Stránka 4 z 4
Napsal: 04 úno 2007, 00:09
od radluk
Napsal: 04 úno 2007, 00:13
od Radim205D
radluk píše:proc tam vsichni cpete naftu pres vymenik?? zbytecne ohrivate naftu, ta nepotrebuje ohrivat na 75°a redi vam zbytecne o dost vic vzdy to medium to druhe, vzajemne

mrkni se na to ještě jednou prosím
Napsal: 04 úno 2007, 00:19
od Radim205D
Napsal: 04 úno 2007, 00:26
od radluk
Napsal: 04 úno 2007, 00:31
od Radim205D
radluk píše: tam se ty propletene cary lehce spletou, je to takove neprehledne

taky jsem se s tím chvíli pral, grafika parádní ale totální nepřehlednost
Lépe označit barevně hadice kudy teče olej a kde nafta a ještě přidat šipky se směrem pohybu kapalin.
Napsal: 08 úno 2007, 18:59
od SLÁDEK
Ahoj,
to schéma, které jsme dali dohromady má jedno slabé místo:
Až se motor ohřeje a bude možné přepnout na olej, tak po přepnutí poteče do studeného čerpadla teplý olej, který se v něm ochladí. To bude trvat tak dlouho, dokud olej čerpadlo neohřeje. Něchtělo by teda alespoň chvíli před přepnutím na olej ohřívat i naftu a čepadlo tak předehřát, dejme tomu na 40°C?