"vanocni stromecek " ...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

Peete píše:me by spis zajimalo cos pouzil za listu, jestli novou orig., nebo neco pouzityho bez jasne minulosti. Muj tip dal trva na vadne liste
myslim,ze tu,co jsem mel pujcenou byla nova originalni lista primo ze skodovky,ale na 100 % to nevim .. je pravda,ze po vymene listy za tu neoriginalni se ta chyba projevila okamzite .. take jsem mel pocit,ze na te zapujcene liste jelo auto hned po nastartovani bez cukani,ktere jsem predtim pozoroval .. :roll:

muze mi tedy nekdo presne napsat cislo dilu u originalni listy na fabii + kolik je uvadena cena v ETCe .. ?? a jestli Italska prvovyroba je spatna volba .. ?? diky moc .. ;)
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

tak opet jsem tu s nejakymi poznatky z jizdy ..

rozdelal jsem komplet palubky,pokousel jsem se podivat i do spinacky,ale bohuzel se mi ji nepodarilo rozebrat .. tahal jsem snad za vsechny mozne kabely,ktere jsem tam objevil a ktere byly dostupne .. ale tu chybu me to proste v tu chvili neudelalo .. :-(

nekde jsem se docetl,ze by to mohla delat jedna z pojistek ,ktere jsou v boxu nad baterkou .. co si o tom myslite .. ??

diky za rady .. :)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

a uz tam mas origo listu?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

midnight_man píše:a uz tam mas origo listu?
ne,ne .. origo tam byla,ale problemy to delalo ty same .. musim rict,ze sice o hoooodne mene,ale delalo .. :( takze ted tam mam zase tu starou ..
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

Zrovna pred mesicem jsem to resil ten blikaci stromecek ,,,a dospel jsem k takovemu zaveru ,,ze po vymene pristrojovky uz to jezdi jako fik. Je vada v pristrojovce. Podle toho co vam pise Vag za chyby v pristrojovce
a motoru ,, me to psalo ze se neni komunikace s pristrojovkou. Taky jsem si myslel ze to delaji draty ve svazku ale nebylo tomu tak.

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/390 ... .86KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/982 ... .29KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/628 ... .38KB.html

Nema nekdo zapojeni pristrojovky nestacil jsem si to poznamenat ktery piny to jsou,pristrojovka mi zustala doma a tak bych se pokusil prijit na to co spusobuje restart. staci mi napsat napajeni 12V a ktery pin komunikuje
s Vagem.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

co myslis pod pojmom vymena pristrojovky,...budiky?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
MIKI ®
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 10 říj 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-Venkov

Příspěvek od MIKI ® »

borci nebudete tomu věřit asi ale mě to dělali svíčky... v servisu sem je měnil za jiní a bylo to oká... byly to nějaký jiný a naváželi se do budíku který pak blikali a všechno... nechápal jsme to ale bylo tomu tak... jestli to mělo nějaký rušení nebo neco fakt nevím ale pomohlo to... (LOL)
Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od ondratdi »

Dej tam origo svíčky a bude to ok. Včera jsem dělal stejný auto.
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

co myslis pod pojmom vymena pristrojovky,...budiky?

Ano ja vymenil pristrojovku a je to uz dva mesice OK
Taky jsem cistil predem konektory na pristrojovce a R.J. motoru,
to nepomohlo.
Protoze podle diag. vydite ze se prerusuje komunikace
mezi R.J. a Pristrojovkou.

PS: Me by zajimalo jestli Vam diag. psala stejny chyby ?
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

ondratdi píše:Dej tam origo svíčky a bude to ok. Včera jsem dělal stejný auto.
ted jsem tam dal origo svicky a zitra to otestuju .. :) jake melo to auto,co jsi delal priznaky .. ??

jinak pristrojovka byla vymenena a porad stejny vanocni stromek .. (wallbash)
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

Auto jezdi jako fik,,, jednou jsem jel asi 20 km do obchodu a pak zpet a pristrojovka nic nedelala. Na druhy den asi po 4 km v pristrojovce se rozsvitily vsechny kontrolky ,pak se ozval zvukovy signal gong,, a pak spadly rucicky na 0, benzin myslim ukazoval dobre,to ted presne nevim,
jel jsem dal a rucicky znovu naskocily,, a to mi udelalo za jizdy asi 10km
ujeti ze to tak spadlo 3x. A symbol Airbag uz nezhasnul ,trvale svitil. Pomoci
diag. se musela chyba smazat. Po vymene pristrojovky ma auto uz najeto
650 km a nic se neprojevilo.Nic vic se v aute nedelalo.Jen tato pristrojovka.
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

RomanP píše:Auto jezdi jako fik,,, jednou jsem jel asi 20 km do obchodu a pak zpet a pristrojovka nic nedelala. Na druhy den asi po 4 km v pristrojovce se rozsvitily vsechny kontrolky ,pak se ozval zvukovy signal gong,, a pak spadly rucicky na 0, benzin myslim ukazoval dobre,to ted presne nevim,
jel jsem dal a rucicky znovu naskocily,, a to mi udelalo za jizdy asi 10km
ujeti ze to tak spadlo 3x. A symbol Airbag uz nezhasnul ,trvale svitil. Pomoci
diag. se musela chyba smazat. Po vymene pristrojovky ma auto uz najeto
650 km a nic se neprojevilo.Nic vic se v aute nedelalo.Jen tato pristrojovka.
Romane,tak to si muzes pogratulovat ... ;) ja uz jsem zkusil skoro vse .. od opravy svazku,pres vymenu pristrojovky,rozebrani palubky az po vymenu zapalovaci listy a vysledek plus minus stejny .. az na listu,po jejiz vymene se tyto problemy objevily az po ujeti cca 150 km .. dneska jsem dal ty origo svicky tak uvidime,zda to melo nejaky vysledek,nebo zase budu blikat .. (LOL)

mimochodem me to na VAGu ukazovalo chybu co se vedeni CAN-BUS tyce .. neco tusim ve spojeni s ridici jednotkou .. neco o ztrate komunikace .. :roll:
RomanP
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 kvě 2007, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP »

