Zly start auta na studeny motor 1.8T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

uz to nebudem zasa rozpajat a prepajat a paskovat a podobne...nemienim zasa dakde rezat hadicu a dopajat tam budik, teraz som to meral len koli tomu ze som jednu hadicu menil takze som ju odpajal tak ci tak. Aj tak stym nic nezistim....mal som zmerat tlak paliva kolko dava cerpadlo, zmeral som a nic sa tym nezistilo a nepotvrdilo. Podla mna to v palivovom systeme nebude...podla mna keby do valca ta kvapka benzinu padla svojvolne bez ziadneho tlaku tak to musi aspon na jedinu mikrosekundu co len odpalit. Ale ja ked tocim na 1x tak to absolutne neodpali, tam bude daco mozno s elektrikou, daky snimac alebo co, co proste to palivo do vstrekov nepusti alebo nedava svieckam iskru alebo ja uz neviem...
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34083
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak ono je to pořád dokola není čím zapálit nebo není co zapálit ;)
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

dnes som to skusil nastartovat bez vahy vzduchu a chytilo to na 3x..aj to je mali uspech :) aspon nie na 4-5x
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

ten podtlak pre regulator je vytvoreny elektronicky, alebo mechanicky? Co vytvara to vakuum? Nemoze byt to problem ze regulator pri 1 starte nedostane vakuum a potom nepusti benzin do listy?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

tem regulátor podtlakem udělá rozdíl 0.5bar nic jinýho neumí takže 2,5 tam natlačit musí pokud není seklej a neproletí to zpátečkou.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já vždycky zmáčkl přepad z ventilu do nádrže a zkusil , zda bude změna..Holt bude nejlepší lištu i se vstřky vyndat, a po vychladnutí zatočit s motorem. Protože , že by se jiskra opozdila, nebo komprese ráno ztratila?
nepropadat panice...
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

ale kompresia sa nemoze stratit az na tolko ze by ani raz neodpalilo,...ci?
Ja vazne ked drzim 1x klucik v startovacej polohe keby aj 20min, tak ani raz neodpali...potom potocim 2x, odpali asi 2x a zasa keby som drzal aj 20min tak uz neodpaluje, potom potocim 3x zasa poodpaluje zo 5x ale nenastartuje,...potom musim zasa 4x skusit uz nastartuje, vrci asi 2s. a zdochne akoby mu dosiel benzin...potom nastartujem zasa na 5x a auto uz ide ako hodinky... :?

P.S.: ktory ventil na nadrzi to mam skusit? Ten kde sa tankuje ta zelena klapka kde sa dava pistol?
A s tou listou som to dako nepochopil, vies mi opisat ako si to myslel?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

S tou kompresí jsem to myslel tak, zda se musí déle točit než naběhne tlak oleje a natočí se vačka a uzavře ventily... Ale jak zjistit, co chybí? U jednotlivých cívek je to problém. A jinak má motor výkon jako má mít..když to jede?
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zkusil bych autem škubnout na laně..Když to chytí hned, bude něco patrně v elektrice a možná před startem zvednout kolo, dát tam 5. kvalt a zatočit motorem, zda má motor opravdu tu kompresi...
nepropadat panice...
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

jericho-3 píše:S tou kompresí jsem to myslel tak, zda se musí déle točit než naběhne tlak oleje a natočí se vačka a uzavře ventily... Ale jak zjistit, co chybí? U jednotlivých cívek je to problém. A jinak má motor výkon jako má mít..když to jede?
jo vykon je super, myslim si ze taky ako ma byt.
Chodievam stale na LPG na benzin len startujem, ale zda sa mi ze na LPG ma lepsi tah ako na benzin, na benzin sa mi zda ako keby sem-tam aj trhalo vo vysokych otackach 4000 a viac.
Tak ci to naozaj nebude dakde na benzinovej ceste...
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34083
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Zkusil bych autem škubnout na laně..Když to chytí hned


tak i baterka motorem sice točí ale napětí je jen 6.9V a motor nechytne musí mít minimum 7V
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Zkusil bych autem škubnout na laně..Když to chytí hned


tak i baterka motorem sice točí ale napětí je jen 6.9V a motor nechytne musí mít minimum 7V
neviem ci si tym myslel ako vadnu baterku, ale ta je nova, kupoval som ju cez zimu,...74Ah
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

a co poviete na suciastku: 078906433A - snímač otáčok,..nemoze byt tato suciastka vadna a motor nevie kde sa nachadza?
P.S.: Na VAG nieje ziadna chyba okrem tejto:
16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly.
Ta mi naskoci kazdych cca 60km po jej zmazani. (ale to je bud koli LPG alebo je uz kat vhodny na vymenu) ale tak to na start vpliv nema alebo ma?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

těch snímačů a čidel je tam docela hodně na to aby jsi je měnil postupně.najdi někoho kdo má osciloskop nebo tumu rozumí at ti to změří nebo tě to zrujnuje.Ta závada se váže k učinosti katalizátoru a se startem nebude mít souvislost.
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Registrován: 31 říj 2007, 20:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od pitypaldy »

Marshall_G_IV píše:dobre, takze si to zrekapitulujme,
nove cidlo teploty chladiacej kvapaliny, novy palivovy filter, precistene vstrekovace + lista ultrazvukom, cerpadlo OK, sviecky nove, za palivovy filter som namontoval jednosmerny ventil (v pripade ak by padal tlak) ale pada aj tak, lebo som nechal budik v systeme a z 2.5bar. padlo na 2 za cca hodinu....takze co este moze byt problem ze to chyta az na 4-5x? Ked uz nastartuje a ide ked aj 5s. tak uz potom startuje na brnk...
Skusil som aj startovat hned na LPG a s plynom to nastartovalo OK. Takze problem bude len na benzinovej ceste asi...
resil jsem neco podobneho a chyba byla v tom,ze kdyz,jsem mel mene jak pul nadrze tak to spatne chytalo ,ponevac okrouzek na sacim kosi mi jiz tolik netesnil a tudiz kdyz nebyl ponoren (plna nadrz) tak to prisavalo vzduch ani zpetny ventil mi nepomohl .....po vimene ok ....druhy pripad byl to,ze plastove kolinka na sacim kosi byly praskle (male praskliny ) prisavalo to tez vzduch
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“