Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..
Pozna niekto maitela 230K golf co je v bazare v Prahe?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
samozřejmě že vím, ale rozdíl je mín 500Nm v 2000ot. a 500Nm v 3000ot. kdy ti výkon narůstá pomaleji, než když za 0.5sek z 50HP vyskočí na 150HPTDIfun píše:Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..a co je vykon ??? Kroutici moment prepocteny na otacky, nebo myslis ze mam motor dva parametry?? Motor je vzdy jen a jen sila.. si prozkoumej muj vzorec v podpisu...
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
100 koni za 16 otacek motoru... no tak to chci mit taky.Jayson píše:samozřejmě že vím, ale rozdíl je mín 500Nm v 2000ot. a 500Nm v 3000ot. kdy ti výkon narůstá pomaleji, než když za 0.5sek z 50HP vyskočí na 150HPTDIfun píše:Jayson píše:nebylo by špatný připomenout, že prokluz kol nezpůsobí kroutící moment ale rychlý nárůst výkonu..a co je vykon ??? Kroutici moment prepocteny na otacky, nebo myslis ze mam motor dva parametry?? Motor je vzdy jen a jen sila.. si prozkoumej muj vzorec v podpisu...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
nejvetsipeter626x píše:mate skusenosti aj asv?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
jednoduchej, ekonomickej, spolehlivejpeter626x píše:lebo to som v piatok kupil.je to o.k.?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Přesně, není 500 jako 500, záleží na podání. Hlavně neříkej, že nechceš mít 500Nm a vícsubz3ro_tdi píše:Ty mas asi retarder namontovany v aute, ze vies aky tocivy moment tam v danom momente na ceste mas, vsak...Lusťa píše:Když to říkáš ty,tak asi to bude pravda. Asi jsem tam měl 400Nm a do ty sedačky mě tlacil jen pocitNepochopil si ma... nie na kazdy prevodovy stupen vzdy dosiahnes v danych otackach predpis plniaceho tlaku... tym padom krutiací moment nedosahuje hodnotu ktoru ma na grafe z brzdy, to je cele co som chcel povedat. Samozrejme pokial s plynom narabas opatrne tak sa rozbehnes bez preklzu aj na 3ku, pokial nie prehrabnes aj so 400Nm. Osobne si myslim ze 400-450Nm je na FWD pohon hodnota za ktoru uz moc nema vyznam ist, radsej ho dlhsie podrzat, ak sa ti to nezda ja ti tvoj nazor neberiem
Suhlasim... ale bez vyrazneho pricinenia vodica ten moment na nizsie prevodove stupne na cestu neprenesies... je tak? Tzn. o tom ci dostane 500Nm auto do preklzu sa moze posudzovat individualne podla vodica, neda sa to povedat vseobecne.nejsem-naivka píše:Lusťa má pravdu, muselo by to mít ostrou křivku aby to hrabalo na trojku. 1 a 2 je u hraboše problém, ale na trojku se přenese ještě víc než 500 Nm. Je to jasný-Nm na kolech podle přev. stupně. A taky otázka pneu.
:-@
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
tak bud si tady ze sebe delame kozy nebo se bavime na urovni. pokud si delas kozy bez si honit saska nekam na facebook do sekce bukvice..Jayson píše:to byl příklad, normálně uvažující člověk by pochopil jak to myslím, ale ty prostě musíš ukázat, že vždy máš pravdu![]()
si asi neuvedomujes, ze to ctou i lidi co tomu fakt nerozumi
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
