RomanP píše:Moc ti neporadim,ale neverim ze svicky nebo zapalovaci lista ma vliv na pristrojovku ! Pokud jsi opravdu prohlidl svazek dratu mezi R.J a pristrojovkou na 100 %, tak bud jsi do ruky dostal spatnou pristrojovku ze stejnou vadou, anebo komunikace se ztraci v ridici jednotce motoru. Nikde jinde nebude chyba. Kdyby to delali svicky nebo lista tak by to vadilo nejen Fabii ale jine znacky by to delali, a to jsem nikdy neslysel ,ze by byli takove
problemi.Pokud by se statika VN vysokeho napeti dostavalo k pristrojovce tak by to prepsalo data v eeprom, eeprom by se dala opravit programatorem nahrat znovu data,,,ale ne ze se opravy znovu samy.Pristrojovka by po tomto VN zasahu by ukazovala uplne jinak a nepresne udaje.
PS: Na pristrojovce se mi taky vynulovali hodiny a najete denni km. Stav km
zustava stejny. Nebylo by na skodu si pripojit pristrojovku na 12V
mimo auto jestly bude neco delat. me to udelalo mimo auto na stole.
Romane, me to dela to,ze se proste najednou rozsviti vsechny kontrolky ( i ty,co na aute nemam - jako ABS a podobne ) spadnou rucicky a behem chvile se zase vrati do klasickych poloh .. nuluji se mi hodiny + denni ujete KM .. mimoto me porad sviti BAG,ktery uz nejde smazat ani pres VAG .. dale nekdy po tomto "restartu" zustane svitit mazani ( signalizuje to i gong ) , nebo se prida i servo ( ktere se po chvili opravdu zacne odpojovat ) .. po vypnuti motoru respektive zapalovani a opetovnem nastartovani je vse OK .. ted jsem vypozoroval,ze pri techto teplotach kolem nuly i po ranu hure chyta .. nekolikrat toci nez chytne .. drive i v zime chytala bez problemu .. tento restart budiku se mi stane i nekolikrat do minuty ..

a rekl bych,ze se to zhorsuje .. jak uz jsem psal vyse .. svazek kje vyveseny,odmotany,opraveny .. je zkontrolovana elektrika .. nekolik mist,kde se zdalo,ze je neco spatne je jeste zniovu prekostreno ..
takze uz moc nevim,kde hledat pricinu ..
ted k te pristrojovce .. pristrojovku jsem daval novou ( ne uplne funglovku ,ale od znameho ) .. po chvili stejny problem .. ale je pravda,ze ta pristrojovka asi nebyla uplne v poradku .. pri zatlaceni na levy spodni roh se samovolne prepinaly mile a KM,takze tezko rict,zda jsem proste ke vsi te smule narazil opet na spatnou - vadnou pristrojovku ..
kde ty jsi sehnal novou pristrojovku .. ?? prosim ..
jinak muzem ji s kamosem pripojit na baterku 12 V .. ale dost dobre si nedovedu predstavit,jak navodit tu chybu .. ?? je na to nejaky figl .. ??
co se svicek tyce - vcera vecer jsem zakoupil nove - origo - primo na muj typ motoru .. vcera vecer vymeneno .. vysledek - dneska o poznani lepsi start - za cca 5 km jizdy zadny restart ...... takze uvidime,ale dobre si pamatuju jak jsem byl nadseny z listy a to nadseni me vydrzelo cca 150 km ..
