Napsal: 13 bře 2009, 20:46
potřebuji vědět, jestli je možná nějaka oprava regulačního členu na vstřikovacím čerpadle u omega 2,5 tds rok 1994. nový člen stojí asi 12000 kč. stačí jenom vyčistění ?
Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubídvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
a bydlíš kde milošmilous53 píše:Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubídvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
Uherské hradištěslovacek.milos píše:a bydlíš kde milošmilous53 píše:Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubídvorky1 píše:a kde přesně by to mělo v tom čerpadle být??mám tady doma rozebraný dvě každý od jednoho typu. Na těch fotkách je jen ten starej typ
mrkni na SZmilous53 píše:Uherské hradištěslovacek.milos píše:a bydlíš kde milošmilous53 píše: Nahoře na čerpadle, hranatá součástka - elektrická regulace dávkování paliva. Tuto poruchu mě diagnostikovali v servisu. Auto je jako bez turba, chybí množství nafty nebo přebývá vzduch z turba, je hlučné výfukové potrubí
tak mě se to zasírá pořád jak je špička otvorové trysky usadí se karbon brání v rozprachu a motor začne kouřit čistil jsem už třikrát co 1000 kmdvorky1 píše:zdarky tak tak nějak od září 2008 už mám najeto s baworáčk 42tis a motor šlape. nafta málokdy.teď aktuálně hydraulika s vyfritem půl na půl;)
no zkusím to s vyfritem mám tam tu naftu 50/50 s castrolem a mrknu i na žhavky co karbon a láká mi ta voda mladá přinese kapačku z nemocnice tak budu blbnoutdvorky1 píše:jj ohledně toho karbonu ty samý problémy a proto chci s tou hydraulikou už přestat. Mám to předělaný samo doma a vše vyhřývaný, takže není problém jen na vyfrit. pokud by byla u někoho dobrá cena přijedu si. Mně hodně odchází žhavky. Jak se zakarbonuje střik a pak vlastně kape a jak to hoří na žhavce tak ta se upálí
. Na volnoběh taky nepravidelný chod. Ale teď jak jsem začal míchat s vyfritem mám pocit že to ustalo na to co jsem s tím najel bez čištění. No všechno má své