Stránka 4 z 6
Napsal: 03 kvě 2009, 19:00
od TDIfun
Toledak píše:no jestli můžu přilít líh do ohně, tak Cimbu bych se vyhnul sakra velkým obloukem.Měl jsem od nich čip v Oktávce, nechal ho tam udělat minulý majitel, dal za něj 14 tis.!!!A výsledek?Děs běs!Je to banda patlalů, kteří nakupují softy z maďarska, od jim podobného patlály.Nechce se mi moc rozepisovat všechny chyby v jejich softu, bylo by to spíš na knihu, než na příspěvek.Jen něco málo, na turbu bylo přidáno 14%!!!! a v dalších mapách to bylo oblbnuto, aby motor nepadal do nouzáku, podobně bych mohl pokračovat.
Ja tady delal jednu oktavii 81kw a tu chipoval Cimbal a ani mu neprislo divne ze to moc nejede i kdyz ma naftu na max a tlak turba 1.35 bar. Vono tam totiz byly trysky z 66KW TDI . Ted uz to jede jinak.

nove trysky a softwer.
Napsal: 03 kvě 2009, 19:28
od Toledak
TDIfun píše:Toledak píše:no jestli můžu přilít líh do ohně, tak Cimbu bych se vyhnul sakra velkým obloukem.Měl jsem od nich čip v Oktávce, nechal ho tam udělat minulý majitel, dal za něj 14 tis.!!!A výsledek?Děs běs!Je to banda patlalů, kteří nakupují softy z maďarska, od jim podobného patlály.Nechce se mi moc rozepisovat všechny chyby v jejich softu, bylo by to spíš na knihu, než na příspěvek.Jen něco málo, na turbu bylo přidáno 14%!!!! a v dalších mapách to bylo oblbnuto, aby motor nepadal do nouzáku, podobně bych mohl pokračovat.
Ja tady delal jednu oktavii 81kw a tu chipoval Cimbal a ani mu neprislo divne ze to moc nejede i kdyz ma naftu na max a tlak turba 1.35 bar. Vono tam totiz byly trysky z 66KW TDI . Ted uz to jede jinak.

nove trysky a softwer.
takže také nemůžeš o Cimbu napsat nic hezkého, co?

Napsal: 03 kvě 2009, 20:21
od cupra
Toledak píše:TDIfun píše:Toledak píše:no jestli můžu přilít líh do ohně, tak Cimbu bych se vyhnul sakra velkým obloukem.Měl jsem od nich čip v Oktávce, nechal ho tam udělat minulý majitel, dal za něj 14 tis.!!!A výsledek?Děs běs!Je to banda patlalů, kteří nakupují softy z maďarska, od jim podobného patlály.Nechce se mi moc rozepisovat všechny chyby v jejich softu, bylo by to spíš na knihu, než na příspěvek.Jen něco málo, na turbu bylo přidáno 14%!!!! a v dalších mapách to bylo oblbnuto, aby motor nepadal do nouzáku, podobně bych mohl pokračovat.
Ja tady delal jednu oktavii 81kw a tu chipoval Cimbal a ani mu neprislo divne ze to moc nejede i kdyz ma naftu na max a tlak turba 1.35 bar. Vono tam totiz byly trysky z 66KW TDI . Ted uz to jede jinak.

nove trysky a softwer.
takže také nemůžeš o Cimbu napsat nic hezkého, co?

myslim ze nie,ale ja nemam ani o bit poweru dobre referencie...(hoci nie priamo z chipovanim,ale asi 2 roky dozadu sme sa pytali s kamosom ze ci nachipuju hondu VTEC a no problem...proste pripadalo mi ze nachipuju vsetko...

Napsal: 03 kvě 2009, 21:33
od toby66kw
TDIfun píše:Toledak píše:no jestli můžu přilít líh do ohně, tak Cimbu bych se vyhnul sakra velkým obloukem.Měl jsem od nich čip v Oktávce, nechal ho tam udělat minulý majitel, dal za něj 14 tis.!!!A výsledek?Děs běs!Je to banda patlalů, kteří nakupují softy z maďarska, od jim podobného patlály.Nechce se mi moc rozepisovat všechny chyby v jejich softu, bylo by to spíš na knihu, než na příspěvek.Jen něco málo, na turbu bylo přidáno 14%!!!! a v dalších mapách to bylo oblbnuto, aby motor nepadal do nouzáku, podobně bych mohl pokračovat.
Ja tady delal jednu oktavii 81kw a tu chipoval Cimbal a ani mu neprislo divne ze to moc nejede i kdyz ma naftu na max a tlak turba 1.35 bar. Vono tam totiz byly trysky z 66KW TDI . Ted uz to jede jinak.

nove trysky a softwer.
1,35bar

měl kliku že mu turbo neudělalo pá pá

Napsal: 04 kvě 2009, 00:08
od JasteR
Uz ma nekdo Octavii RS TDi od Cimbu na tech udavanych 240 koni ?
...to asi jeli s nakou limitededition RS s 200konma v serii jak tvrdi

