Zkrácené řazení

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Klobrcík
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 01 bře 2010, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Klobrcík »

na golfa iv pasuje to z TT? a je to poznat?
Golf IV 1.9tdi 66kw- vstřiky 81kw-Jednohmota ATD (přeobložená)-EGR off KAT off
chip TDICHIP - 108kw + 143 koníků :)..PRODÁNO
Seat Leon ASV 81kw-PP764-velký sání-jednohmota HDS-VA Turbo-KW...PS...?
Kulisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 25 bře 2008, 21:43
Odpovědi: 0

xx

Příspěvek od Kulisek »

Já měl skrácené dráhy jak podélné tak příčné a pokud někdo tvrdí že toto je nebezpečné pro omylné zařazení jiného kvaltu tak ať zůstane u série a učí se řadit :D .Jinak to skrácení je jen pocitové a mi se to líbilo samozřejmě to skrácení není zadarmo a cena je jedna a to že při přeřazení máš kratší dráhu a druhá musíš dát větší sílu sice nepatrnou,ale musíš.Hoj
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

včera jsem zkrátil řazení, teda jen podélně a je to skvělý!

a proto...jak vydělám ten druhej ovládací mechanismus (tu vidličku, co zvedá ten hliník)? Je to na čepu ale jak ho vysunout? Díky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kua chlapi, nedelejte mi chute nebo se necham zlakat! (wallbash)

:D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

A na co čekáš? Práce na deset minut...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Já to zkrátil předminulý týden oboje a je to sakra znát. Na té vidličce jsem zezadu ten čep na táhlo ubrousil(je roznytován), pak čep vytloukl, udělal na něj vnější závit M8, vyvrtal další díru na kolík, do ní vnitřní závit M8, čep našrouboval a je to ;) .....
Je třeba si troške pohrát....
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

nogis píše:A na co čekáš? Práce na deset minut...
Na to, az to pujde na nejaky vetsi servisni zasah, protoze to tam mam ponekud plnejsi :roll: Ale doposud vzdy na to, az me prejde chut (a jsem vytrvalej) :D Ale ted me to nejak fakt moc laka. Ceka me spojka a brzdy, takze to asi vyresim jako Jirius1 a basta.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Ono moc jiných rozumných možností než tak, jak to udělal jirius1 není. Pokud nefrézuješ drážku, tak myslím, že to tak mají všichni.

Akorát občas někdo objeví Ameriku :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Taxi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 24 čer 2010, 13:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Taxi5 »

hoďte sem někdo foto jak to vypadá na 5 gangu. dík
Octavia II DSG RS packet, 1.9 TDI 77kw :-( musím s tím výkonem něco udělat

Obrázek
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

Jak vyndaváte chlapi ten čep? Já jsem ho zespod ubrousil na rovno a nejde mi vůbec vyklepnout ven
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

tak zaber ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak jsem tak nejak namlsanej ze to o vikendu udelam taky. Jsem zvedavej na vysledek :-)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5076
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Taxi5 píše:hoďte sem někdo foto jak to vypadá na 5 gangu. dík
5 kvalt je horší,do toho hliníku to není kam řádně přesadit,když tam chceš nechat to závaží.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

jde to uplně v pohodě přesadit, místa tam je dost
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

tak sem dneska z dlouhé chvilky taky krátil a teda nevím asi sem čekal víc :-( od středu vyraženého čepu na střed nové díry o 2cm - to sem nezamk zpátečku- na táhlu to prostě doladit nešlo a šlo hodně ztuha řadit!!!!

tak sem vrtnul do středu tzn. 1cm od středu origo díry a tak sem to už nechal! Ale je znát jak jde řadička ztouž :-( a construct je na hraně na zamknutí ale v pohodě!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“