Stránka 4 z 6

Napsal: 19 dub 2014, 07:43
od Tiger23
RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?



imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.

Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.

To auto jazdí iba dlhé trasy ?

Napsal: 19 dub 2014, 09:48
od imo17
Tiger23 píše:RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?



imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.

Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.

To auto jazdí iba dlhé trasy ?
Už som robil teraz pred nedávnom výmenu čidla diferenčného tlaku. Cca pri 255 000km.
Teraz mám cez 260 000km a zaplnenie ukazuje 34g.

Len pre info toto je len teoretický výpočet RJ na kolko je DPF zaplnený.
A auto vôbec nejazdí dlhé trasy. Raz za čas dialnica ... ale poväčšine je to mesto a ranná cesta do prace 8km :(

Napsal: 19 dub 2014, 12:07
od Fabia353ZZ
OK a ktora ztychto hodnot vypoveda otom na koko je zaplnene DPF?
Ale ciham že to bude asi 233 a 234..
43?7 je uz vela alebo ako to je?Pomože vynutena regeneracia alebo to nevadi len to treba sledovat aby to nejako rapidne nestuplo?

233 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 43.7398348 g
234 Particle filter; oil ash volume-MASS_ASH_PF 43.7398348 g
235 Particle filter; soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF 16.48 g
236 Particle filter; soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF 6.09 g
238 Particulate filter ash load limit-C_MASS_ASH_PF_LIM_TEST 70.00 g

Napsal: 19 dub 2014, 12:33
od Tiger23
imo17 píše:
Tiger23 píše:RomanF - dával si originál DPF z autorizoveného servisu ?



imo17- Písal si : Teraz nabehaných 220000km a zaplnenie na 24g popolčeka.

Nerobil si výmenu čidla diferenčného tlaku ?
Lebo čo pozerám na nete tak autá s PD okolo 210 000 km majú podstatne viac zaplnený ten filter kanál 68/2.

To auto jazdí iba dlhé trasy ?
Už som robil teraz pred nedávnom výmenu čidla diferenčného tlaku. Cca pri 255 000km.
Teraz mám cez 260 000km a zaplnenie ukazuje 34g.

Len pre info toto je len teoretický výpočet RJ na kolko je DPF zaplnený.
A auto vôbec nejazdí dlhé trasy. Raz za čas dialnica ... ale poväčšine je to mesto a ranná cesta do prace 8km :(

Viem že je to len teoretický vypočet. Zaujimalo by ma či pri zmene čidla dif. tlaku bude ukazovať zanesenie v kanaly 68/2 také isté.... ako pred výmenou .....

Napsal: 19 dub 2014, 14:34
od imo17
Tiger23 píše:Viem že je to len teoretický vypočet. Zaujimalo by ma či pri zmene čidla dif. tlaku bude ukazovať zanesenie v kanaly 68/2 také isté.... ako pred výmenou .....

Bude také isté, aby si toto číslo vynuloval musel by si prispôsobiť nový filter.
To mám v pláne spraviť až mi číslo vybehne na nejaký nezmysel.
Raz za čas použijem prísadu do nafty od firmy Proteco.... tak som zvedavý či to bude mať nejaký význam v budúcnosti na DPF.

Ale obávam sa prípadného upchatia.
Musím niekedy vypozorovať koľko KM spravím medzi regeneráciami, niekde som sa dočítal, že keď je cca 300km, tak je filter KO.

Napsal: 19 dub 2014, 14:51
od Tiger23
Mne robí čo cca 330 km......

čidlo si iba vymenil a nič si nerobil cez VAG?

Napsal: 19 dub 2014, 15:08
od imo17
Tiger23 píše:Mne robí čo cca 330 km......

čidlo si iba vymenil a nič si nerobil cez VAG?
Ja to musim vypozorovať kolko to je presne.... pred tým cca 390km...
teraz nemám šajnu, ale by som povedal 350-380km. Musim to skuknúť

Prispôsoboval som ho postupom vo VISe. Niekto tvrdí, že je to zbytočné, ale keď je postup a kábel tak prečo to nepoužiť.

Napsal: 19 dub 2014, 16:15
od Tiger23
Ja mám v kanály 68/2 - 59 gramov...... Zatiaľ všetko funguje tak neriešim.

Napsal: 19 dub 2014, 16:27
od imo17
Tiger23 píše:Ja mám v kanály 68/2 - 59 gramov...... Zatiaľ všetko funguje tak neriešim.
Kolko máš KM?
Šak ani ja neriešim... ale keby náhodou tak aby som mal nejaké ESSO v rukáve. 8)

Napsal: 19 dub 2014, 16:52
od Tiger23
Na prístrojovke 198tis km.... ale real 218tis km (noteeth)

Napsal: 19 dub 2014, 19:15
od dolar100
Ako viete ze regeneruje, ja mam auto 3ti rok a neviem onicom

Napsal: 19 dub 2014, 20:47
od brankar30
dolar100 píše:Ako viete ze regeneruje, ja mam auto 3ti rok a neviem onicom
ja tiez absolutne nemam sajnu kedy.. :roll:

Napsal: 19 dub 2014, 21:02
od Tiger23
Auto ide horšie za plynom a sem tam citit jemne cukanie.... pozorujem to iba ked sa spustí regenerácia v cca 60km/h (samozrejme tomu predchadzajú nedokončené regenerácie).
Ak idem 90km/h ani o nej neviem kedy sa spustí a ani kedy končí. Auto dole v popise.


Sem tam pozrem VAG ak mam podozrenie či prebehla a vynulujem pal pocitac a po najazdení 330km viem že mam očakavat regeneraciu.

Napsal: 03 kvě 2014, 17:19
od borelli
Asi před měsícem jsem psal email do společnosti VIF s. r. o. s prosbou o zodpovězení dotazu, jaký pozitivní či negativní vliv má VIF na DPF. Dotazoval jsem se na VIF letní. Doposud mě od nich nepřišlo žádné vyjádření ale zatím to tam liju a nic se s filtrem neděje...

Napsal: 05 kvě 2014, 17:03
od borelli
Takže změna - VIF s.r.o. v zastoupení Ing. Bohumila Kapusty, který mě napsal toto:
Ing. Bohumil Kapusta píše:super diesel adiva letní ani zimní neobsahují žádné soli a jejich spalováním nevznikají pevné částice, které by způsobovaly zanášení filtru.

Těší nás, že používáte naše výrobky.

Kapusta
Takže tolik vyjádření výrobce.