co je vyhodnejsie ???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Huml píše:liší se turbem, tryskama a nastavením vstřikovačů a softem, vevnitř jsou jiný písty, ASV jede líp odspoda, protože má právě těch 11 lopatek, má sice proti AHF menší trysky, ale je to nahnaný na softu a má vyšší plnicí tlak, takže po montáži větších trysek bude mít určitě větší výkon než AHF a přesně jak psal Mirek, ALH v Octě nebude mít pokud nebude s ESP vzadu kotouče a i spojka se setrvákem stojí za hovno, kolikrát už po čipu začne klouzat a setrváky se vydrbávaj na středovým složení
A když jsem místo AHF dal ASV, udělal jsem dobře, když jsem tam dal čerpadlo /protože jsem věděl že chodí/ a vstřiky z AHF, turbo ASV. Soft v jednotce zůstal taky AHF. Nebo šlo to udělat líp, třeba něchat tam vstřiky ASV a upravit soft AHF na ASV? Nemůže ta kombinace co tam mám mít vliv na výkon? váhu/ta je pro ASV stejná jako pro AHF?/ spotřebu?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“