Nastavení táhla na turbu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže pokud to správně chápu, tak přitomhle podtlaku, co je před baňkou teď, nemohu mít baňku v žádném případě dobře nastavenou.V momentálním stavu je to tak? Provedu,jen nechápu co bude špatně když se podtlak zvýší...no to jsem zvědavý...ráno to hned zkusímgeo píše:Ale já myslím to vedení do airboxu prostě odpoj vedení atmosféra u ventilu a nech ho odpojený při stříde 20 %na volnoběh by podtlak měl být asi -0.7 a víc na bance turba jinak to chodit ani nemůže banka je správně seřízena na podtlak -0.6 tam se dotkne dorazu.
Myslel jsem že řešíš nástup turba.Pokud máš nastavenou regulaci dobře tak by se ti při podtlaku asi 0.6 mělo opřít o doraz.Takže pokud máš ty podtlak 0.5 tak se nemůže turbo nastavit na max.Je to ale jedno pokud tam ten problém změřils tak bych si ho opravil protože pokud se to ještě zhorší tak to už nepojede vůbec.
odpojil jsem hadičku do air boxu a žádná změna. Co se mělo stát s tou odpojenou hadičkou? Nevim jestli je to dobre nebo spatne, ze se nic nezmenilo.Jinak podtlak stejný při 2500 otáčkách pouhých 0,2 bar. Proto si myslím že turbo se zadřelo proto se se neotvirali lopatky. Bylo zadrene hned v úrovni červíka kde jsem musel pacce na turbu pomoct prstem.geo píše:Myslel jsem že řešíš nástup turba.Pokud máš nastavenou regulaci dobře tak by se ti při podtlaku asi 0.6 mělo opřít o doraz.Takže pokud máš ty podtlak 0.5 tak se nemůže turbo nastavit na max.Je to ale jedno pokud tam ten problém změřils tak bych si ho opravil protože pokud se to ještě zhorší tak to už nepojede vůbec.
Jinak ještě další poznatek....přítelkyně slyší při zarazeni nějaký zvuk jako by si něco odfouklo. A je to právě při těch otáčkách kdy by melo jít do baňky více podtlaku a on přitom klesá na 0,2. Já hluchý nejsem ale tento zvuk za boha neslyším.
no však , ale při zátěži to ukazuje 0,2 tak me říkej jak při takovém to podtlaku dokáže turbo prefukovat. A moje úvaha o tom, ze jsem už auto koupil se zadrenym turbem proto, ze táhlo neslo k hornímu dorazu, muže být správná? Nebo myslíš že se páčka turba při přefuku posune k hornímu dorázu? ( podle me to není možné když je tam 0,2 bar.geo píše:Ted koukám na tu tabulku a ty tam ten tlak máš tak je jasné že musí omezit proto upouští podtlak.Jen mě nejde na rozum že ventyl pustí při volnoběhu jen 0.5 na banku.
Také me napadá když tam bude jina váha než co tam má byt, bude mít vliv na podtlak? Otázka je zdali tam někdo nedal spatnou váhu. Já tam mam tu bez vnitřního tubusu je tam jen čidlo v trubce BOSCH 0 280 217 121....kamarád má také 66kw a má na váze 0 281 002 757 a tá má ještě jeden tubus a v tom teprve to čidlo. tak teď babo raď která tam má být.
Mám jen pro upřesnění 66kw ALH 2001...Tak prosím dejte vědět jakou tam mám mít váhu
Měřil jsem teď předvstřik přes vaga a mam 91. Co s tim jak moc je to zásadní pro Můj výkon motoru? Nevím co znamena na posledních 2 obrázkách to ze jednou tak skočí POZDĚ a potom DRIVE.Pajda077 píše:Tak O.K.geo píše:Jenže tobě to reguluje dobře podtlaková regulace nebudu vyžehlená s požadavkem takové drobné odchylky které hned doreguluje neřeš.



Naposledy upravil(a) Pajda077 dne 28 črc 2019, 16:01, celkem upraveno 2 x.
čím viac máš timing advanced čiže BTDC (before top dead center) tým skôr je palivo do valca vstrekované predtým ako dosiahne top dead center (nespomeniem si ako sa tomu hovorí slovensky/česky) a čím viac máš ATDC (after top dead center) tým viac je palivo vstrekované po top dead center, na voľnobeh by si mal mať okolo 1,5 BTDC, keď pozrieš TDI graf tak okolo 50,
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
bojím se ze s tim jezdím už dlouho. Má to tedy vliv na výkon který tu resim 6 měsíců? Vím že by melo byt 50. Není to o zub preskocene?Source píše:čím viac máš timing advanced čiže BTDC (before top dead center) tým skôr je palivo do valca vstrekované predtým ako dosiahne top dead center (nespomeniem si ako sa tomu hovorí slovensky/česky) a čím viac máš ATDC (after top dead center) tým viac je palivo vstrekované po top dead center, na voľnobeh by si mal mať okolo 1,5 BTDC, keď pozrieš TDI graf tak okolo 50,
Niesom v tom nejaký odborník, ale o zub preskočený by si to mal úplne mimo tolerancie, ale každopádne by som skúsil nastaviť ten počiatok vstreku, nastavuje sa to tak, že dáš dole kryt rozvodov, na čerpadlovej remenici povolíš tie 3 šróby (povolíš ich len minimálne) aby si mohol otáčať tou stredovou maticou a mierne ňou potočíś buď smerom k čelnému sklu alebo smerom k chladičom (neviem teraz z hlavy na ktorú stranu uberáś a na ktorú pridávaš) samozrejme treba to kontrolovať cez VCDS v TDI grafe
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Při zahratem motoru a za chodu motoru to štelovat?Source píše:Niesom v tom nejaký odborník, ale o zub preskočený by si to mal úplne mimo tolerancie, ale každopádne by som skúsil nastaviť ten počiatok vstreku, nastavuje sa to tak, že dáš dole kryt rozvodov, na čerpadlovej remenici povolíš tie 3 šróby (povolíš ich len minimálne) aby si mohol otáčať tou stredovou maticou a mierne ňou potočíś buď smerom k čelnému sklu alebo smerom k chladičom (neviem teraz z hlavy na ktorú stranu uberáś a na ktorú pridávaš) samozrejme treba to kontrolovať cez VCDS v TDI grafe
Tak to nevím jestli se do toho mám jebat když jsem to nikdy nedělal. Na tohle by asi laik sahat neměl. Spíš mi jde o to jestli to co tu řeším půl roku s výkonem jestli ten předvsřik má vliv na výkon.Source píše:Samozrejme štelovať to musíš pri vypnutom motore, ako by si povolil skrutky na točiacom sa čerpadle ?


