Sorry , ja vim moje blbost, klidne to smazDukes píše:Už dost OT prosim.Díky moderátor
VW Passat 81kW co vše upravit
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
tak zdvihátka snad koupíš nové, ne?? poptej se známích. určitě bude mít někdo slevu v krámě s autodílama. jedno stojí kolem 200 a po slevě budeš někde na 180 za jeden. starší tam nedávej. a to ti cvaká pořád?? jinak po vyndání aji zjistíš který je špatný. nemusíš dávat všechny..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
Trysky
Ahoj já mam Audi A4 1,9TDI 81 kW to je asi to samý co passat ne? Chtěl bych se tedy zeptat jestli poznám který trysky tam mam jestli už je nikdo přede mnou neměnil, asi to na nich bude napsáno? Popř jaký trysky byste mi doporučili tam dát?
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
Chipovaný to zatim nemam... Zatim sem chtel jen vymenit ty vstřiky, chipovat az potom. Kolik tak přidaj samotný ty vstřiky? Sprint 764 jak si psal? Jinak by me este zajimalo kdyz to nachipuju tedkon a pak tam damt ovetsi turbo. nevim ted jaky ma oznaceni, no jak se davalo do 110kw, budu muset znova přečipovávat? nebo pak už ne?
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
do A4 nedáš turbo ze 150ps PD verze.. nedáš ho tam kvůly drzáku silentbloku.. prostě to nejde. sežen si ze 130ps PD z passata, superb, A4.. jinak pokud jde jen o turbo tak to pak nemusíš znova předělávat soft. ty trysky ti daj kolem 20 koní, ale je to dobrej základ pro další úpravy a pokud máš víc jak 150000 na tryskách tak už je to dobré i v rámci údržby..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Počkej, jak jsi to myslel, že už pak nemusíš předělávat soft????go.vojta píše:do A4 nedáš turbo ze 150ps PD verze.. nedáš ho tam kvůly drzáku silentbloku.. prostě to nejde. sežen si ze 130ps PD z passata, superb, A4.. jinak pokud jde jen o turbo tak to pak nemusíš znova předělávat soft. ty trysky ti daj kolem 20 koní, ale je to dobrej základ pro další úpravy a pokud máš víc jak 150000 na tryskách tak už je to dobré i v rámci údržby..
Buď jsi ho špatně pochopil, nebo nevím....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Trysky přidají tak 15 koní. Když k tomu ještě vykucháš kat tak těch 20 by být mohlo.
A jestli uděláš čip se starým turbem na hodnotu tlaku kterou snese, tj. nějakých 1,3 baru a pak dáš 130PD turbo a budeš chtít ať tam má smysl, tedy ať tlačí kolem 1,5 baru, tak soft musíš samozřejmě přehrát!
A jestli uděláš čip se starým turbem na hodnotu tlaku kterou snese, tj. nějakých 1,3 baru a pak dáš 130PD turbo a budeš chtít ať tam má smysl, tedy ať tlačí kolem 1,5 baru, tak soft musíš samozřejmě přehrát!
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Nevím. Já měl na brzdě s tryskama 130koní. Před čipem. Reesha říkal že běžně je tak 125 u 81kW s 764kama. Tak jsem to přisuzoval tomu katu. Možná to budou třeba 3koně....těžko říct.Jim píše:TDIPOWER: 5koní přidaných vykucháním katu se mi zdá nějak moc....spíš je lepší odezva na plyn a zvuk, tot moje zkušenost...
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