Moc ti neporadim,ale neverim ze svicky nebo zapalovaci lista ma vliv na pristrojovku ! Pokud jsi opravdu prohlidl svazek dratu mezi R.J a pristrojovkou na 100 %, tak bud jsi do ruky dostal spatnou pristrojovku ze stejnou vadou, anebo komunikace se ztraci v ridici jednotce motoru. Nikde jinde nebude chyba. Kdyby to delali svicky nebo lista tak by to vadilo nejen Fabii ale jine znacky by to delali, a to jsem nikdy neslysel ,ze by byli takove
problemi.Pokud by se statika VN vysokeho napeti dostavalo k pristrojovce tak by to prepsalo data v eeprom, eeprom by se dala opravit programatorem nahrat znovu data,,,ale ne ze se opravy znovu samy.Pristrojovka by po tomto VN zasahu by ukazovala uplne jinak a nepresne udaje.

PS: Na pristrojovce se mi taky vynulovali hodiny a najete denni km. Stav km
zustava stejny. Nebylo by na skodu si pripojit pristrojovku na 12V
mimo auto jestly bude neco delat. me to udelalo mimo auto na stole.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

nestalo by za pokus skusit vymenit RJ ? na skusku
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
knedlik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 zář 2009, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od knedlik »

RomanP píše:Moc ti neporadim,ale neverim ze svicky nebo zapalovaci lista ma vliv na pristrojovku ! Pokud jsi opravdu prohlidl svazek dratu mezi R.J a pristrojovkou na 100 %, tak bud jsi do ruky dostal spatnou pristrojovku ze stejnou vadou, anebo komunikace se ztraci v ridici jednotce motoru. Nikde jinde nebude chyba. Kdyby to delali svicky nebo lista tak by to vadilo nejen Fabii ale jine znacky by to delali, a to jsem nikdy neslysel ,ze by byli takove
problemi.Pokud by se statika VN vysokeho napeti dostavalo k pristrojovce tak by to prepsalo data v eeprom, eeprom by se dala opravit programatorem nahrat znovu data,,,ale ne ze se opravy znovu samy.Pristrojovka by po tomto VN zasahu by ukazovala uplne jinak a nepresne udaje.

PS: Na pristrojovce se mi taky vynulovali hodiny a najete denni km. Stav km
zustava stejny. Nebylo by na skodu si pripojit pristrojovku na 12V
mimo auto jestly bude neco delat. me to udelalo mimo auto na stole.
Romane, me to dela to,ze se proste najednou rozsviti vsechny kontrolky ( i ty,co na aute nemam - jako ABS a podobne ) spadnou rucicky a behem chvile se zase vrati do klasickych poloh .. nuluji se mi hodiny + denni ujete KM .. mimoto me porad sviti BAG,ktery uz nejde smazat ani pres VAG .. dale nekdy po tomto "restartu" zustane svitit mazani ( signalizuje to i gong ) , nebo se prida i servo ( ktere se po chvili opravdu zacne odpojovat ) .. po vypnuti motoru respektive zapalovani a opetovnem nastartovani je vse OK .. ted jsem vypozoroval,ze pri techto teplotach kolem nuly i po ranu hure chyta .. nekolikrat toci nez chytne .. drive i v zime chytala bez problemu .. tento restart budiku se mi stane i nekolikrat do minuty .. (wallbash) a rekl bych,ze se to zhorsuje .. jak uz jsem psal vyse .. svazek kje vyveseny,odmotany,opraveny .. je zkontrolovana elektrika .. nekolik mist,kde se zdalo,ze je neco spatne je jeste zniovu prekostreno ..

takze uz moc nevim,kde hledat pricinu ..

ted k te pristrojovce .. pristrojovku jsem daval novou ( ne uplne funglovku ,ale od znameho ) .. po chvili stejny problem .. ale je pravda,ze ta pristrojovka asi nebyla uplne v poradku .. pri zatlaceni na levy spodni roh se samovolne prepinaly mile a KM,takze tezko rict,zda jsem proste ke vsi te smule narazil opet na spatnou - vadnou pristrojovku ..

kde ty jsi sehnal novou pristrojovku .. ?? prosim ..

jinak muzem ji s kamosem pripojit na baterku 12 V .. ale dost dobre si nedovedu predstavit,jak navodit tu chybu .. ?? je na to nejaky figl .. ??

co se svicek tyce - vcera vecer jsem zakoupil nove - origo - primo na muj typ motoru .. vcera vecer vymeneno .. vysledek - dneska o poznani lepsi start - za cca 5 km jizdy zadny restart ...... takze uvidime,ale dobre si pamatuju jak jsem byl nadseny z listy a to nadseni me vydrzelo cca 150 km .. :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“