FORD Focus 1,8TD Endura 66kw NEJEDE!!!!!!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ještě jsem nestačil proměřit ty piny 6 a 7. Řeším dnes ještě další tři auta. Ta LEDka bliká, když zapnu klíček tak na 3s zhasne a pak začne blikat vždy 4x rychle za sebou - 4s zhasne - 4x blikne... startér točí v pohodě. Klíč mám pouze jeden jedině bych zavolal majiteli jestli má ještě jeden kousek. To číslo se mi zatím nepodařilo přečíst ať to čistím jak to čistím. A to na to čumím USB kamerou. Ale ještě to zkusím.joe píše:1.) ako sa sprava ta LED dioda ?
2.) starterom potoci ?
3.) mas 2 kluce ?
4.) sedi Boschnummer noveho cerpadla s povodnym ? u focusa sa pouzivali 4 typy, 002 je zamenne s 007, 006 s 008.
podla blikania je to problem s immom.
takze:
1.) bud nie je cerpadlo korektne prisposobene
2.) alebo je bez napajania
3.) alebo je ineho typu ako ocakava riadiacka.
neviem, ako sa prisposobuje cerpadlo vo FoCom-e, lebo osobne pouzivam IDS (PATS funkcie - prisposobenie - nove FIP), kazdopadne, cakal si pri prisposobovani 18 minut na povolenie operacie (secure access) ?
takze:
1.) bud nie je cerpadlo korektne prisposobene
2.) alebo je bez napajania
3.) alebo je ineho typu ako ocakava riadiacka.
neviem, ako sa prisposobuje cerpadlo vo FoCom-e, lebo osobne pouzivam IDS (PATS funkcie - prisposobenie - nove FIP), kazdopadne, cakal si pri prisposobovani 18 minut na povolenie operacie (secure access) ?
Piny 6a7 ok. To by mělo být to napájení čerpadla, že? Čerpadlo jsem přizpůsoboval. Trvalo to téměř 15 minut než mi naběhnul odkaz: ,,přizpůsobení čepadla proběhlo úspěšně." Nevím jestli to mám zkusit ještě jednou??? S tím typem to fakt nevím. Je to dost nečitelný, ale je to z úplně stejnýho motoru dokonce i stejný rok výroby.joe píše:podla blikania je to problem s immom.
takze:
1.) bud nie je cerpadlo korektne prisposobene
2.) alebo je bez napajania
3.) alebo je ineho typu ako ocakava riadiacka.
neviem, ako sa prisposobuje cerpadlo vo FoCom-e, lebo osobne pouzivam IDS (PATS funkcie - prisposobenie - nove FIP), kazdopadne, cakal si pri prisposobovani 18 minut na povolenie operacie (secure access) ?
no, toto zacina byt zahada.
pokial ide 12V na piny 6-7 cerpadla, tak potom nedava zmysel chyba P1659 (chyba napajania cerpadla).
skontroluj este prudovy odber cerpadla pri zapnutom kluciku, malo by zrat cca do 2A. sucasne by mal bzucat ventil regulacie predvstreku (spodny), ale ten je niekdy dost slabo pocut.
pokial nema cerpadlo odber, moze byt upalena vnutri v elektronike prepojka od konektora na hybrid.
lenze: ked by cerpadlo vobec nebolo pod prudom a nereagovalo, tak by nezbehlo korektne prisposobenie imma, co hovoris, ze podla FoComu bolo uspesne.
kedze bolo uspesne, tak musi cerpadlo mat napajanie OK a tiez musi korektne fungovat komunikacia po CANe, cize kabelaz musi byt v poriadku.
druha vec je ta vyskakujuca chyba B1600. znamena, ze PCM nedostala korektny signal od transponderu, ako keby si pouzil nenakodovany klucik. lenze s klucami si nerobil nic, predpokladam, ....
takze:
1.) zmeraj prudovy odber cerpadla naprazdno (bez startovania)
2.) na skusku pripoj naspat povodne cerpadlo (len pripoj konektor) a nanovo nacitaj staticke (nevymazatelne) chyby
pokial ide 12V na piny 6-7 cerpadla, tak potom nedava zmysel chyba P1659 (chyba napajania cerpadla).
