Stránka 4 z 5

Napsal: 15 čer 2010, 20:36
od alpiners2
chcel by som vidieť ten prepočet ak by to bežalo podľa map senzoru a doladenie palivo/vzduch aby to nefajčilo.

Napsal: 15 čer 2010, 20:41
od TDIfun
alpiners2 píše:;)
neodpovedal si nič konkrétne na moju otázku. brožúrky z tesca nečítam :P
:D to jsem celej ja..

Napsal: 15 čer 2010, 20:44
od alpiners2
teba je škoda.
mal by si robiť pre nejakú automobilku a naučiť ich že sa to dá bez maf a ukázať im ako to beží podľa map a nezadymí a nezadymí. zarobil by si viac ako chipovaním a bol by si taký malý búh. ;)

Napsal: 15 čer 2010, 20:50
od tuner
Tu nejde o automobilky ty by tam MAF nedavali kdyby to na nich zaleželo

Napsal: 15 čer 2010, 20:52
od TDIfun
alpiners2 píše:teba je škoda.
mal by si robiť pre nejakú automobilku a naučiť ich že sa to dá bez maf a ukázať im ako to beží podľa map a nezadymí a nezadymí. zarobil by si viac ako chipovaním a bol by si taký malý búh. ;)
Vzdyt to je patent automobilky (noteeth) ta to mas uz od doby kamenne takhle vyreseno..

Napsal: 15 čer 2010, 20:54
od alpiners2
tuner píše:Tu nejde o automobilky ty by tam MAF nedavali kdyby to na nich zaleželo
to je jasné, musia plniť emisné limity.
jednoducho bez maf to zdymí a netreba tu zavádzať ostatných.

Napsal: 15 čer 2010, 21:00
od jipi
hmm, a prečo isté autá z koncernu jazdia MAP? hmm

Napsal: 15 čer 2010, 21:00
od alpiners2
TDIfun píše:
alpiners2 píše:teba je škoda.
mal by si robiť pre nejakú automobilku a naučiť ich že sa to dá bez maf a ukázať im ako to beží podľa map a nezadymí a nezadymí. zarobil by si viac ako chipovaním a bol by si taký malý búh. ;)
Vzdyt to je patent automobilky (noteeth) ta to mas uz od doby kamenne takhle vyreseno..
konkrétny argument nikde (hm)
chceš mi povedať že bez maf dokážeš dodržať vo všetkych režimoch taký pomer vzduch - nafta že nezadymí? nedokážeš ;)

Napsal: 15 čer 2010, 21:02
od TDIfun
alpiners2 píše:
TDIfun píše:
alpiners2 píše:teba je škoda.
mal by si robiť pre nejakú automobilku a naučiť ich že sa to dá bez maf a ukázať im ako to beží podľa map a nezadymí a nezadymí. zarobil by si viac ako chipovaním a bol by si taký malý búh. ;)
Vzdyt to je patent automobilky (noteeth) ta to mas uz od doby kamenne takhle vyreseno..
konkrétny argument nikde (hm)
chceš mi povedať že bez maf dokážeš dodržať vo všetkych režimoch taký pomer vzduch - nafta že nezadymí? nedokážeš ;)
Alpiners zabal to, nechapu jak ty muzes upravovat auta, kdyz tam ani nevidis jak je regulovano palivo. proste to nevidis a upravujes jak se ti asi hodi nebo to nechapu.

Napsal: 15 čer 2010, 21:09
od TDIfun
Alpiners dodrzel slovo a zabalil to. :worthy:

Napsal: 15 čer 2010, 21:13
od subz3ro_tdi
alpiners.... no neviem kam cumis ty, ale ja vidim v lete dymit aj auta na seriovom softe s vahou vzduchu.... take regulatory aby dokazali v sekunde vyhodnotit z par vstupnych udajov optimalnu davku paliva v systeme kde je X velicin ktore ovplyvnuju horenie zmesi este nikto v ramci rozpoctu civilnych vozitiek za par bubakov nerealizoval.... ba vlastne hej, DPF (noteeth)
takze tvoj argument o dymivosti v prechodovych rezimoch za kazdych podmienok absolutne neobstoji... ale ver, ze aj s MAF OFF mozes jazdit bez dymu, kludne v plnej zatazi - dokonca s XXX Nm na valcoch na MAHA brzde... kludne dojdi pozriet, rad predvediem......... dokonca som si dal koncovku z OII RS, nech to nie su len konvalinky z vyfuku (rofl)

Napsal: 15 čer 2010, 21:20
od alpiners2
TDIfun píše:
alpiners2 píše:
TDIfun píše: Vzdyt to je patent automobilky (noteeth) ta to mas uz od doby kamenne takhle vyreseno..
konkrétny argument nikde (hm)
chceš mi povedať že bez maf dokážeš dodržať vo všetkych režimoch taký pomer vzduch - nafta že nezadymí? nedokážeš ;)
Alpiners zabal to, nechapu jak ty muzes upravovat auta, kdyz tam ani nevidis jak je regulovano palivo. proste to nevidis a upravujes jak se ti asi hodi nebo to nechapu.

tvoj klasický postoj, nevieš odpovedať tak vytiahneš hneď knižky, chipovanie a podobne. :-D

Napsal: 15 čer 2010, 21:22
od alpiners2
subz3ro_tdi píše:alpiners.... no neviem kam cumis ty, ale ja vidim v lete dymit aj auta na seriovom softe s vahou vzduchu.... take regulatory aby dokazali v sekunde vyhodnotit z par vstupnych udajov optimalnu davku paliva v systeme kde je X velicin ktore ovplyvnuju horenie zmesi este nikto v ramci rozpoctu civilnych vozitiek za par bubakov nerealizoval.... ba vlastne hej, DPF (noteeth)
takze tvoj argument o dymivosti v prechodovych rezimoch za kazdych podmienok absolutne neobstoji... ale ver, ze aj s MAF OFF mozes jazdit bez dymu, kludne v plnej zatazi - dokonca s XXX Nm na valcoch na MAHA brzde... kludne dojdi pozriet, rad predvediem......... dokonca som si dal koncovku z OII RS, nech to nie su len konvalinky z vyfuku (rofl)
zdymia aj sériovky, to som nepoprel ;) a z maf off zdymia viac :)

Napsal: 15 čer 2010, 21:25
od alpiners2
a klasicky sa to uberá k tomu že kto vie chipovať a kto nevie chipovať.
na moju otázku odpoveď nikde

Napsal: 15 čer 2010, 21:28
od subz3ro_tdi
ja si dovolim tvrdit ze mi to dymi menej ako seriove 130/150 PD - pri tom vykone co tam je... ;)
nikto ti tu nebude popisovat detaily za ktore sa beru bubaky do vrecka... co si cakal? :-)
klucom je pochopit ze to auto nie je atmosfera, ale ide na stlaceny vzduch.... cize simac mnozstva vzduchu pred turbom je motoru na 2 veci (rofl)