Zkrácené řazení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
xx
Já měl skrácené dráhy jak podélné tak příčné a pokud někdo tvrdí že toto je nebezpečné pro omylné zařazení jiného kvaltu tak ať zůstane u série a učí se řadit
.Jinak to skrácení je jen pocitové a mi se to líbilo samozřejmě to skrácení není zadarmo a cena je jedna a to že při přeřazení máš kratší dráhu a druhá musíš dát větší sílu sice nepatrnou,ale musíš.Hoj

včera jsem zkrátil řazení, teda jen podélně a je to skvělý!
a proto...jak vydělám ten druhej ovládací mechanismus (tu vidličku, co zvedá ten hliník)? Je to na čepu ale jak ho vysunout? Díky
a proto...jak vydělám ten druhej ovládací mechanismus (tu vidličku, co zvedá ten hliník)? Je to na čepu ale jak ho vysunout? Díky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu

Já to zkrátil předminulý týden oboje a je to sakra znát. Na té vidličce jsem zezadu ten čep na táhlo ubrousil(je roznytován), pak čep vytloukl, udělal na něj vnější závit M8, vyvrtal další díru na kolík, do ní vnitřní závit M8, čep našrouboval a je to
.....
Je třeba si troške pohrát....

Je třeba si troške pohrát....
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na to, az to pujde na nejaky vetsi servisni zasah, protoze to tam mam ponekud plnejsinogis píše:A na co čekáš? Práce na deset minut...


TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
5 kvalt je horší,do toho hliníku to není kam řádně přesadit,když tam chceš nechat to závaží.Taxi5 píše:hoďte sem někdo foto jak to vypadá na 5 gangu. dík
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
tak sem dneska z dlouhé chvilky taky krátil a teda nevím asi sem čekal víc
od středu vyraženého čepu na střed nové díry o 2cm - to sem nezamk zpátečku- na táhlu to prostě doladit nešlo a šlo hodně ztuha řadit!!!!
tak sem vrtnul do středu tzn. 1cm od středu origo díry a tak sem to už nechal! Ale je znát jak jde řadička ztouž
a construct je na hraně na zamknutí ale v pohodě!

tak sem vrtnul do středu tzn. 1cm od středu origo díry a tak sem to už nechal! Ale je znát jak jde řadička ztouž

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.