Stránka 4 z 5

Napsal: 21 črc 2008, 13:37
od roti
vcera 180 3200

Napsal: 22 črc 2008, 12:16
od lt.kubosh
Buď máš jinou převodovku nebo nevím. Měřil jsi to na climatronicu? (kanál 17rychlost, kanál 28 otáčkyx10)

BTW> Mám pocit, že to po výměně trysek jinak smrdí. Takový nasládlý smrad. S origo tryskama jsem stejný pach pozoroval za chladného počasí krátce po nastartování.
Že by zvýšené procento N2O? Ale to by na výstupu být nemělo ne? Při 600°C se rozpadá na kyslík a dusík.

Napsal: 22 črc 2008, 18:17
od Andre
Dal jsem do C4 skřín z paši B5,5 96kW, nic se pachtit nemuselo, jen na těhle převodovkách nejsou díry pro ten držák lan z podběhu do podběhu, ale jinak všechno sedí. Na 6st mám při 2000ot 110km/h 3000-165, ale je to jedna z těch kratších 6tek (kod ted nevím). Už jen po montáži 6tikvaltu auto znatelně ožilo (s origo tryskama a 5tkou to byla dost slabota).
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.

Napsal: 22 črc 2008, 19:22
od lt.kubosh
Andre> Ty jsi povyšoval AAT (85kW) ne? U tý 103kW nic extra, ale opravdu nekouří. Záběr turba pod 1800 necítím.
Na spotřebu jsem zvědav. 7,5 s origo tryskama normál po Praze. No spíš večery, takže bez extra kolon.

Napsal: 22 črc 2008, 20:29
od KaCzaba
Andre píše:Dal jsem do C4 skřín z paši B5,5 96kW, nic se pachtit nemuselo, jen na těhle převodovkách nejsou díry pro ten držák lan z podběhu do podběhu, ale jinak všechno sedí. Na 6st mám při 2000ot 110km/h 3000-165, ale je to jedna z těch kratších 6tek (kod ted nevím). Už jen po montáži 6tikvaltu auto znatelně ožilo (s origo tryskama a 5tkou to byla dost slabota).
Po montáži S764 to byl výkonový skok opravdu famozní, ale počoudí si to. Na vyšší kvalty turbo chodí už od 1500-1600 ot. A poslední nádrž byla ted spotřeba 7l ale byla to spíš delší cesta mírně svižným tempem, jinak tady na courání 8 jak prd.
a co spojak byla treba taky adekvatni k ty prevodovce a starter?nebo zustalo vse puvodni jen ta prevodovka?a kulisa na razeni?

Napsal: 22 črc 2008, 21:12
od Andre
Jj, je to AAT, 93 rok...

Tu převodovku jsem přivezl domu s tím, že budu možná muset vyrábět držáky a převařovat táhla řazení, ale nic z toho se nekonalo, vyndal jsem původní převodovku a nandal 6ku (spojka, startér, řazení, držáky, poloosy - vše původní a pasovalo)

A jak jste s tím spokojení?
To moje už dost pamatuje, ale slouží vcelku oddaně, libí se mi hlavně odhlučnění, po přetryskování už celkem solidní výkon motoru, mohlo by to líp brzdit a na auto svojí třídy mi přijde docela málo místa, nejvíc mě štve ten široký střední panel, když jedu trasu víc jak 100km, tak mám už pomalu křeče v pravé noze. Spotřební materiál je na to za celkem rozumný peníze, ale sehnat třeba dveřní lišty, nebo přední blatníky je nadliskej úkon.

Napsal: 22 črc 2008, 21:33
od lt.kubosh
Jo lišty jsou u A100 tragedie. A6 má lepší, ale jen ty horní. Ty spodní vyreznou taky.
Vadí mi skloněný okno 5. dveří u kombi. Nějvíc mě serou sedačky, prostě v nich vrže.
Přední náprava by mohla být stabilnější, ale zase vydží tisíce spokojených km, narozdíl od C5. Celkově moje druhá C4 a C5 asi přeskočím neboť "Co umí C5 umí C4 a někdy i líp." :)

Napsal: 22 črc 2008, 21:35
od Čmoud
(offtopic) známej si chce taky pořídit A6 rv 97 103kw, mohli by jste prosím napsat jak jste spokojeni, spotřebu, poruchy atd. Dík

Napsal: 24 črc 2008, 09:22
od roti
no do chorvacka (zadar) jsem s tim ujel na 3/4 nadrze, takze solidni spotreba. ted z nemecka spotreba asi 6.5l
jinak desne to kouri, ale asi je v haji vaha a dava vic nez je potreba. jinak ted delam rozvody (8.000,- material), uz to melo na kahanku a to jsem na to koukl nahodouObrázek

Napsal: 24 črc 2008, 09:26
od roti
jinak na sedacky nedam dopustit, ale nekdy jsou az moc pohodlne. sirokej stredovej panel se mi libi. jinak zatah to ma peknej. ted jsem jel ve fabii 1.4 a to je hruza!!!To zrychleni u audi je skutecne pekne
Obrázek

Napsal: 24 črc 2008, 20:28
od Andre
Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....

Napsal: 24 črc 2008, 23:47
od roti
Andre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
diky

Napsal: 25 črc 2008, 23:59
od KaCzaba
Andre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
odladit tim zpusobem aby fungovala tak jak ma puvodne,.nebo i trosku neco k lepsimu pro kone?:-D

jinak jak jsme ti porad volal ohledne tech rozvodu,bylo v haji cerpadlo nakonec.timto ti jeste jednou diky za ochotu s necim radit.diky

Napsal: 26 črc 2008, 09:26
od roti
KaCzaba píše:
Andre píše:Ta váha se dá dle potřeby odladit, sundej ten kryt a pochopíš....
odladit tim zpusobem aby fungovala tak jak ma puvodne,.nebo i trosku neco k lepsimu pro kone?:-D

jinak jak jsme ti porad volal ohledne tech rozvodu,bylo v haji cerpadlo nakonec.timto ti jeste jednou diky za ochotu s necim radit.diky
taky by me to zajimalo, dnes na to kouknu

Napsal: 26 črc 2008, 09:48
od Tomas.cz
Váha vzduchu je tady ještě na klapková s potenciometrem? :?