Stránka 4 z 4
Napsal: 21 led 2011, 23:07
od A6TDI
omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Napsal: 21 led 2011, 23:14
od rehak6co
Čau a de mít vstřiky venku z hlavy na trubkách a zatočit abys viděl že práší ok i když byli na kontrole? Jinak bych podezdříval komprezi, ale tu si taky měřil...možná bych vymet sání nebo i svody. Nevim kolik je správná dávka ale to může dělat kdejaký čidlo teploty.....Určitě toho víš víc než já, a žhavení nežhavení zaměřil bych se nato proč jeden válec spaluje a druhej ne aby byl vzduch nafta tlak a volnej výfuk....netlakuje to vodu či olej? Jinak bych popřemýšlel o sundání hlavy.
Ale přeju ti abys to opravil co nejdřív za co nejmenší kačky

Napsal: 21 led 2011, 23:37
od ThrashTheTrash
A6TDI píše:omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Řj musím teprve najít,zítra budu řešit svorkovnice na čerpadle a musím zjistit zda to jde do řj motoru,takže tak,pokud víte kde se řj nachází,bylo by to super.
Napsal: 21 led 2011, 23:40
od ThrashTheTrash
rehak6co píše:Čau a de mít vstřiky venku z hlavy na trubkách a zatočit abys viděl že práší ok i když byli na kontrole? Jinak bych podezdříval komprezi, ale tu si taky měřil...možná bych vymet sání nebo i svody. Nevim kolik je správná dávka ale to může dělat kdejaký čidlo teploty.....Určitě toho víš víc než já, a žhavení nežhavení zaměřil bych se nato proč jeden válec spaluje a druhej ne aby byl vzduch nafta tlak a volnej výfuk....netlakuje to vodu či olej? Jinak bych popřemýšlel o sundání hlavy.
Ale přeju ti abys to opravil co nejdřív za co nejmenší kačky

Komprese je 27atm,takže cajk,vstřiky venku byly,a jeden má novou špičku a zbytek byl OK,takže je problém v tom že čerpadlo dává 23 mg,ale poč???
Jinak sání mám dole,vyčištěný,bl tam bordel to byl děs a startuju to bez sání,což nemá podle mě vliv na to že to nejede na volnoběh a nejde to za plynem.POkud se pletu,opravte mě!Děkuji.Voda a olej je v normálu,nic neutíka a netlakuje!Nemám důvod hlavu dávat doůl,když je komprese OK.
Napsal: 21 led 2011, 23:40
od Zdeněk M
ThrashTheTrash píše:A6TDI píše:omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Řj musím teprve najít,zítra budu řešit svorkovnice na čerpadle a musím zjistit zda to jde do řj motoru,takže tak,pokud víte kde se čj nachází,bylyo by to super.
Za budíkama.
Napsal: 21 led 2011, 23:47
od ThrashTheTrash
Zdeněk M píše:ThrashTheTrash píše:A6TDI píše:omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Řj musím teprve najít,zítra budu řešit svorkovnice na čerpadle a musím zjistit zda to jde do řj motoru,takže tak,pokud víte kde se čj nachází,bylyo by to super.
Za budíkama.
Děkuji za pomoc.Fakt si nevím rady,po čem tak asi jít?
Napsal: 22 led 2011, 07:54
od slovacek.milos
kostru musíš měžit žárovkou, co tam čtu ta že po opravě padající nafty tošlo v teple, nikde neštu jestli jsi zkoušel kanystr do čerpadla napřímo, prostě jen vyloučit palivovou soustavu, já li udělal nadrž s ac pumpou dá se to zavěstit před auto, ještě potřebuji nějaké čerpadlo abych mohl tahat nastu u čerpadla s měřákm podtlaku a vracet ji do nádrže,
třeba ted jsem dělal jumpra nějaké paka rozmontovli celý motor dali na opravu turbo, půlku věcí postráceli, někdy to nešlo nastartovat, někdy netahlo, jindy jelo na tři válce,
na mimotělní oběh jumpr jel jak drak, otevřel jsem víčko do nádrže a ššššššššššššš

miloš
Napsal: 22 led 2011, 09:55
od Kec
Abys nedopadls takto
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=23
Motor taky bílý kouř, tlaky OK, ale ojnice KO
Napsal: 22 led 2011, 10:03
od ThrashTheTrash
Dobré rady zde jsou,ale nesedí mi to ta vstřikovací dávka,já mam 23mg oni okolo 6mg.
Napsal: 22 led 2011, 12:54
od Kec
Tak pohni hlavou čerpadla tak abys měl taky cca 4mg a uvidíš co to bude dělat. Kdo ví co kdo s tím čerpadlem dělal
Napsal: 22 led 2011, 13:02
od ThrashTheTrash
Kec píše:Tak pohni hlavou čerpadla tak abys měl taky cca 4mg a uvidíš co to bude dělat. Kdo ví co kdo s tím čerpadlem dělal
Asi to tak dopadne,já to proměřím až do řj motora,uvidiím na co příjdu a pak s tím pohnu a bude!
Napsal: 22 led 2011, 16:52
od ThrashTheTrash
slovacek.milos píše:kostru musíš měžit žárovkou, co tam čtu ta že po opravě padající nafty tošlo v teple, nikde neštu jestli jsi zkoušel kanystr do čerpadla napřímo, prostě jen vyloučit palivovou soustavu, já li udělal nadrž s ac pumpou dá se to zavěstit před auto, ještě potřebuji nějaké čerpadlo abych mohl tahat nastu u čerpadla s měřákm podtlaku a vracet ji do nádrže,
třeba ted jsem dělal jumpra nějaké paka rozmontovli celý motor dali na opravu turbo, půlku věcí postráceli, někdy to nešlo nastartovat, někdy netahlo, jindy jelo na tři válce,
na mimotělní oběh jumpr jel jak drak, otevřel jsem víčko do nádrže a ššššššššššššš

miloš
Měl jsi v podstatě pravdu!Dal jsem to teď na kanystr a ono to jede.Reaguje na plyn,předvstřik jsem doladil ,mašina jede jak má.Pokud to zapojím zpět na nádrž,tak to packuje,nejede a je tam těch 23 mg v bloku nam hodnot 01.Pokud tam dám kanystr s čistou naftou,jede to v pohodě.Takže je hovno ale uplny hovno po naftě!Smrdí to nějakým sajrajtem.Když jsem oddělal sedačku a mrkl do nádže,tak jako nic v nádrži kromě paliva není,ale prostě na to palivo to nejede!Takže čerpadlo se asi měnit nemuselo,ale to je jedno.Teď vytankuju nádrž,dám tam 10 l čisté nafty a auto jede.Takže probleém snad vyřešen a nemělo by mě nic už překvapit!Jen nechápu i kdyy tam byl benál,tak to musí jet,ale proč t píše že tam se vstřikuje 23 mg a nejede to do doby než nažhavím???To mě zaráží!
Napsal: 22 led 2011, 16:54
od ThrashTheTrash
Jinak je třeba poděkovat všem co se podíleli na řešení problému.Ještě jednou děkuji za vaše rady a nápady!Moc mi to pomohlo
