Stránka 4 z 8
Napsal: 13 bře 2010, 11:44
od Martin.R
Richi píše:lubomt píše:A nakoniec ma dnes tak vytocil,lebo mi povedal ze vie ako to chodi,ze multitronic sa da kupit za 1.300eur jazdeny,tam sa len cosi pomeni a potom sa preda za 1.700eur .....
No, já bych ho i s tou jeho převodovkou .....

Přesně

Napsal: 14 bře 2010, 19:11
od maco74
lubomt píše:maco74 píše:Ľuboš prosím o radu na Passate B5,5 74kW mi začal 4rychlostny automat skôr ako ma preraďovať na vyssi kvalt keď preradí ide motor pod otacky,robi to len pri pomalej jazde 40-60km/h a pri rýchlosti 90-100km kolise pri udržiavaní rýchlosti mierne otáčky na motore Poraď mi čo tam môže byt olej a filter vymenený magnet bez kovových pilín ,Vag nepíše žiadnu zavadu.Viem že rady sa dnes zadarmo nedávajú ale skus spraviť vynimku.Dakujem.

tazko povedat,mozno hydromenic to zacina mat za sebou....To by boli tie kolisave otacky,takisto nespravne preradovanie prevodovky,skoro alebo neskoro... bohuzial do nej nevidno.A motor nema zavady?
Chcem ta poprosit ci vies ked sa na aute odvezies co to moze byt za zavada.A ak by to bol nahodov hydromenic aka je cena repasu.Nechcem do toho uz moc investovat.Dik za odpoved mozez aj na SZ.
Napsal: 14 bře 2010, 19:54
od lubomt
vzdy je lepsie sa odviezt lebo vela sa neda opisat slovami.Mozeme skusit. Odkial si? Potom sa dohodneme. Ľubo
Napsal: 14 bře 2010, 20:02
od maco74
lubomt píše:vzdy je lepsie sa odviezt lebo vela sa neda opisat slovami.Mozeme skusit. Odkial si? Potom sa dohodneme. Ľubo
Z Trencina
Napsal: 14 bře 2010, 23:28
od lubomt
tak to mas blizko. Zavolaj kedy chces,mobil vidis dolu, nach tu nezas...me vlakno
Napsal: 28 zář 2011, 19:52
od Zdeny
Zdravím, předem říkám, že jsem hledal na internetu několik týdnů, tak mi prosím nepište "hledej"

. Mám problém s 5st. tiptronicem na Sharanu. Konkrétně zpátečka. Je to hodně dlouhá historie, ale zkrátím, převodovka je cca 2 roky po opravě v Kaps Kojetín. Chování převodovky: Zařadím zpátečku, je cítit že tam skočila - lehounké cuknutí. Někdy couvá bez problémů, někdy začne couvat a při zvýšení otáček jakoby vyskočí a auto neví jestli se má rozhodnout, že pojede dopředu nebo dozadu, pomůže většinou vyřadit a zařadit znovu. Dotazy na Luba, kterého považuju za velkého machra na automaty.
Dotaz 1) Může to být šoupátkovou skříní nebo něčím jiným? Šoupátkovou skříň mám z přední strany převodovky pod plechovým víčkem. Viděl jsem na internetu, kde něco podobného řešili výměnou O kroužku v šoupátkové skříni, ale ta byla zespodu za filtrem, ta moje je jiná.
Dotaz 2) Když budu měnit olej, můžu nějak vyměnit filtr u mého typu, kde je dole jen malé plechové víčko (ne celá vana), bez rozebrání celé převodovky?

Takhle vypadá ta co mám v převodovce. Auto je z roku 2001
Napsal: 01 říj 2011, 21:11
od clune21
Ahoj máš převodovku Jatco JF506E , co se týká zpátečky tak máš volný brzdový pás. Je potřeba seřídit přítlak pístnice. Dá se to udělat na autě, sice je tam špatný přístup ale jde to
Napsal: 05 říj 2011, 19:58
od lubomt
sorry, nezbadal som prispevok. Moze byt vada v supatkovej alebo v spiatockovom kosi. Tento problem nie je mozne na 100 percent zodpovedat spravne. Kos moze mat poskodene lamely alebo byt samotny popraskany. Supatkova pripchata alebo inak poskodena. Clune21 - ako to je teda vlastne s tym filtrom?
problem Turek
Napsal: 06 říj 2011, 10:07
od farkihome
mam problem s Touaregom. hydromenic mam vymeneny, kedze sa uz zacal mliet.

prevodovka radi ovela lepsie, ale stava sa mi taka vec. idem 90 kmh na tempomate a pred obcou ho vypnem tak, ze iba tuknem do brzdy. prakticky len zasvietia svetla. hned ako sa dotknem pedala mi prevodovka podradi zo 6 do 4 a o par sekund spat do 6. co by to mohlo byt? auto ma realnych 133000 km. dakujem za pomoc.
Re: problem Turek
Napsal: 06 říj 2011, 11:53
od lubomt
farkihome píše:mam problem s Touaregom. hydromenic mam vymeneny, kedze sa uz zacal mliet.

