Pro znalce: Rozdíl mezi volnoběžnou dávkou a powerboxem?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

a co ja kdyz mam cidlo v rj to mam asi velkyho smolika ne :) nebo mam prerusit cestu a dat tam potak? :D
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

stres3d píše:a co ja kdyz mam cidlo v rj to mam asi velkyho smolika ne :) nebo mam prerusit cestu a dat tam potak? :D
V ŘJ je čidlo pro barometrický /statický/ tlak. Tady je řeč o čidle tlaku nasávaného vzduchu /G 71/, které je v sacím potrubí za "interkulerem".
Pokud ani nevíš o čem je řeč, tak do toho raději nesahej, protože naděláš více škody než užitku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud to nevis tak starsi jednotky maji cidlo nasavaneho tlaku v jednotce. Pokud ani nevis o cem je rec tak radeji nedelj chytryho :)
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

U integrovaných snímačů leda nějaký mechanický omezovač tlaku, ale to už se tu na foru někde probíralo. Tuším Huml dal nějaké téčko na hadičku a odpouštěl tím část tlaku. Ale jak to přesněji korigovat nevím. A určitě by to chtělo vyvést budík pro vizuální kontrolu.
Passat 4motion AVF
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

majkl1 píše:U integrovaných snímačů leda nějaký mechanický omezovač tlaku, ale to už se tu na foru někde probíralo. Tuším Huml dal nějaké téčko na hadičku a odpouštěl tím část tlaku. Ale jak to přesněji korigovat nevím. A určitě by to chtělo vyvést budík pro vizuální kontrolu.
me prave vede hadicka od sani do rj - snimani tlaku, cidlo co je na sacim potrubi je jen na teplotu.. tesne pred rj jsem hadicku rozstrihnul dam tam T a jelikoz je od rj rovnou dira pod nohy tak sem si v klidecku dotahnul hadicku az k budiku na sloupek :)

jo jinak nevite co by mohlo delat ze od cca 3800ot na full gas koukam na tlak a je presne na pozadavku (na budiku) a pak najednou zacne litat k 0.5bar - skace to od 0.8 k 0.5??
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

tuner píše:Pokud to nevis tak starsi jednotky maji cidlo nasavaneho tlaku v jednotce. Pokud ani nevis o cem je rec tak radeji nedelj chytryho :)
Tak to jsem nevěděl a stres3d se omlouvám.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ja myslim ze vsetky cidla treba nechat tak ako su ;)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

netopier píše:ja myslim ze vsetky cidla treba nechat tak ako su ;)
To by pak celé toto forum pozbylo na atraktivnosti. :-D Každý si tak trošku občas chce na autě s něčím zablbnout. Konec konců i ti nejlepší chipaři v dobách, kdy ještě ani pomalu nevěděli, že je v autě nějaká ECU, ze zvědavosti zkoušeli, co se stane když ...... A právě tato zvědavost je důležitým hnacím motorem. Ve vývoji všichni něco zmrší, ale to už k tomu prostě patří a chybami se člověk učí. :D
Passat 4motion AVF
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

suhlasil by som v dobe keby este nebola taka lahka moznost nechat si upravit RJ . dnes je to otazka nie vela penazi a je to uplne ina kava .
laborovat treba, ale radsej so softom:)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

stres3d píše: jo jinak nevite co by mohlo delat ze od cca 3800ot na full gas koukam na tlak a je presne na pozadavku (na budiku) a pak najednou zacne litat k 0.5bar - skace to od 0.8 k 0.5??
asi s křížkem po funuse, ale zjistils to? Tipuju, že ti víc "střílej" ventily zpátky (kolísavej protitlak je ve vyšších točkách vcelku normální, ale při relativně "lineárním" poklesu...)
pašíkombi AFN B597
lukas765v
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 26 bře 2014, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas765v »

kde se da sehnat ten rezistor na změnu teploty paliva u 1.9 TDI 81kW 1L ?
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Tobě to auto taky něco udělalo? (LOL) (že ho chceš za každou cenu oblbovat/ku*vit všema možnejma způsobama a ani nejsi schopnej si dohledat co čim vlastně oblbuješ a jak spolu ty jednotl. oblbovátka souvisej?)
A tohle fórum ti taky něco udělalo? (že tady plevelíš další vlákno, když s tebou kluci v tom tvym vlastním měli vcelku trpělivost a "nakopli" tě aspoň trochu správnym směrem?)
Diodu doporučuju svítivě modrou a odpor co nejmenší a to hlavně ke znalostem toho, co na autě děláš ;) ... v opačnym případě doporučuju naditou šrajtofli, abys po nějakym pokusu měl na nový čerpadlo/turbo nebo jednotku, popř. celej motor ...
btw. že jsem tak smělej, co znamená to 1L?
pašíkombi AFN B597
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="FandaTDI"] co znamená to 1L?

iljušin :kol111:
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

charašó, tak proto ta potřeba výkonu, jinak by se neodlepil (noteeth) :P

edit: třeba další adept na darwinovu cenu (rofl)
pašíkombi AFN B597
Lojzekpetr
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 30 srp 2014, 10:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lojzekpetr »

cus lidi koukam ze konecne nekdo vi o co jde ten odpor mate asi v TDI ze?? mam k tomu jen dodatecnou otazku sel by ten odpor naletovat i na HDI ?? diky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“