skontroluj este prudovy odber cerpadla pri zapnutom kluciku, malo by zrat cca do 2A. sucasne by mal bzucat ventil regulacie predvstreku (spodny), ale ten je niekdy dost slabo pocut.
pokial nema cerpadlo odber, moze byt upalena vnutri v elektronike prepojka od konektora na hybrid.
lenze: ked by cerpadlo vobec nebolo pod prudom a nereagovalo, tak by nezbehlo korektne prisposobenie imma, co hovoris, ze podla FoComu bolo uspesne.
kedze bolo uspesne, tak musi cerpadlo mat napajanie OK a tiez musi korektne fungovat komunikacia po CANe, cize kabelaz musi byt v poriadku.
druha vec je ta vyskakujuca chyba B1600. znamena, ze PCM nedostala korektny signal od transponderu, ako keby si pouzil nenakodovany klucik. lenze s klucami si nerobil nic, predpokladam, ....
takze:
1.) zmeraj prudovy odber cerpadla naprazdno (bez startovania)
2.) na skusku pripoj naspat povodne cerpadlo (len pripoj konektor) a nanovo nacitaj staticke (nevymazatelne) chyby
Teť jsem zkusil ještě něco: když změřím napájení čerpadla na pinech 6 a 7 při dem. konektoru je tam 12,65V. Při připojení konektoru na čerpadlo se to změní na 1,79V. Ventil regul. předvstřiku nebzučí. Zkusil jsem také připojit staré čerpadlo samozřejmě po výmazu závad. Načetlo to: P1664 řídící modul vstř. čerp. - PORUCHA, P1563 řídící modul vstř. čer. - požaduje zastavit motor, P1564 řídící modul vstř. čer. - požaduje snížení přívodu paliva, P1659 el. obvod vstř. čerpadlajoe píše:no, toto zacina byt zahada.
pokial ide 12V na piny 6-7 cerpadla, tak potom nedava zmysel chyba P1659 (chyba napajania cerpadla).
skontroluj este prudovy odber cerpadla pri zapnutom kluciku, malo by zrat cca do 2A. sucasne by mal bzucat ventil regulacie predvstreku (spodny), ale ten je niekdy dost slabo pocut.
pokial nema cerpadlo odber, moze byt upalena vnutri v elektronike prepojka od konektora na hybrid.
lenze: ked by cerpadlo vobec nebolo pod prudom a nereagovalo, tak by nezbehlo korektne prisposobenie imma, co hovoris, ze podla FoComu bolo uspesne.
kedze bolo uspesne, tak musi cerpadlo mat napajanie OK a tiez musi korektne fungovat komunikacia po CANe, cize kabelaz musi byt v poriadku.
druha vec je ta vyskakujuca chyba B1600. znamena, ze PCM nedostala korektny signal od transponderu, ako keby si pouzil nenakodovany klucik. lenze s klucami si nerobil nic, predpokladam, ....
takze:
1.) zmeraj prudovy odber cerpadla naprazdno (bez startovania)
2.) na skusku pripoj naspat povodne cerpadlo (len pripoj konektor) a nanovo nacitaj staticke (nevymazatelne) chyby
Staré čerpadlo chybu 1600 nenapsalo, ale kontrolka blikala úplně stejně tzn. i po zapnutí klíčku: zhasla cca na 3-5s a pak začala plikat v intervalech 4x rychle za sebou s cca 4s přestávkami. Teť jsem to zkoušel znovu přizpůsobovat. povolení přístupu trvalo něco přes 15 minut. V okně jsou dva řádky. V jednom běží čísla druhý se vyplňuje modře. Nevím zda se má vyplnit celý, ale odkaz ,,přizpůsobení vstřikovacího čerpadla proběhlo úspěšně" naběhne již v polovině modře vyplněného řádku.joe píše:ok, a pri starom cerpadle to tu chybu B1600 nevypise ?
ako sa sprava LED dioda pri starom cerpadle ?
ten interval je rozny, zavisi od softu v PCM, byva 12-20 minut.
takze bud cerpadlo neprisposobilo, alebo prisposobilo, ale zase rozkodovalo kluce.
