Stránka 4 z 5

Napsal: 13 bře 2009, 20:46
od milous53
potřebuji vědět, jestli je možná nějaka oprava regulačního členu na vstřikovacím čerpadle u omega 2,5 tds rok 1994. nový člen stojí asi 12000 kč. stačí jenom vyčistění ?

Napsal: 14 bře 2009, 06:52
od dvorky1
a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ

Napsal: 14 bře 2009, 13:22
od slovacek.milos
by mě taly zajímalo co to je regulační člen za 12.000, za opravu čerpadla na takovou starou šelmu jsem nikdy víc jak 5000 nedal miloš

Napsal: 14 bře 2009, 19:43
od milous53
dvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí

Napsal: 14 bře 2009, 19:48
od slovacek.milos
milous53 píše:
dvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí
a bydlíš kde miloš

tds

Napsal: 14 bře 2009, 22:54
od dr.cold
mam 525tds,mam na nem za rok bez uprav 50tis najeto,micham RO s petrolejem 4:1 a jedinou vec co jsem koupil bylo podavaci cerpadlo jinak nemam jediny problem.....

Napsal: 15 bře 2009, 09:53
od milous53
slovacek.milos píše:
milous53 píše:
dvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí
a bydlíš kde miloš
Uherské hradiště

Napsal: 16 bře 2009, 13:54
od slovacek.milos
milous53 píše:
slovacek.milos píše:
milous53 píše: Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí
a bydlíš kde miloš
Uherské hradiště
mrkni na SZ

Napsal: 04 črc 2009, 04:54
od dvorky1
zdarky tak tak nějak od září 2008 už mám najeto s baworáčkem 42tis km a motor šlape. nafta málokdy.teď aktuálně hydraulika s vyfritem půl na půl;)

Napsal: 05 črc 2009, 10:49
od slovacek.milos
dvorky1 píše:zdarky tak tak nějak od září 2008 už mám najeto s baworáčk 42tis a motor šlape. nafta málokdy.teď aktuálně hydraulika s vyfritem půl na půl;)
tak mě se to zasírá pořád jak je špička otvorové trysky usadí se karbon brání v rozprachu a motor začne kouřit čistil jsem už třikrát co 1000 km

dával jsem LTO + hadraulika, jestli mě třeba neodrbali a to LTO obsahuje taky olej, a karbonuje co jsem měl to červené LTO tak jelo OK,

dal jsem tam pětku hydrauliky, pětku nafty a zbytek LTO a zakarbonoval jsem

zkusím metylester a LTO co bude , nyní mám LTO+naftu 50/50
dávám i castrol aditivum koupil jsem litr za 450 miloš

Napsal: 05 črc 2009, 16:11
od dvorky1
jj ohledně toho karbonu ty samý problémy a proto chci s tou hydraulikou už přestat. Mám to předělaný samo doma a vše vyhřývaný, takže není problém jen na vyfrit. pokud by byla u někoho dobrá cena přijedu si :-). Mně hodně odchází žhavky. Jak se zakarbonuje střik a pak vlastně kape a jak to hoří na žhavce tak ta se upálí :-(. Na volnoběh taky nepravidelný chod. Ale teď jak jsem začal míchat s vyfritem mám pocit že to ustalo na to co jsem s tím najel bez čištění. No všechno má své :-)

Napsal: 06 črc 2009, 10:46
od slovacek.milos
dvorky1 píše:jj ohledně toho karbonu ty samý problémy a proto chci s tou hydraulikou už přestat. Mám to předělaný samo doma a vše vyhřývaný, takže není problém jen na vyfrit. pokud by byla u někoho dobrá cena přijedu si :-). Mně hodně odchází žhavky. Jak se zakarbonuje střik a pak vlastně kape a jak to hoří na žhavce tak ta se upálí :-(. Na volnoběh taky nepravidelný chod. Ale teď jak jsem začal míchat s vyfritem mám pocit že to ustalo na to co jsem s tím najel bez čištění. No všechno má své :-)
no zkusím to s vyfritem mám tam tu naftu 50/50 s castrolem a mrknu i na žhavky co karbon a láká mi ta voda mladá přinese kapačku z nemocnice tak budu blbnout ;) miloš

Napsal: 20 úno 2010, 08:41
od dvorky1
tak baworáček je zazimovanej a už čeká na jaro :-)

Napsal: 25 črc 2013, 20:44
od nneerroo
Zdravím.Tak mi pomalu korozí dosluhuje moje sierra 1.8 TD s kterou sem najel na petrolej 40 000 km (ma cerpadlo lucas!) a uvazuji o vymene za 525 TDS myslite ze na petrolej nebudou nejake zavaznejsii problemy?prece jen uz tam vede o par dratu vic nez v siere.Diky

Napsal: 25 črc 2013, 21:26
od slovacek.milos
tak nastřelil jsi na lepší třídu tam toho petroleje budeš potřebovat hodně
málo kdo to prodá v dobrém stavu spíš naleštěnou bídu s těmí nejlevnějšímy kostmi a tam se dá dobře krvácet

záleží co máš na kartě pokud má často hodnotu plastu přeju mnoho štěstí ;)