Napsal: 04 kvě 2009, 08:36
od Holo
Fabiator,chod za Branom H.odporucam....urcite to nebudes lutovat
Napsal: 04 kvě 2009, 19:10
od fabiátor
Holo píše:Fabiator,chod za Branom H.odporucam....urcite to nebudes lutovat
Nevim kdo je Brano H., ale diky, uz mam upravu toho v podpisu od mistra vsech ladicu Reeshy a jsem maximalne spokojen. Jak s pristupem tak s vysledkem.
Napsal: 04 kvě 2009, 19:15
od miš
fabiátor píše:Holo píše:Fabiator,chod za Branom H.odporucam....urcite to nebudes lutovat
Nevim kdo je Brano H., ale diky, uz mam upravu toho v podpisu od mistra vsech ladicu Reeshy a jsem maximalne spokojen. Jak s pristupem tak s vysledkem.
Toto trvalo

Napsal: 05 kvě 2009, 07:51
od Holo
fabiátor píše:Holo píše:Fabiator,chod za Branom H.odporucam....urcite to nebudes lutovat
Nevim kdo je Brano H., ale diky, uz mam upravu toho v podpisu od mistra vsech ladicu Reeshy a jsem maximalne spokojen. Jak s pristupem tak s vysledkem.
Brano H. a Reesha su jediny na slovensku a v cechach ktory sa svojmu remeslu rozumeju...asi tak
Napsal: 05 kvě 2009, 13:15
od tomáš karbus
Znám i spoustu jiných, kteří tomu velice slušně rozumějí, ale skutečně jen pár lidí dokáže postavit opravdový závodní stroj.
Napsal: 05 kvě 2009, 21:43
od Toledak
[/quote]myslim ze nie,ale ja nemam ani o bit poweru dobre referencie...(hoci nie priamo z chipovanim,ale asi 2 roky dozadu sme sa pytali s kamosom ze ci nachipuju hondu VTEC a no problem...proste pripadalo mi ze nachipuju vsetko...

[/quote]
V čem je problém???Vždyť už jsem to psal, oni si mapy dělají samy, takže stačí z jednotky dostat origo mapu a pak už "jen" stačí dopočítat mapu novou a tu nahrát zpět.
Napsal: 06 kvě 2009, 07:40
od subz3ro_tdi
Toledak: celkom by ma zaujimalo ako niekto dopocitava mapu, ku ktorej nema DAMOS, popisky nic.... proste nemoze mat ani sajn co je X-ova a co Y-ova osa a vyjadrenim akej funkcie ta mapa je

Vsetko stoji $$$, hlavne know-how pre upravu novych riadiacich jednotiek a ako spominal cupra - specialne japonske motory, kde nie je take zazemie ako maju europske auta. Ale slubit sa da vsetko... hlavne aby bol zakaznik spokojny

Napsal: 06 kvě 2009, 08:54
od cupra
subz3ro_tdi píše:Toledak: celkom by ma zaujimalo ako niekto dopocitava mapu, ku ktorej nema DAMOS, popisky nic.... proste nemoze mat ani sajn co je X-ova a co Y-ova osa a vyjadrenim akej funkcie ta mapa je

Vsetko stoji $$$, hlavne know-how pre upravu novych riadiacich jednotiek a ako spominal cupra - specialne japonske motory, kde nie je take zazemie ako maju europske auta. Ale slubit sa da vsetko... hlavne aby bol zakaznik spokojny

tak tak...a este doplnim ze nachipovat auto na pocitaci,cize na slepo bez brzdy je uz v dnesnej dobe o nicom(nehovorim ze je to zle )ale v dnesnej dobe sa uz ladi na zatazovej brzde a pripadne vykyvy vykonu a krutaku sa riesia hned...a az vtedy je spokojnost (vies za co platis)

Napsal: 06 kvě 2009, 18:54
od jini
nachipovat auto na pocitaci,cize na slepo bez brzdy je uz v dnesnej dobe o nicom(nehovorim ze je to zle )ale v dnesnej dobe sa uz ladi na zatazovej brzde a pripadne vykyvy vykonu a krutaku sa riesia hned...a az vtedy je spokojnost (vies za co platis)
Když ladíš na závody, tak je to bez debaty, ale pokud nejdeš do extrému postačí vhodnej úsek na silnici bez aut

, udělat pár logů a je to docela v pohodě

Napsal: 07 kvě 2009, 21:16
od cupra
jini píše:nachipovat auto na pocitaci,cize na slepo bez brzdy je uz v dnesnej dobe o nicom(nehovorim ze je to zle )ale v dnesnej dobe sa uz ladi na zatazovej brzde a pripadne vykyvy vykonu a krutaku sa riesia hned...a az vtedy je spokojnost (vies za co platis)
Když ladíš na závody, tak je to bez debaty, ale pokud nejdeš do extrému postačí vhodnej úsek na silnici bez aut

, udělat pár logů a je to docela v pohodě

jasne...ale my v pokrocilejsom stadiu ladenia by sme uz bez brzdy neladili...proste doba ide dopredu...