Focom nepoznam, neviem, ci je schopny spravit takyto bordel, ale mozne to je.
skus zohnat este ten druhy kluc od majitela, vymazat obidva a znovu ich nakodovat (ale az po prisposobeni cerpadla - aspon teda IDS ti nedovoli urobit kluce, pokial nie je najprv prisposobene cedpadlo).
ale bez druheho kluca to ani neskusaj, pokial je v jednotke nakodovany iba jeden kluc, starter ani neskrtne.
takze bud cerpadlo neprisposobilo, alebo prisposobilo, ale zase rozkodovalo kluce.
Focom nepoznam, neviem, ci je schopny spravit takyto bordel, ale mozne to je.
skus zohnat este ten druhy kluc od majitela, vymazat obidva a znovu ich nakodovat (ale az po prisposobeni cerpadla - aspon teda IDS ti nedovoli urobit kluce, pokial nie je najprv prisposobene cedpadlo).
ale bez druheho kluca to ani neskusaj, pokial je v jednotke nakodovany iba jeden kluc, starter ani neskrtne.
tak som este pozeral chybove kody immo cez LED :
11 - immo control module not connected (wiring, reader coil connection, control module connection etc)
12 - immo control module not working correctly (duff immo module)
13 - key code not received or key programming failed (faulty key or key obscured)
14 - partial key code received (faulty or obscured key)
15 - key not programmed into immo module (reprogram or try different key)
16 - faulty link between immo module and ECU (wiring fault)
21 - less than three keys programmed (program more keys as necessary)
22 - ROM error - no ECU ID stored (duff ECU)
23 - ECU ID mismatch (duff ECU)
31 - code transmission error between immo control unit and ECU (wiring or ECU programming error)
32 - ECU/immo control unit comms - no response from ECU (wiring, immo control module)
33 - comms error (wiring, duff ECU or duff immo control unit)
zda sa, ze u teba by to mohla byt chyba 14, cize chyba kluca-transponderu-cievky.
edit:
no, skor asi 13 (spolu 4 bliknutia). tak, ci tak, ukazuje to na kluce.
11 - immo control module not connected (wiring, reader coil connection, control module connection etc)
12 - immo control module not working correctly (duff immo module)
13 - key code not received or key programming failed (faulty key or key obscured)
14 - partial key code received (faulty or obscured key)
15 - key not programmed into immo module (reprogram or try different key)
16 - faulty link between immo module and ECU (wiring fault)
21 - less than three keys programmed (program more keys as necessary)
22 - ROM error - no ECU ID stored (duff ECU)
23 - ECU ID mismatch (duff ECU)
31 - code transmission error between immo control unit and ECU (wiring or ECU programming error)
32 - ECU/immo control unit comms - no response from ECU (wiring, immo control module)
33 - comms error (wiring, duff ECU or duff immo control unit)
zda sa, ze u teba by to mohla byt chyba 14, cize chyba kluca-transponderu-cievky.
edit:
no, skor asi 13 (spolu 4 bliknutia). tak, ci tak, ukazuje to na kluce.
Pardon že vstupuju do diskuze ale mam tady to samé po vyměně čerpadla stare bylo mrtvé na spodku řj.čerpadla nebyla přepalena a jedina chybaa byla na snímači ale ta tam skače normalně mě zustavájí v řj. motoru chyby P.1664-chybny funkce čerpadla a 1564 čerpadlo vstřik čerpadlo vadný nejde vymazat dělam to kts v jednotce čerpadla není chyba a čerpadlo je s auta ktery jelo ,čísla čerpadel stejny.KTS nejde přizpusobit čerpadlo po několika sekundach spadne komunikace s řj.čerpadla když necham zapnutej klíček immo se normalně rozjede takže blikne a potom zhasne. Na čerpadle po zapnutí napajení běží draty do řj.jsem proměřil jsou ok.Obcas skočí do immo chyba 2139 nevěrohdna hodnota ale jde smazat a potom už tam neni.Nějaka rada joe co říkaš?