prevodovka radi ovela lepsie, ale stava sa mi taka vec. idem 90 kmh na tempomate a pred obcou ho vypnem tak, ze iba tuknem do brzdy. prakticky len zasvietia svetla. hned ako sa dotknem pedala mi prevodovka podradi zo 6 do 4 a o par sekund spat do 6. co by to mohlo byt? auto ma realnych 133000 km. dakujem za pomoc.
Ahoj, nepovedal si motor a rok. Prvopociatocna oprava prevodovky vymenou menica bola nespravna. Vravis ze ho zacalo mliet? Ak bol predosly menic poskodeny, kovove ulomky a piliny vosli do prevodovky a tam ti robia paseku. Vymena menica bez kontroly prevodovky alebo aspon olej.vane nie je to prave orechove. Spravne riesenie spociva v otvoreni prevodovky a naslednej kontroly, precistenie od pilin. Neviem aky bol prvotny problem ale servisak co to robil bud zle odhadol nasledky alebo bolo na rade šetrenie zo strany majitela auta. U tejto japonskej maxi prevodovky sa toto nevyplaca. Neostane Ti nic ine ako prevodovka von a kontrola otvorenim. Takisto si ten dotycny neuvedomil, ze ked vymeni len menic, kovove liliny koluju po celej prevodovke a po case znicia aj tento novy menic. 90% aut s vymenenym len menicom sa po case vrati s vadou prevodovky. Tvoj problem je takisto aj v tom, ze tieto necistoty sa nazbieraju aj v mechatronike.
Re: problem Turek
Napsal: 06 říj 2011, 11:54
od lubomt
Este jedna vec - robili sa uz tuaregy aj so 120.000km, takze nic zvlastne. Predsa je to len tazke auto. Takisto zalezi kto na tom ako jazdil
3.0 TDI
Napsal: 06 říj 2011, 12:10
od farkihome
nuz. prevodovka bola komplet vonku z auta a vsetko bolo dokladne vycistene a prehliadnute. lamely su uplne v poriadku, nebolo treba nic menit. aj chladic a vedenia boli vycistene + novy olej a filter. v podstate predosly menic fungoval bez problemov, akurat okolo 900 ot/min. celkom rezonoval. na volnobehu aj nad 900 ot/min.uplne v pohode. takze otazka znie? je to zakladova doska? rozumej supatkova skrina? dakujem.
Napsal: 06 říj 2011, 14:34
od clune21
lubomt píše:sorry, nezbadal som prispevok. Moze byt vada v supatkovej alebo v spiatockovom kosi. Tento problem nie je mozne na 100 percent zodpovedat spravne. Kos moze mat poskodene lamely alebo byt samotny popraskany. Supatkova pripchata alebo inak poskodena. Clune21 - ako to je teda vlastne s tym filtrom?
Filtr se nachází pod čerpadlem uvnitř převodovky, bez rozebrání převodovky nemožné vyměnit.
Napsal: 06 říj 2011, 17:38
od Pepa15
clune21 píše:lubomt píše:sorry, nezbadal som prispevok. Moze byt vada v supatkovej alebo v spiatockovom kosi. Tento problem nie je mozne na 100 percent zodpovedat spravne. Kos moze mat poskodene lamely alebo byt samotny popraskany. Supatkova pripchata alebo inak poskodena. Clune21 - ako to je teda vlastne s tym filtrom?
Filtr se nachází pod čerpadlem uvnitř převodovky, bez rozebrání převodovky nemožné vyměnit.
Nejčastěji je prasklý brzdící pás na zpátečku , někdy jsem se setkal i s tím že to bylo v rozvaděčí /šoupátková skřínka/ , a jednou i s tím že byla prasklá převodní gumička mezi rozvaděčema a pístnicí low-reverse. Filtr jde vyměnit pouze po rozpůlení převodovky , ale pokud s automatama nemáš žádné zkušenosti raději to svěř nějakému opraváři v okolí co to dělá , někdy svým zásahem pokud člověk neví co všechno musí může převodovku ještě víc poškodit
Re: problem Turek
Napsal: 06 říj 2011, 17:49
od Pepa15
lubomt píše:farkihome píše:mam problem s Touaregom. hydromenic mam vymeneny, kedze sa uz zacal mliet.

prevodovka radi ovela lepsie, ale stava sa mi taka vec. idem 90 kmh na tempomate a pred obcou ho vypnem tak, ze iba tuknem do brzdy. prakticky len zasvietia svetla. hned ako sa dotknem pedala mi prevodovka podradi zo 6 do 4 a o par sekund spat do 6. co by to mohlo byt? auto ma realnych 133000 km. dakujem za pomoc.
Ahoj, nepovedal si motor a rok. Prvopociatocna oprava prevodovky vymenou menica bola nespravna. Vravis ze ho zacalo mliet? Ak bol predosly menic poskodeny, kovove ulomky a piliny vosli do prevodovky a tam ti robia paseku. Vymena menica bez kontroly prevodovky alebo aspon olej.vane nie je to prave orechove. Spravne riesenie spociva v otvoreni prevodovky a naslednej kontroly, precistenie od pilin. Neviem aky bol prvotny problem ale servisak co to robil bud zle odhadol nasledky alebo bolo na rade šetrenie zo strany majitela auta. U tejto japonskej maxi prevodovky sa toto nevyplaca. Neostane Ti nic ine ako prevodovka von a kontrola otvorenim. Takisto si ten dotycny neuvedomil, ze ked vymeni len menic, kovove liliny koluju po celej prevodovke a po case znicia aj tento novy menic. 90% aut s vymenenym len menicom sa po case vrati s vadou prevodovky. Tvoj problem je takisto aj v tom, ze tieto necistoty sa nazbieraju aj v mechatronike.
můžu jen potvrdit slova kolegy , pokud je poškozený měnič , je nutno vždy převodovku rozebrat komplet vyčistit , piliny dokáží na pístech a lamelách udělat slušnou paseku , ostrá pilina v pohodě dokáže trhnout gumu v pístu způsobit tím únik tlaku. Tyto auta dost trpěli na rozvaděče prvotní příčina většinou bylo že bylo velmi tvrdé podřazení z 6 na 4 , toto co popisuješ by mohl způsobovat rozvaděč vlivem špatné regulace tlaku ale může to být samozřejmě i jakékoliv jiné idlo i na motoru klidně.