Stránka 4 z 5

Napsal: 24 zář 2009, 20:00
od chosepm
kire píše:
misoVW píše:
kire píše:motor na tdi graphe mi vypisuje stále že je priliš studený.... a po odpojení teplotneho čidla štartoval stále zle... čo s tým?
odpojil si to spravne cislo?
tak to čidlo je na chladici to som odpojil
tak to neni to správné ;)

Napsal: 24 zář 2009, 20:01
od kire
chosepm píše:
kire píše:
misoVW píše: odpojil si to spravne cislo?
tak to čidlo je na chladici to som odpojil
tak to neni to správné ;)
ale je som to spravne.. uz potom odpojil

Napsal: 24 zář 2009, 20:05
od chosepm
kire píše:
chosepm píše:
kire píše: tak to čidlo je na chladici to som odpojil
tak to neni to správné ;)
ale je som to spravne.. uz potom odpojil
to čidlo o kterém se bavíme je pod vakuovou pumpou...

Napsal: 24 zář 2009, 20:10
od kire
a to prave som vymenil.. coje pod vakuovou...

Napsal: 24 zář 2009, 20:12
od misoVW
chosemp necitas, potom pisal, ze uz odpojil to prave a startuje dobre.

Napsal: 24 zář 2009, 20:17
od chosepm
aha sorry, jsem něco vynechal koukam :D

Napsal: 24 zář 2009, 21:20
od igracik
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.

Vymeň integráč v ECU.

Napsal: 24 zář 2009, 21:25
od misoVW
igracik píše:
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.

Vymeň integráč v ECU.
tak to som este nepocul :-D ktory integrac mas na mysli?

Napsal: 25 zář 2009, 01:06
od netopier
(LOL)

Napsal: 25 zář 2009, 05:20
od Deivid
igracik píše:
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.

Vymeň integráč v ECU.
Neříkám,že elektronika nestárne,ale toto je trošku mimo mísu.Vyschne třeba kondík a ztratí kapacitu nebo se něco třeba vyhřeje nebo já nevím co,ale že by se ze švábů postupně vytrácely 1 a 0 tak to se nestává stářím.

Napsal: 25 zář 2009, 15:16
od igracik
Deivid píše:
igracik píše:
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.

Vymeň integráč v ECU.
Neříkám,že elektronika nestárne,ale toto je trošku mimo mísu.Vyschne třeba kondík a ztratí kapacitu nebo se něco třeba vyhřeje nebo já nevím co,ale že by se ze švábů postupně vytrácely 1 a 0 tak to se nestává stářím.
Je to tak. Vplyvom striedania teplotných rozdielov sa jednoducho súčiastka kazí a dava potom nezmyselné hodnoty. Jednoducho ju treba vymenit a jeto. Ale najprv by som odporucal najprv nastavenie tej startovacej dávky ci sa to náhodou nezlepší.
Ak sa to zlepší len na pár štartov a potom sa to zase pokazí tak je to tou súčiastkou.

Vyskúšaj to a uvidíš

POzapajaj všetko naspäť nastav inú štartovaciu dávkú tak aby to štartovalo za tepla perfektne a sleduj ci sa ti start bude predlzovat. Ak nie tak je to v suchu. Ak áno tak ...

Napsal: 25 zář 2009, 22:33
od misoVW
vies si vobec predstavit ake rozne data su v tej pamati? Preco by sa prejavovala chyba iba pri startovani za tepla? Ako potom vysvetlis, ze ked sa zvysi davka pre otacky 0-400 tak startuje na pol otacky aj bez vymeny pamate? :?

Napsal: 27 zář 2009, 17:20
od kire
štartovacia davka bola zmenena ale aj tak to startovalo furt tak isto
..je pokazena riad. jednotka inak to nevydim

Napsal: 27 zář 2009, 17:24
od koco
nič nie je pokazené, daj si to upravit v RJ a je po probléme, mám to tiež upravené a je to luxus ;)

Napsal: 27 zář 2009, 17:24
od misoVW
nie je pokazena!!! Treba upravit data a bude startovat na pol otacky :)