Napsal: 26 črc 2011, 06:34
pokud nejsi uplny magor tak se s tim da v pohode jezdit.jinak pro to plati to co psal KIBI.
Forest: Na kolik přijde takový dovyvážení turba a kde se to nechá udělat?Forest píše:To neni komplet spojka, sada neobsahuje setrvak. Kompletni spojka je tusim jen na predelani na jednohmotu a tam je cena tusim kolem dvojnasobku.tholis píše:Na druhou stranu koukám na nabídku DP která nabízí komplet Sach race na 6Q za 20tis.
Nejsem si zcela jist, zda je tomu tak, jak pises. Ja jsem zaregistroval jen redukce z V na VA, ktere by v Tvem pripade byly restriktivni.tholis píše:redukci na bajonetové spojky aby se dalo turbo navléknout přímo na silikon a zajistit páskou..Takovéhle věci dkyž mi nikdo ujasní budu rád.
Jak uz bylo napsano, vyfuk bych zanechal klidne v seriovem stavu (pokud by byl kat vporadku; pokud ne, otevrit, vymlatit a pokud mozno navarit pruchozi trubku).
Jinak, ackoliv to bude znit jako omsela fraze, doporucil bych turbo dovyvazit na vysokorychlostni vyvazovacce. Ze serie je vyvazene na nezbytne minimum, ovsem v serii produkuje "jen" 150 koniJe to investice do zivotnosti, spolehlivosti a mam duvod se domnivat, ze se to logicky projevi i na konecnem vysledku.
ja doporucuji nove. I super vyvazene turbo neznaci uspech.. Nekdy to stoji za vite co...marquee píše:Doporučuji Special Turbo v Prušánkách umí vyvažovat až do 230000ot krom toho je to ofi zastoupení Garrrettu
To jistě ano, ale i nové turbo je vyváženo jen na určitou mez a dá se tam vyvážením ledacos získat. Jinak řečeno ani nové turbo není jistotou úspěchu.TDIfun píše:ja doporucuji nove. I super vyvazene turbo neznaci uspech.. Nekdy to stoji za vite co...marquee píše:Doporučuji Special Turbo v Prušánkách umí vyvažovat až do 230000ot krom toho je to ofi zastoupení Garrrettu
Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Dokážou vyvážit turbo líp než je nové, to vím a mám odzkoušeno. Nové turbo příjde z výroby nějak vyvážené, tak aby splňovalo výrobní požadavky, ale dá se jít i mnohem dál. Jen si to musíš domluvit a počítat s tím, že ti to neudělají hned.Forest píše:Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Jinak samozrejme, ze nejvetsi jistota je dovyvazene nove turbo, o tom zadna.
@marquee: konkretne Prusanky me dost zklamaly. Nemaji sajnu o zakladnich vecech. Ano, bavil jsem se s techniky, specialne me prepojovali. Nebyli mi schopni doporucit turbo na pozadovany vykon, prestoze jsem presne specifikoval pozadavky. Pojmy jako A/R, exducer, inducer, vliv A/R na vykon a nabeh mu nic nerikali. Nebyli mi schopni odpovedet ani na takove zakladni dotazy jako je vliv poctu lopatek na nabeh a maximalni prutok turbinou. Dale jsem se ptal na EMP a to mi nebyl schopen rict uz vubec. Ne, ze by mi to nechtel rict, proste neznal odpoved, nic vic, nic min.
Nejen z meho pohledu jen dealeri, kterym je asi jedno jestli prodavaji turba nebo housky. Mimochodem, takovyto nazor ma i clovek, ktery je spickou v tuningove sfere v CR.
... rozhodne vsak verim, ze maji kvalitni vyvazovacku, NICMENE nepocitejte s tim, ze vam to vyvazi lip, nezli jsou predpisy Garrettu odvci se z pozadavku na provoz v serii, takze na takovou uroven, jako je nove turbo, coz znamena "tak, aby to vydrzelo v serii rozumnou dobu, nikoliv vsak co nejdele"
Pro pripadne spekulanty: nemam potrebu nijak hanit, jen vam sdeluji zkusenosti, ktere jsem behem sahodlouhych telefonatu s nimi ziskal.
Dokážou vyvážit turbo líp než je nové, to vím a mám odzkoušeno. Nové turbo příjde z výroby nějak vyvážené, tak aby splňovalo výrobní požadavky, ale dá se jít i mnohem dál. Jen si to musíš domluvit a počítat s tím, že ti to neudělají hned.Forest píše:Spatne zkusenosti s vyvazenim? Protoze zde se hovori o vyvazeni. (pokud jsi chtel vyvazit hybrida od ciziho dodavatele, pak odmitnuti neni duvodem pro spatnou zkusenost, jen pochopitelna obchodni politika chranici zajmy servisu)Smoke píše:a s těma mám špatné zkušenosti, proto jsem nechtěl nikoho jmenovat
Jinak samozrejme, ze nejvetsi jistota je dovyvazene nove turbo, o tom zadna.
@marquee: konkretne Prusanky me dost zklamaly. Nemaji sajnu o zakladnich vecech. Ano, bavil jsem se s techniky, specialne me prepojovali. Nebyli mi schopni doporucit turbo na pozadovany vykon, prestoze jsem presne specifikoval pozadavky. Pojmy jako A/R, exducer, inducer, vliv A/R na vykon a nabeh mu nic nerikali. Nebyli mi schopni odpovedet ani na takove zakladni dotazy jako je vliv poctu lopatek na nabeh a maximalni prutok turbinou. Dale jsem se ptal na EMP a to mi nebyl schopen rict uz vubec. Ne, ze by mi to nechtel rict, proste neznal odpoved, nic vic, nic min.
Nejen z meho pohledu jen dealeri, kterym je asi jedno jestli prodavaji turba nebo housky. Mimochodem, takovyto nazor ma i clovek, ktery je spickou v tuningove sfere v CR.
... rozhodne vsak verim, ze maji kvalitni vyvazovacku, NICMENE nepocitejte s tim, ze vam to vyvazi lip, nezli jsou predpisy Garrettu odvci se z pozadavku na provoz v serii, takze na takovou uroven, jako je nove turbo, coz znamena "tak, aby to vydrzelo v serii rozumnou dobu, nikoliv vsak co nejdele"
Pro pripadne spekulanty: nemam potrebu nijak hanit, jen vam sdeluji zkusenosti, ktere jsem behem sahodlouhych telefonatu s nimi ziskal.