čerpadlo tedy je slabé a to je asi ten problém i když zase reguulátor stejně víc jak 3 Bary popř tdy 4 BARy nepustí...ale já mám ve předu při tom problému 1,5
4. Tomas6 Měřák na tlak paliva Geko, ne tankuji pouze na jedné Benzina + vif, na čerpadle jsou origo tak jak byly z výroby a když to makalo jak mělo a na filtru, pokud je modrá vracečka uprostřed tak taky ne...můžu doložit fotkou, po vypnutí klíčku jsem tlak neměřil....ale optětovné starty jsou naprosto v pořádku.......teplotní čidlo jsem nezkoušel ale udělám to...nicméně hodnotama dle vagu je ok
1. JozefC ano po otevření vrní a pak po prvním otočení klíčku....takže el je v cajku
2.Marek001 Tlakoměr na palivo Geko, snímač vačky jsem neměnil, ale má stejné hodnoty, jak když to makalo, sw vylučuji - když to do nedávna makalo, ventil odvětrání nádrže nevím jak zjistit - diag nic, adaptace na volnoběh bys mě musel trošku navést, filtr ověřit vyloženě ve škodovce můžu, ale jak píšu ty dva filtry se chovají stejně
3. slovacek.milosjsi si na 1000% jistý, že má být 7BAR - pokud ano, tak čerpadlo tedy je slabé a to je asi ten problém i když zase reguulátor stejně víc jak 3 Bary popř tdy 4 BARy nepustí...ale já mám ve předu při tom problému 1,5
4. Tomas6 Měřák na tlak paliva Geko, ne tankuji pouze na jedné Benzina + vif, na čerpadle jsou origo tak jak byly z výroby a když to makalo jak mělo a na filtru, pokud je modrá vracečka uprostřed tak taky ne...můžu doložit fotkou, po vypnutí klíčku jsem tlak neměřil....ale optětovné starty jsou naprosto v pořádku.......teplotní čidlo jsem nezkoušel ale udělám to...nicméně hodnotama dle vagu je ok
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33779
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="OťasTDi"]
3. slovacek.milosjsi si na 1000% jistý, že má být 7BAR - pokud ano, tak čerpadlo tedy je slabé a to je asi ten problém i když zase reguulátor stejně víc jak 3 Bary popř tdy 4 BARy nepustí...ale já mám ve předu při tom problému 1,5
nejsu si jistý, 7 bar, se mi tam plete hodnota co máš odsávačku provozních kapalin ta natlačí 7 tam jsem si na 1000 jisty a ted nevím jestli se mi to neplete,
3. slovacek.milosjsi si na 1000% jistý, že má být 7BAR - pokud ano, tak čerpadlo tedy je slabé a to je asi ten problém i když zase reguulátor stejně víc jak 3 Bary popř tdy 4 BARy nepustí...ale já mám ve předu při tom problému 1,5
nejsu si jistý, 7 bar, se mi tam plete hodnota co máš odsávačku provozních kapalin ta natlačí 7 tam jsem si na 1000 jisty a ted nevím jestli se mi to neplete,
2.Marek001 Tlakoměr na palivo Geko, snímač vačky jsem neměnil, ale má stejné hodnoty, jak když to makalo, sw vylučuji - když to do nedávna makalo, ventil odvětrání nádrže nevím jak zjistit - diag nic, adaptace na volnoběh bys mě musel trošku navést, filtr ověřit vyloženě ve škodovce můžu, ale jak píšu ty dva filtry se chovají stejně
K tomu snímaču vačky, ako myslíš že má rovnaké hodnoty meral si ho osciloskopom? Ventil odvterania vyber a skús či drží podtlak, adpatácie si pozri najlepšie nejakou obyčajnou OBD diahnostikou či sú plus alebo mínus.
Nekvalitný benzín to si asi vylúčil. Prípadne zmerať úbytok napätia pri štarte to vie tiež pekne potrápiť inak ma už nič nenapadá.
K tomu snímaču vačky, ako myslíš že má rovnaké hodnoty meral si ho osciloskopom? Ventil odvterania vyber a skús či drží podtlak, adpatácie si pozri najlepšie nejakou obyčajnou OBD diahnostikou či sú plus alebo mínus.
Nekvalitný benzín to si asi vylúčil. Prípadne zmerať úbytok napätia pri štarte to vie tiež pekne potrápiť inak ma už nič nenapadá.