Stránka 4 z 5

Napsal: 23 úno 2008, 15:42
od alfik
A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?

Napsal: 23 úno 2008, 16:47
od Stingray
neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......

skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........

Napsal: 23 úno 2008, 16:47
od machy1118
Je úplně jedno kam ten budík napojíš, tlak je všude stejný.

a to kmitání rafičky, by se dalo trošku omezit budíkem třeba do 3barů

Napsal: 23 úno 2008, 16:51
od cupra
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)

Napsal: 23 úno 2008, 17:19
od Rybízek
cupra píše:
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)

dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr

Napsal: 23 úno 2008, 17:36
od cupra
Rybízek píše:
cupra píše:
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)

dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr
to cidlo je tak 8 mm hrube,treba do vypustaku spravit dieru a zavit?

Napsal: 23 úno 2008, 17:48
od alfik
Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......

skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...

Napsal: 23 úno 2008, 17:51
od alfik
cupra píše:
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)
Myslim,ze nemusis robit dieru do vane.Staci ked vysrubujes cidlo tlaku oleja,spravis si tam T rozbocku.Do jedneho zavitu nasrobujes cidlo tlaku a do druheho cidlo teploty.

Napsal: 23 úno 2008, 17:54
od alfik
Rybízek píše:
cupra píše:
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)

dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr
Len aby to cidlo niekde neurazil.... :-D

Napsal: 23 úno 2008, 18:05
od Stingray
alfik píše:
Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......

skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...

jasne ved kazde turbo ma stagnacnu oblast len ked ho mas nacipovane tak sa to zdorazni a naviac vacsie turbo na motore tym padom aj vacsie stagnacne zatazenie

Napsal: 23 úno 2008, 18:55
od tomjety
tak to funguje,vložil jsem benzínový filtr mezi budík a sání a je to dobrý,
ručička se nechvěje a nejsou rezonace

to:Stingray....čip nemám,kolotoč budík kupuju,protože na jinej nemám,
a pokud jseš takovej king,tak jsi mohl rovnou napsat řešení a ne zase pár keců,jak ostatní shodit

čau

Napsal: 23 úno 2008, 20:13
od Smoke
Stingray píše:
alfik píše:
Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......

skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...

jasne ved kazde turbo ma stagnacnu oblast len ked ho mas nacipovane tak sa to zdorazni a naviac vacsie turbo na motore tym padom aj vacsie stagnacne zatazenie


co říkáš je blbost! např. GII 1.6TD (pominu elektroniku), na origo motoru (60-70k) ručička skáče ale na upraveném (90-110k) to nedělá nic. (hm)

Napsal: 23 úno 2008, 21:37
od rici.houba
tomjety píše:tak to funguje,vložil jsem benzínový filtr mezi budík a sání a je to dobrý,
ručička se nechvěje a nejsou rezonace

to:Stingray....čip nemám,kolotoč budík kupuju,protože na jinej nemám,
a pokud jseš takovej king,tak jsi mohl rovnou napsat řešení a ne zase pár keců,jak ostatní shodit

čau
...tak super!!! až udělam budík,a bude se mi ručička chvět,tak tam taky prdnu palivák!!! Díky za tip!!!

Napsal: 23 úno 2008, 22:34
od tomjety
jo jo,kdyby něco tak hoď SZ ...

Napsal: 23 úno 2008, 22:42
od rici.houba
tomjety píše:jo jo,kdyby něco tak hoď SZ ...
jojo,určo se ozvu,když budu v nesnázích...DÍKY!!! ;)