Soustrižení kotouču

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

orovnávám kotouče na soustruhu běžně jedině způsobem že beru jednu a potom druhou stranu , samozdřejmě na jedno upnutí , nikdy se mě nestalo že by strany nebyly rovnoběžné , nebo byly kuželové , a nevidím důvod proč by tak mělo být
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Majda píše:Pánové není to přímo k diskusi,ale přesto se zeptám.Proč po výmněně kotoučů začnou opět házet,ujedu na nich max.8 000km což bych řekl že bude asi málo.Nevím si rady a servis už zavrhuji.Za vaše rady předem děkuji.
Pokud jezdis mesto tak to klidne muze bejt tim, ze stojis na brzde na kazdy svetelny krizovatce. Predpokladam ze nemas plovouci ulozeni kotouce.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja som minule brzdil z 240 vsetky 4 kotuce boli fialove az cierne a vobec nehadzu he
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Každý si hájí svůj názor. Já taky.
Ale vím jedno. Ještě mi nepřijelo zpátky žádné auto, že by mu házeli kotouče. ;)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

No a dumal som nad tym prečo mi jednu stranu začalo troška krivo obdierať, mám ešte 30% obloženia a je vidieť ako to zobralo troška šikmo. Ale brzdí, netrepe moc. Spokojnosť.

Prečo ti po 8000 začnu trepať? no to je otázka na ktorú nemáš 100% jednoznačnú odpoveď, od hadzavosti nabojov, cez kvalitu kotučov atd....

Na margo tej milošovej poznamky ze kotuce sa pohnú a po schladení sa vracaju do povodnej polohy :) na tom dačo bude..ked trápim brzdy po dialnici cítim ze "kopanie" do pedalu sa stupnuje...a po vychladnutí a normálnej jazde po okresných cestách a po meste sa kopanie zas stratí :)

Trápia tieto problémy aj majitelov 288/312?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Můžeš mi říct,jak je trápíš na dálnici....Já myslel ,že se naloží ,do levého pruhu a jede se Dál...vždyŤ je to Dálnice..! Já až na vyjímky nebrzdím....Nejsi ty nějaký pirát silnic ,nebo vezeš za oknem plato vajec? :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Toto téma přineslo, alespoň já to tak vidím poznatek, že když jsou kotouče dostatečně silné a stočí je člověk, co to umí, tak je to dobré a hospodárné řešení. Pokud někdo musí mít nové, ať je má. Je velký rozdíl v ceně kotoučů na Favorita a na BMW, kalkulace jsou tady úplně jiné.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Kejdzus
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 27 kvě 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kejdzus »

to je jedno jaký máš auto,vždy kotouče nové,nejlepší origo nebo ATE ale to je každýho věc,jinak origoš je sice rozdíl mezi cenou na favorita a na bmw,ale prostě když si koupíš BMW tak musíš mít i na opravy, jestli na to člověk nemá tak mu to auto nepatří do ruky.To je jako nápravy co mýval passat a superb starej taky od toho upustili protože to bylo dost drahý,jedinej kdo u toho zůstal byla audi a ta to komentuje tím, že když máš na audi máš i na náhradní díly,takže asi tak,sem zastánce toho že když špatný kotouče,vždy dávat nový
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

no jasné ked ti po 1500 km zacne kopat pedal pojdeš si kupit druhe :) prvý by si utekal na sustruh.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

midnight_man píše:no jasné ked ti po 1500 km zacne kopat pedal pojdeš si kupit druhe :) prvý by si utekal na sustruh.
no ale ber to tak, že pokud se to stane, tak je něco špatně...
bud ten kotouč sám o sobě stojí za prd, nebo se při montáži něco opomnělo.
Když ti začne na novejch kopat po 1500, stočíš je a bude to ještě dřív.
I k brzdám se musí člověk umět chovat :)
***VAG,PSA,Renault***
Kejdzus
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 27 kvě 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kejdzus »

to ale není chyba kotouče,pokud nekupuješ starline nebo něco takovýho,obvykle to býva špatně zajetý kotouč a za to může řidič a nikdo jiný:-)nehrát na závodníky a nezkroutí se;)
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

u iných áut ako OI, GIV a pod to mozno je chyba kvality kotučov, vodiča...ale tu mozes zabehavat kotuce aj 3000km, proste to auto je tazké, a tie kotuce to neberú, hlavne ked je v zadu bubon.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

midnight_man píše:no jasné ked ti po 1500 km zacne kopat pedal pojdeš si kupit druhe :) prvý by si utekal na sustruh.
Já nepůjdu na soustruh ale reklamovat,brzdy jsou na brždění. Pokud ovšem nenajedeš 1500km za dva roky :)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Dost lidí na ten soustruh jde s vědomím, že přichází o záruku. Na reklamaci mají 30 dnů a nemusí ji vyřídit tak, jak by člověk chtěl. To znamená koupit nové a čekat jak to dopadne. Buď vrátí peníze, nebo šmajdavé kotouče.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Soustruží ty kotouče někdo kdo to umí i tady na jižní moravě? Mám páreček chlazených kotoučů (toyota Avensis 2002), který hážou při jemném brždění z rychlosti +80km/h s volantem a to jakože docela slušně, tak bych si to rád odzkoušel, jak se to bude chovat, když to někdo osoustruží, než koupím nové...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“